Scaricà i driver per Canon i-SENSYS MF4018


Di regula, parechji prublemi cù u travagliu di iTunes sò soluvati da a stesse reinstallà u prugramma. Tuttavia, oghje ci sarà una situazione quandu un errore vedenu in u schermu di l'utente quandu lancia iTunes. "U schedariu" iTunes Library.itl "ùn pò esse lettu perchè hè statu creatu da una versione più recente di iTunes".

Di solitu, questu prublema si faci per u fattu chì l'utente elimina micca iTunes da l'ordinatore in maniera incompleta, ciò chì ha lasciatu i schedari relativi à a versione precedente di u prugramma in u computer. È dopu à l'installazione successiva di a nova versione di iTunes, i vecchi file ghjunghjenu in cunflittu, perchè l'errore in questione hè messu in scena.

A seconda motivazione cumuna per l'apparizione di un errore cù l'archivio iTunes Library.itl hè un fallimentu di sistema chì puderia nascere cum'è un cunflittu cù altri prugrammi installati nantu à u computer, o l'azzioni di u software virus (in stu casu, u sistema deve esse scansionatu cù un antivirus).

Cume riparare l'errore cù iTunes Library.itl file?

Metudu 1: Eliminà u cartulare di iTunes

Prima di tutti, pudete tenta di risolve u prublema cù un pocu di sangue - sguassate una sola cartella di u vostru computer, per chì l'errore chì tenemu in considerazione pò apparire.

Per fà ciò, vi fate bisognu di chjappà iTunes è poi andà à u cartulare seguente in Esploratore di Windows:

C: Utenti UTER_NAME Musica

Questa cartella hè una cartella "iTunes"chì anu da rimuovere. Dopu à quessa, pudete avizià iTunes. Di regula, dopu eseguitu queste azzioni semplici, l'errore hè solu solu.

Tuttavia, l'inconveniente di stu metanu hè chì a biblioteca di iTunes sia rimpiazzata cù una nova, per chì sia necessariu un novu riempimentu di a raccolta di musica in u prugramma.

Metudu 2: creà una nova biblioteca

Questu metudu, infatti, hè simule à u primu, ma ùn avete micca da cancellà a vecchia biblioteca per creà una nova.

Per aduprà stu metudu, chjappate iTunes, teni premutu u tastu Shift è aprite l'aghju iTunes, chì hè, lancia u prugramma. Fighjate a chjave pressata finu chì una finestra in miniatura si veda nantu à u schermu, induve avete bisognu cliccà u pulsante "Crea una biblioteca".

Esploratore di Windows si aprirà, in cui hè necessariu specificà ogni situazione desiderata in u computer in u quale a vostra nova libreria media sarà situata. Di preferenza, questu hè un locu sicuro da u quali a libreria ùn pò esse eliminata in casu.

Un prugramma cù iTunes cù una nova biblioteca riprenderà automaticamente in u schermu. Dopu à quellu, l'errore di u luggeru iTunes Library.itl deve esse risoltu cù prughjettu.

Metudu 3: Reinstallate iTunes

U modu primariu per risolve a maiò parte di i prublemi associati à u luggeru iTunes Library.itl hè di reinstallà iTunes, è devi rimuovere iTunes da u computer pienu, inclusu u software addizionale da Apple installatu in u computer.

Cumu rimuovere completamente l'unicu da u vostru computer

Avendu riegnatu di fassi iTunes da u vostru computer, riavete u computer, è fate una nova installazione di iTunes, scaricendu l'ultima distribuzione di u prugramma da u situ ufficiale di u sviluppatore.

Scaricate iTunes

Speremu chì questi metodi simuli anu servutu à risolve i vostri prublemi cù u file iTunes Library.itl.