Convertite CSV in VCARD

U mouse hè u dispositivo primariu di cuntrollu informatica. In u casu di una guglie, l'utente pò truvà difficoltà significative à aduprà u PC. In un laptop, puderete ricorrerà à l'analogicu in forma di touchpad, ma chì dighjà i proprietari di i computer desktop in a situazione? Eccu ciò chì apprenderà da questu articulu.

Metodi per risolve u prublema cù u cursore mancante di a mouse

Ci sò varii motivi per i quali un cursore di a mouse può sparire. Parleremu di e dui soluzioni più effettive. Aiutanu à risolve u prublema in a maiò parte di i casi. Se aduprate un dispositivo wireless, provate per prima clicchendu cù qualunque bottinu di u mouse è sostituendu e batterie. U fattu hè chì periferiche simili si stanu automaticamente dopu un pocu. Què hè quellu chì vi aiutera. Ebbè, ùn vi scurdate di una tale decisione banale, cum'è riavvicinamenti u sistema operativu. Pudete chjamà a finestra desiderata premendu a combinazione "Alt + F4".

Ora avemu da descrizzione di i metudi stessi.

Metudu 1: Aggiornamentu di Software

Se sì sicuru chì u mouse hà u travagliu è chì u prublema ùn hè micca l'hardware, a prima cosa hè di ghjunghje à aggiornà i driver di sistema chì sò installati in Windows 10 per difettu. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Premete chjavi simultaneamente "Win + R". In a finestra aperta entri u comando "devmgmt.msc" è cliccate "Enter".
  2. Dopu, aduprà e frecce nantu à a caduta di a tastiera in a lista "Manager di dispositivi" prima di a sezione "I Mice è altri dispositivi di puntaghju". Aprite l'inghju premendu u pulsante. "A destra". Allora assicuratevi chì u vostru mouse hè presente in sta sezione. Ancu una volta, aduprà e frecce per selezziunu è preme u bottinu nantu à a tastiera, chì per difettu hè nantu à a parte sinistra di u latu dirittu. "Ctrl". Essa svolge a funzione di cliccà u pulsante destro di u mouse. Appare un menù contestuale, da chì dà selezziunà "Caccià u dispositivo".
  3. Cume, u mouse sarà cacciatu. Dopu à ciò, premete u pulsante "Alt". In a finestra "Manager di dispositivi" u puntu hè evidenziatu in cima "File". Cliccate nantu à a freccia diritta è selezziunate a sezione accantu à questu. "Azzione". Aprite u cliccendu "Enter". Sottu chì vedite un listinu in u quali sò interessate à a linea "Aggiorna configurazione hardware". Cliccate nantu à sta. Queste azzioni aghjurneranu una lista di dispositivi è u mouse riapparerà in a lista.
  4. Ùn chjusu a finestra "Manager di dispositivi". Selezziunu u mouse ancu e aprite u so menù cuntestu. Sta volta activate a linea "Aggiorna Driver".
  5. In a prossima finestra, preme una volta una tonalità. "Tab". Questu vi permetterà di sceglie un pulsante. "Ricerca automatica di driver". Cliccate dopu "Enter".
  6. Cume, a ricerca di u software necessariu cumincerà. Sì successu, sarà installatu immediatamente. À a fine di u prucessu, pudete fermà a finestra cù una combinazione di tasti "Alt + F4".
  7. In più, vale a so curà un veru di l'aggiornamentu. Forse l'installazione senza successu di unu di elli ha fattu u fallimentu di u mouse. Per fà quessa, premete i tasti assieme "Win + I". A finestra si aprirà "Parametri" Windows 10. Duvà selezziunà a sezione di e frecce "Aggiorna è Sicurezza"poi premete "Enter".
  8. Dopu cliccate una volta "Tab". Siccomu sarete in a tabulazione diritta "Windows Update Center", u bottinu sarà messu in evidenza per quessa. "Cercate l'aggiornamentu". Cliccate nantu à sta.

Rimane solu aspettà finu ch'elli sò installati tutti l'aggiornamenti per i componenti. Dopu à quessa, ripartite u computer. Nantu à a maggior parte di i casi, tali azzioni semplici arricanu u mouse in vita. S'ellu ùn accade micca, pruvate u metodo chì seguita.

Metudu 2: Verificate i file di sistema

Windows 10 hè un OS molto intelligente. Per difettu, hà una funzione di cuntrollu di i file. Se i prublemi si trovanu in u so sistema, u sistema operativu li rimpiazzerà. Per aduprà stu metudu, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Premete chjavi insieme "Win + R". Inserite u cumandamentu "cmd" in u campu di a finestra aperta. Poi tene e chjude insieme "Ctrl + Shift"è tuccate "Enter". Tale manipolazione ti permetterà di scena "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Se avete u gestitu cù u metodo standard, l'azzioni successive semplicemente ùn funzionanu micca.
  2. E per a finestra "Linea di cumannu" Inserite u comando chì seguite:

    sfc / scannow

    dopu cliccate "Enter" è aspettate a fine di u cuntrollu.

  3. Dopu à a fine di l'operazione ùn voni una fretta per fermà a finestra. Ora inserite un altru comandu:

    DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth

    È ci vole à aspettà torna. Stu prucessu piglia un tempu assai longu, cusì dunque avete pazienza.

  4. Dopu à a chjave di u veru è tutte e sostituzioni, sarà necessariu chiusa tutte e finestre è ripartite u sistema.

Avemu cunsideratu i metudi più efficaci per riparà un prublema cù un mouse disabile in Windows 10. Se niente aiutava è esistenu difetti in u funziunamentu di l'altri connettori USB, pudereste verificà u situ di e porte in BIOS.

Leggi più: Accende i porti USB in BIOS