Configurazione di Asus RT-N12 per Beeline

Router Wi-Fi ASUS RT-N12 è RT-N12 C1 (cliccate per allargà)

Ùn hè micca difficiule da indudu davanti à voi. istruzzioni per istallà un router Wi-Fi Asus RT-N12 o Asus RT-N12 C1 per travaglià in a rete Beeline. Francu, a cunfigurazione di cunnessione di basi di quasi tutti i router wireless Asus hè quasi uguale - sia N10, N12 o N13. E differenze sò solu solu s'ellu hà bisognu di e funzioni supplementari chì sò dispunibili in un mudellu particulare. Ma solu in casu per questu dispositivo, scrivu una istruzione separata, perchè una ricerca rapida in Internet hà mostratu chì, per una ragione, ùn scrivenu nant'à, è chì l'utenti cercanu di solitu istruzioni per un mudellu particulare, chè cumprenu e ùn possu micca intuvi chì ponu usà una altra guida à u router di u fabbricante.

UPD 2014: Istruzioni per a configurazione di ASUS RT-N12 per Beeline cun novu firmware più istruzione video.

Connessione Asus RT-N12

Parte di u posteru di u Router Asus RT-N12

A u schernu di u router RT-N12 ci sò 4 porti LAN è un portu per a cunnessione di u cavu di u fornitore. Beeline Internet deve esse cunnessu à a porta rispettiva di u router, è un altru cavu chì si include in u pacchiu deve cunnesse una di e porti LAN di u router à u connettore di a scheda di rete di u computer da u quali dighjà i regolamenti. Dopu à quellu, se ùn l'avete micca fattu ancora, pudete vutà l'antene è accende l'alimentu di u router.

Pure ancu, prima di procedere directamente cù l'impostazione di a cunnessione Internet Beeline, vi pruponi di assicurà chì e pruprietà di a cunnessione IPv4 nantu à a rete locale in u vostru computer sò impostate: utteni l'indirizzu IP automaticamente è uttenite l'indirizzi di server DNS automaticamente. Mi cunsigliu in particulare di prestà attenzione à l'ultimu puntu, perchè à volte questu parametru pò esse modificatu da prugrammi di terze parti destinati à ottimizzà u travagliu di Internet.

Per fà quessa, andate in Windows 8 è Windows 7 in u Rete è Sharing Center, è poi a configurazione di l'adattatore, cliccate à dirizzione diritta nantu à l'icona di a cunnessione LAN, proprietà, seleziona IPv4, cliccate à diretta torna e e proprietà . Set di recuperu di paràmetri automaticu.

Configurate a cunnessione L2TP per Beeline Internet

Un puntu impurtante: durante a messa in u stabilimentu di u router è dopu avè configuratu, ùn usate micca (se esiste) cunnessi Beeline nantu à u vostru computer - so.e. a cunnessione chì avete adupratu prima, prima di cumprà un router. Hè deve esse spente quandu si avvia à i punti di l'istruzione seguenti è, dopu, quandu tuttu hè istituitu - solu in stu modu Internet avrà travaglianu esattamente cum'è ch'ellu hè necessariu.

Per configurà, lanciate un prugrammu è inserite u indirizzu chì seguita in a barra di indirizzu: 192.168.1.1 è premete Invescia. Di conseguenza, si vene à un suggerimentu per entrà una password, induve avete bisognu à entrà u login standard è a password per u router Wi-Fi Asus RT-N12: admin / admin.

Se aghju fattu tuttu u dirittu, allora a prossima cosa chì vedite hè a pagina di l'impostazioni di u router wireless Wireless Asus RT-N12. Purtroppu, ùn sò micca dispunibili di stu router, è ùn aghju pussutu truvà i screenshots necessarii (screenshot), perchè impiegeraghju e immagini da un'altra versione di Asus in u manualu è vi dumandamu di ùn esse micca intimiditu se certi oggetti differenu leggermente ciò chì vede in u vostru schermu. In ogni casu, dopu à a fine di tutti i passi descritti quì, avè un Internet adattu cablatu è senza filu travagliu in un router.

Configurazione di cunnessione Beeline nantu à l'Asus RT-N12 (cliccate per allargà)

Allora andemu. In u menù di sinistra, selezziunate l'elemento WAN, chì pò esse chjamatu Internet è andate à a pagina di a configurazione di cunnessione. In u campu "Tipu di Connessione", selezziunu L2TP (o, se dispunibile - L2TP + IP dinamicu), ancu, se pudete aduprà Beeline TV, allora in u campu di portu IPTV, selezziunate a portu LAN (una di i quattru dietro u router) à chì cunnesse u set-top box, u cunsigliu chì Internet da questu portu ùn funziona micca dopu. In i campi "Username" è "Password" scrivete, rispettivamente, i dati ricevuti da Beeline.

Dopu in a colonna l'indirizzu di u servitore PPTP / L2TP, devi entrà: tp.internet.beeline.ru e cliccate nantu à u chè "Applica". In casu Asus RT-N12 comincia à jurà chì u nome di l'ospite ùn hè micca riempitu, pudete inserisce u listinu unu chì avete inseritu in u campu di nanzu. In generali, a configurazione di a cunnessione L2TP di Beeline nantu à u router wireless Asus RT-N12 hè cumpleta. Se aghju fattu tuttu u correttu, pudete provà à entrà in u navigatore qualsiasi indirizzu di u situ è ​​deve aprite in modu sicuru.

Impostazioni Wi-Fi

Configurate e configurazione di Wi-Fi in Asus RT-N12

In u menù di diritta, selezziunate l'elementu "Rete senza fili" è ritrovate nantu à a so pagina di configurazione. Quì, in u SSID, devi inserì u nome volu di u puntu di accessu Wi-Fi. Qualunque, à u vostru discrezione, preferibilmente in lettere latine è cifre arabe, altrimenti pudete avete problemi à cunnessione cun certi dispositivi. In u campu "Metodo di autenticazione", si consiglia di selezzià WPA-Personale, è in u campu "Chiavi WPA Pre-Shared", selezziunu a password Wi-Fi desiderata chì consiste in almeno ottu caratteri latini è numeri. Dopu à quellu, salvà e impostazioni. Pruvate di cunnessione da un dispositivu senza filu, se tuttu hè fattu correttamente, vi utarete un Internet pienamente funzionante.

Se avete qualchi prublemi cù a cunfigurazione, si prega di leggere questu articulu, chì hè dedicatu à prublemi prublemi chì spessanu scebbenu sì quandu configuravate i router Wi-Fi.