Fotobook Editor 3.1.6

A volte, l'utente hè necessariu per formattà a partizione di discu in cui hè installatu u sistema. Nantu à a maggior parte di i casi, india a lettera C. Questa necessità pò esse associata à a voglia di stallà un novu sistema operativo, è cù a necessità di corregge l'errori chì sò statu fattu in stu volumu. Facemu capisce cumu formattà u discu C in un computer chì esegue Windows 7.

Metodi di formattazione

Sò subitu à dì chì ùn pudete micca formattare a partizione di u sistema pè a esecuzione di u PC da u sistema operativu situatu nantu à u volumu in forma di u listessuale. Per fà una procedura specifica, avete bisognu di caricare unu di i metodi chì seguite:

  • Tramite un sistema operativu diversu (s'ellu ci hè parechji sistemi operativi in ​​un PC);
  • Usendu LiveCD o LiveUSB;
  • Cù l'aiutu di i media di stallazione (unità flash o discu);
  • Cunniscendu un discu formattatu in un altru computer.

Va ricordatu chì, dopu eseguendu a procedura di formattazione, tutte e informazioni in a sezione saranu cancellate, includendu elementi di u sistema operativu è di i file d'utente. Allora, solu in casu, pre-creà una copia di backup di a partizione in modo chì, se hè necessariu, pudete dopu risturà i dati.

Dopu, guardamu i diversi modi di fà cose, a seconda di e circustanze.

Metodo 1: "Esploratore"

Opzione di formattazione di Sezione C cun l'aiutu di "Esploratore" Adatta in tutti i casi sopra descritti, tranne per scaricà cù u discu d'installazione o l'unità flash USB. Inoltre, naturalmente, ùn hè micca pussibule di fà a procedura specifica s'è in u travagliu da un sistema chì hè situatu fisicamente in una partizione formattata.

  1. Cliccate "Start" è andate à a sezione "Computer".
  2. Si apre "Esploratore" in u cartulare di selezzione di discu. Cliccate PKM da u nomu di u discu C. Da u menù drop-down, selezziunate l'opzione "Formatu ...".
  3. Una finestra standard di formattazione si aprite. Quì pudete cambià a dimensione di u cluster, cliccendu nantu à u listinu in menù à cumuna, è sceglite l'opzione desiderata, ma di regula, in a maiò parte di i casi ciò ùn hè micca necessariu. Pudete ancu sceglie u metudu di formattazione eliminendu o marcatu a casella accanto à "Veloce" (A casella hè verificata per difettu). L'à l'opzione rapida aumenta a velocità di formattazione in detrimentu di a so prufundità. Dopu avè specificatu tutte e impostazioni, cliccate nantu à u pulsante "Start".
  4. A procedura di formattazione sarà fatta.

Metudu 2: "Linea di comando"

Ci hè ancu un modu per formattà un discu. C introducendu u comando in "Linea di cumandamentu". Questa opzione hè adatta per tutte e quattru situazioni chì sò state spiegate sopra. Solu avà "Linea di cumannu" varierà secondu l'alternativa chì hè stata scelta per logà.

  1. Se avete scaricatu un computer da un diversu sistema operativo, cunnessi un HDD formattatu à un altru PC, o usa un LiveCD / USB, allora avete bisognu di fà "Linea di cumandamentu" In maniera standard per nome di l'amministratore. Per fà quessa, cliccate "Start" è andate à a sezione "Tutti i prugrammi".
  2. Dopu, aprite u cartulare "Standard".
  3. Trova l'oggetto "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à u dirittu (PKM). Da e scelte chì sò state aperte, selezziunate l'opzione di attivazione cù l'autorità amministrativa.
  4. In a finestra mostra "Linea di cumannu" battere a squadra:

    format C:

    Pudete ancu aghjunghje i seguenti attributi à stu comando:

    • / q - attiva formattazione rapida;
    • fs: [filesystem] - produce una formatazione per u sistema di file specificatu (FAT32, NTFS, FAT).

    Per esempiu:

    format C: fs: FAT32 / q

    Dopu avè inseritu u cumandamentu, presse Enter.

    Attentu! Se avete cunnessu u discu duru à un altru computer, allora i nomi di e partizioni in questu probabilmente cambieranu. Perciò, prima di entrà u comando, andate à "Esploratore" è cercate u nomi effettivo di u volumu chì vulete formattà. Quandu inserisci un cumandatu invece di un caratteru "C" aduprate esattamente a lettera chì si riferisce à l'oggetto desideratu.

  5. Dopu à quessa, a procedura di formattazione sarà fatta.

Lezione: Cumu aprite a "Linea di Commandu" in Windows 7

Se aduprate u discu di stallazione o Windows 7, allora a prucedura sarà un pocu diversa.

  1. Quandu u sistema operativo hè carregatu, cliccate nantu à a didicazione in a finestra chì si apre. "Ripristinà sistema".
  2. L'ambiente di recuperu apre. Cliccate nantu à ellu nantu à l'elemento "Linea di cumandamentu".
  3. "Linea di cumandamentu" Sarà lanciatu, hà bisognu di guidà esattamente i stessi comandamenti chì sò digià spiegati sopra, dipende da u scopu di u formattazione. E tutte e altre azzioni sò assai simile. Quì, ancu, bisogna prima scopre u nome di u sistema di a partizione formattata.

Metudu 3: "Gestione di dischi"

Formatu partizione C possibile cù u strumentu standard di Windows "Gestione di dischi". Solamente avete bisognu di tene in considerazione chì questu opzione ùn hè micca dispunibile se usate un discu di avvicinamentu o un'unità flash USB per esibisce a procedura.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Scorri trà e etichette "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate nantu à l'elemento "Amministrazione".
  4. Da a lista chì si apre, sceglite "Gestione Computer".
  5. A parte sinistra di a culla aperta, cliccate nantu à l'elemento "Gestione di dischi".
  6. L'interfaccia di a utra di gestione di u discu aprirà. Truvate a sezione necessaria è cliccate nantu à ellu. PKM. Da e scelte chì sò state aperte, selezziunate "Formatu ...".
  7. Questu aprirà a stessa finestra chì era descritta in Metudu 1. In essa avete bisognu di fà azzioni simili è cliccate "OK".
  8. Dopu, a partizione selezionata sarà formattata secondu i parametri entrati in precedenza.

Lezione: Strumenti di Gestione di Dischi in Windows 7

Metudu 4: formattazione à l'installazione

Di sopra, avemu parlatu di metudi chì travagliavanu in tutte e situazioni, ma ùn hè micca sempre applicabile per l'iniziu u sistema da u media di stallazione (discu o unità di discerenza). Avà parlemuunu di u metudu chì, davvero, pò esse applicatu solu cù a scansione di u PC da i media indicati. In particulare, sta opzione hè adatta per a stallazione di un novu sistema operativu.

  1. Avviate u computer da u supportu d'installazione. In a finestra chì si apre, selezziunate a lingua, u furmatu d'ora è u layout di tastiera, è cliccate nant'à "Prossimu".
  2. A finestra di stallazione si aprite quì avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante grande. "Install".
  3. Una sezione cù un contrattu di licenza compare. Eccu da spuntà a casella "Sò accettatu i termini ..." e premete "Prossimu".
  4. A finestra s'è aperta per selezziunate u tippu di installazione. Cliccate nantu à l'opzione "Installazione completa ...".
  5. Poi a finestra di selezzione di discu si aprirà. Elevite a partizione di sistema da formattà è cliccate nantu à a didicazione "Setup di u discu".
  6. A shell si apre, induve trà a lista di e diverse opzioni per a manipolazione vulete scegliere "Format".
  7. In a finestra di dialogo chì si apre, apparirà un avvertenza chì, se si continua l'operazione, tutti i dati chì si trovanu in a sezione sò cancellati. Assicurà e vostru azzioni, cliccendu "OK".
  8. A procedura di formattazione parte. Dopu à esse finitu, pudete cuntinuà a stallazione di l'OS o annullà l'inpendente. Ma u scopu sarà fattu - u discu hè formatatu.

Ci sò parechje opzioni per formattà a partizione di sistema. C dipende da ciò chì attrezzi per cumincià u computer chì avete à u portu. Ma a furmazione di u volumu nantu à u quale u sistema attivu si trova da u menzu di u listinu OS ùn funziona micca, quant'ellu si usa u metodo.