Forse tutti aghjunghjenu à u fattu chì hè assai spartintu di vede u ghjocu pieghendu à u mumentu più cruciale. È à volte questu accade senza a participazione è u consentimentu di l'utente. In questu articulu, pruvemu capisce e cause di stu fenomenu in i sistemi operativi di Windows 10, è ancu descrivemu modi per risolve u prublema.
Metodi di riparazione automatica di pieghe di ghjochi in Windows 10
U comportamentu descrittu nanu in a vasta maggioranza di i casi si faci per fruttu di u cunflittu trà diversi software è u ghjocu stessu. Inoltre, stu scopu ùn porta micca sempre à errori serii, à qualchì tempu ci hè un scambiu di dati trà l'applicazione è l'OS, chì questu ghjudice ùn interpreta ùn hè vera. Offri un qualchì metodu cumunu chì vi aiutanu à sbarazzarsi di a ripiegazione automatica di ghjochi.
Metudu 1: Disattiva notifiche di sistema operativu
In Windows 10, una caratteristica cum'è Centro di notificazioni. Vede vari generi di messaghji, cumprende l'infurmazioni nantu à u travagliu di applicazioni / ghjochi specifici. Tra quelli, è i ricordi di u cambiu di permessi. Ma ancu una scegula pò esse a causa di u prublema cunnisciutu in u sughjettu di l'artìculu. Perciò, u primu passu hè di provà à disattivà queste notifiche assai, chì si pò fà cum'è seguitu:
- Appughjà nantu à u pulsante "Start". In u menu chì si apre, cliccate nantu à l'icona "Opzioni". Per difettu, hè visualizatu cum'è un ingranu di vector. In alternativa, pudete aduprà a combinazione di tasti "Windows + I".
- Dopu, avete bisognu di andà à a sezione "Sistema". Cliccate nantu à u bottinu cù u listessimu nome in a finestra chì si apre.
- Dopu à ciò, una lista di impostazioni apparirà. In a parte sinistra di a finestra vai à a sottusezzione "Notifiche è Azzioni". Dopu à a destra ci vole à truvà una linea cù u nome "Ricevi notifiche da app è altre spedizioni". Mutà u bottinu accantu à sta linea à "Off".
- Ùn correte micca à chjappà a finestra dopu. Avemu bisognu di andà ancu à a sottusezzione "Focusing attention". Allora truvate una zona chjamata "Regole automatica". Fighetta l'alternativa "Quandu ghjucu à u ghjocu" in posizione "On". Questa azzione renderà u sistema capiscia chì ùn avete bisognu di esse molestatu da notificazioni pesky durante u ghjocu.
Avè fattu i passi sopra ripusuti, pudete chjappà a finestra di parametri è pruvate à avvicinà a chjama di novu. Cù alta prubabilità, si pò argustà chì u prublema scapparà. Sì questu ùn aiuta micca, pruvate u metodo chì seguita.
Vede ancu: Disattivazione di notifiche in Windows 10
Metudu 2: Disattivà u software antivirus
A volte, a causa di u collasso di u ghjocu pò esse un antivirus o firewall. U minimu, puderete pruvà di disattivarli per a durata di i testi. In stu casu, cunsideremu tali azzioni nantu à l'esempiu di u prugrammu di sicurezza integratu Windows 10.
- Truvate l'icona di u scudu in u vassoio è cliccate nantu à quessa cù u bottinu sinu di u mouse. Idealmente, ci avissi da una arbia bianca in u circulu verde accantu à l'icona, chì indica chì ùn ci sò prublemi di prutezzione in u sistema.
- Cusì si aprirà una finestra, da u quali avete bisognu di andà à a sezione "Prutezzione contra virus è minacce".
- Dopu avete bisognu à cliccà nantu à a linea "Gestisci l'impostazioni" in blocu "Prutezzione contra i virus è altre minaccia".
- Hà ora fermà di definisce u switch di parametru "Prutezzione in tempo reale" in posizione Solu. Se avete abilitu u cuntrollu di e azzioni di cuntae, accettate allora à a domanda chì apparirà in a finestra popup. In stu casu, vedite un missaghju chì u sistema hè vulnerabile. Fighjate à u mumentu di u ispezione.
- Dopu, ùn fermate a finestra. Vai à la sezione "Firewall è Sicurezza di Rete".
- In sta sezione, vedete una lista di trè tippi di reti. A fronte di quella usata da u vostru computer o laptop, ci sarà un postscript "Attivu". Cliccate nantu à u nome di tale rete.
- Per finalizà stu metudu, vi hè bisognu di spente u firewall di Windows Defender. Per fà quessa, basta à cambià u pulsu vicinu à a linea currente in a posizione "Off".
Hè tuttu. Ora tentate di novu per cumincià u ghjocu di u prublema è testu u so travagliu. Ci vole à avverà chì, sì u disattivu di a prutezzione ùn vi aiuta, pudete vignà torna. Altrimenti, u sistema hà da risultà. S'ellu hà fattu aiutatu stu metudu, hè basta à aghjunghje una cartella cù u ghjocu à e eccezioni. "Windows Defender".
Per quelli chì utilizanu un software di sicurezza di terza parte, avemu preparatu un materiale separatu. In l'articuli seguenti, truverete una guida per disattivà antivirus popolari cum'è Kaspersky, Dr.Web, Avira, Avast, 360 Total Security, McAfee.
Vede ancu: L'aggiunta di prugrammi à e eccezioni di antivirus
Metudu 3: Impostazioni di Driver di Video
Sùbbitu, ponemu in mente chì questu metudu hè adattu solu per i pruprietari di schede video NVIDIA, chì hè basatu annantu à cambia e impostazioni di driver. Avete bisognu di i seguenti passi:
- Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse direttamente nantu à u desktop in ogni locu è sceglite da u menu chì si apre "Pannello di cuntrollu NVIDIA".
- Selezziunate una sezione in a metà sinistra di a finestra. "Gestisce l'impostazioni 3D"E dopu à a destra attivate u blocu "Opzioni globali".
- In a lista di impostazioni, truvate u parametru "Accelerate Multiple Displays" e metti a "Modu di prestazione di sola visualizzazione".
- Poi salva e impostazioni cliccendu "Applicà" à u fondu di a stessa finestra.
Ora si ferma à verificate tutti i cambiamenti in pratica. Ci vole à avà chì questu opzione ùn sia micca dispunibile in alcune schede video è urdinatori cun grafica discreta integrata. In stu casu, avete bisognu di ricorrerà à altri metodi.
In più di i metudi di sopra, ci sò ancu altri modi per risolve un prublema chì anu effettivamente esistitu finu à i ghjorni di Windows 7 è cuntene sempre in certe situazioni. Fortunatamente, i metudi di riparazioni automatica di pieghje di ghjochi sviluppati à quellu tempu sò sempre pertinenti. Avemu suggeritu di leggere l'articolo separatu, sì e cundezte sopra ciamate ùn vi aiutanu.
Per di più: Solvenendu u prublema cù minimizà i ghjochi in Windows 7
Questu conclude u nostru articulu. Speremu chì l'infurmazioni saranu utili, è pudete ottene un risultatu positiu.