Abilità a modalità AHCI in BIOS


I stampatori fabbricati da Canon sò stati dimostrati chì sò una bona scelta in termini di rapporto qualità-prezzo. Unu di i mudelli muderni popolari di tali dispositivi hè a Canon MP280, è oghje ti avemu da dì chì avè a pussibuli per sta stampatrice.

Se cercanu piloti per Canon MP280

Pudete avà i piloti per l'attrezzatura considerata in quattru modi diversi, chì ùn sò micca assai diversi l'una di l'altro, è ancu ùn necessitanu micca capacità specifica di l'usu.

Metodo 1: sito Web di Canon

A prima opzione disponibile hè di scaricà software à a stampatrice specificata da a risorsa ufficiale di u fabbricante.

Risorsa Canon

  1. Usate l'elemento "Supportu" in l'intestazione di u situ.

    Dopu cliccate nantu à u ligame. "Downloads and Help".
  2. Dopu, digià u nomu di u mudellu MP280 in u campu di ricerca è cliccate nant'à a finestra emergente cù u risultatu.
  3. Dopu avè caricatu a pagina successiva, verificate a giustizia di a vostra definizione di OS è a so profondità di bit. In casu chì u sistema hà ricunnisciutu questi parametri, stabilite a scelta curretta aduprendu u menù di menù di menu a tendi.
  4. Allora scorrite giù per accede à a lista di driver. Leggi i dettagli nantu à ogni versione è selezziunate quella chì s'adatta a to esigenze. Per salvà u pacchettu selezionatu, cliccate nantu à u bottinu. "Download" sottu à u blocu di l'infurmazioni.
  5. Prima di u scaricatu hà bisognu di leghje "Disclaimer"poi premete "Accetta è Scaricate" cuntinuà.
  6. Aspettate chì i driver venganu scaricati, dopu di fà u installatore. In a prima finestra, verificate e cundizioni è usate u bottinu "Prossimu".
  7. Accetta u cuntrattu di licenza - per fà ciò, cliccate "Sì".

L'autru prucedimentu accade in modalità automatica - l'utente hè impurtatu solu di cunnessu a stampante à u computer.

Metudu 2: Prugrammi da sviluppatori terzi

Per simplificà a procedura per a ricerca di i driver, pudete aduprà i prugrammi di software di terze parti chì ponu in modu indipendente determinà l'apparecchiatura cunnessa è scaricà i driver mancanti. Una breve sintesi di e soluzioni più cumuni chì pudete truvà in u materiale sottu.

Per di più: I migliori driver per Windows

Per installà u driver à un dispositivo specificu, a funzionalità di l'applicazione DriverPack Solution hè abbastanza. U sfruttamentu di sta soluzione hè sèmplice, ma se ùn avete fiducia in e vostre abilità, allora prima leghje e istruzioni chì seguite.

Lezione: Driver di Aggiornamentu di Software di DriverPack Solution

Metudu 3: ID di stampante

L'alternativa à i dui metodi soprintenduti hè a ricerca di file da ID hardware - per a stampatrice in questu, si vede questu:

USBPRINT CANONMP280_SERIESE487

Questu ID deve esse inseritu in un situ particulare chì identifichi u dispositiu è seleziona i driver adatti per questu. Un elencu di servizii in linea cù banche di dati di tali prugrammi è una guida più dettagliata à aduprà stu metudu si trova in u seguitu articulu.

Per di più: Installazione di i driver cun ID

Metudu 4: Strumenti di configurazione di a stampante

L'utenti sovissimessenu spessu l'uttrenu integrati in Windows, preferendu aduprà soluzioni di terze parti. L'utilità di l'utili di u sistema hè una delusione - almenu cù l'aiutu di "Installazione di stampanti" Pudete truvà i driver per u dispositiu chì tenemu in considerazione.

  1. Chiama "Start" è aperti "Dispositivi è Stampanti".
  2. In cima di a finestra, in a barra di strumenti, cerca è cliccate nantu à l'opzione "Install Printer" (altrimenti "Add Printer").
  3. Utilizemu una stampante locale, cusì cliccate nantu à l'opzione adatta.
  4. Modificate u portu di cunnessione se hè necessariu è cliccate "Prossimu" cuntinuà.
  5. Ora a parte più impurtante. In a lista "Manufacturer" cliccate nantu à "Canon". Dopu à quì, in u menù da a destra "Stampanti" I mudelli di i dispositivi ricunnisciuti da questu cumpagnia appariscenu, trà i quali truvarete u dirittu e cliccate nantu à ellu, poi cliccate "Prossimu".
  6. In l'ultimu tappa, date u nome di a stampante, allora premete "Prossimu". U restu di a prucedura si faci senza interventu di l'utente.

Avemu introduttu à e opzioni cuncepiti per l'upplicazione di software per a Canon MP280. Forse sapete altri - in stu casu, per piacè cumprerli in i commenti.