Cumu cancellà a cartella FileRepository in DriverStore

Quandu si pulisce u discu in Windows 10, 8 è Windows 7, pudete avverà (per esempiu, aduprendu programmi per analizzà u spaziu discu adupratu) chì a cartella C: Windows System32 DriverStore FileRepository occupa gigabyte di spaziu libaru. Tuttavia, i metudi di pulizia standard ùn eliminanu micca u cuntenutu di questa cartella.

In questo manuale - passo per passo nantu à ciò chì hè cuntenutu in a cartella DriverStore. FileRepository in Windows, hè pussibile sguassà u cuntenutu di sta cartella è cume pudere pulì in modo sicuru per u sistema. Pò esse ghjustu: Cumu pulì un discu C da i file inutili, Cumu scopra quantu spaziu di u discu hè usatu.

Content FileRepository in Windows 10, 8 è Windows 7

A cartulina FileRepository contiene copie di e pacchetti prontu per installazione di i driver di periferica. In terminologia Microsoft - Staged Drivers, chì, mentre in DriverStore, pò esse installatu senza diritti di amministratore.

In listessu tempu, per a maiò parte, questi ùn sò micca i driver chì sò attualmente in travagliu, ma ponu esse richiesti: per esempiu, se una volta connessu un dispositivu chì hè oghje discusitu è ​​scaricatu u driver per esse, allora disconnette u dispositivo è cancellatu u driver, a prossima volta chì leghjite u driver si pò installà da u DriverStore.

Quandu fate l'upigrafia di i driver di hardware cù u sistema o manualmente, i vechji versioni di driver restanu in a cartella specifica, ponu servì per rimborsà u driver è, nant'à u tempu, causanu un aumento di quantità di spaziu discuferente per u memoria chì ùn pò da pulisce cù i metodi descritti in u manuale: Driver di Windows.

Pulizia di la cartella DriverStore FileRepository

Teoricamente, pudete cancellà tutti i cuntenuti di FileRepository in Windows 10, 8 o Windows 7, ma questu ùn hè micca cumpletamente tuttu, pò causà problemi è, ancu, ùn hè micca necessariu per pulì u discu. S'ellu ci hè, fate un backup di i vostri driver di Windows.

In a maggioranza di i casi, gigabyte è decine di gigabyte occupati da a cartella DriveStore sò fruttu di più aggiornamenti di i driver di schede video NVIDIA è AMD, schede sonori Realtek, è, raramente, più driver periferiche aggiornati regolarmente. Eliminendu e vecchie versioni di sti driver da u FileRepository (ancu s'elli sò solu driver di schede video), pudete riduce a dimensione di u cartulare per parechje volte.

Cumu scintà a cartella DriverStore eliminendu i driver inutili da quì:

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (cumincià à digità "Invitu di cumunamentu" in a ricerca, quandu l'articolo hè trovu, fate un clic destro nantu ad elli è selezziunate u esecuzione di u postu di amministratore in u menù contestuale.
  2. À u prompt di l'ordine, inserite u comando pnputil.exe / e> c: driver.txt e premete Invescia.
  3. U cumandamentu da u 2 item creà un file drivers.txt in u drive C cù una lista di i pacchetti driver chì sò salvati in FileRepository.
  4. Ora pudete rimuovere tutti i driver inutili cù i cumandi pnputil.exe / d oemNN.inf (O NN hè u nùmeru di u file di driver, cum'è specificatu in u schedariu driver.txt, per esempio oem10.inf). Se u driver hè in mossa, vedite u missaghju d'errore di eliminazione di i file.

A prima volta vi scaghju à caccià i vecchi driver di schede video Pudete vede a versione cunvérente attuale è a so data in u Gestore di Dispositivi di Windows.

Quelli più anziani ponu esse smarati in modo sicuru, è à a conclusione di verificà a dimensione di u cartulare DriverStore - cun alta probabilità, tornerà à a normalità. Pudete ancu rimuovere i vecchi driver di altri dispositivi periferi (ma ùn mi raccomandavu di disinstallà i driver di Intel, AMD è altri dispositivi di sistema). A schermata sottu mostra un esempiu di ridimensionamentu di una cartella dopu avè rimosso 4 vecchi pacchetti di driver NVIDIA.

L'utile di Driver Store Explorer (RAPR) dispunibule nantu à u situ vi aiuterà à cumpetisce l'attività descritta in un modu più pratico. github.com/lostindark/DriverStoreExplorer

Dopu avè esitatu l'utile (esibisce cum'è Amministratore), cliccate "Enumerate".

Dopu, in a lista di i pacchetti di driver chjappu, seleziona quelli inutili è li pudete cancellà cù u bottinu "Delete Package" (i driver utilizzati ùn saranu micca cancellati, solu se selezziunu "Force Deletion"). Pudete ancu selezzià automaticamente i vecchi driver in un cliccavu nantu à u "Selezziunate anzianu driver".

Cume sguassà u cuntenutu di a cartella manualmente

Attenzione: Ùn hè micca adupratu stu metudu s'ellu ùn hè micca prontu per prublemi cù u travagliu di Windows chì si pò ghjunghje.

Ci hè ancu un modu per sguillà solu cartulari da u FileRepository manualmente, ancu s'ellu hè megliu à ùn fà quessa (ùn hè micca sicuru):

  1. Andate in a cartula C: Windows System32 DriverStorecliccate à diretta nantu à u cartulare FileRepository è cliccate "Proprietà".
  2. Sulla scheda "Sicurezza", cliccate "Avanzate".
  3. In u campu "Proprietariu", cliccate "Modifica".
  4. Inserite u vostru username (o cliccate "Avanzate" - "Cerca" è selezziunate u vostru username in a lista). È cliccate "Ok".
  5. Verificate "Sostituete u propietariu di sottocontenitori è oggetti" è "Sostituite tutte e permessi di l'oggettu figghiu". Fate un clic nantu à "OK" è rispondite "Sì" à l'invertimentu nantu à l'insicurezza di tale operazione.
  6. Aghjunghjerai à la scheda Sicurezza. Cliccate "Edit" in a lista di utenti.
  7. Cliccate "Add", aghjuntu u vostru contu, è poi imposta "Accessu Puddu". Fate un clic nantu à "OK" è cunfirmi u cambiu di permessi. Una volta finitu, cliccate "Ok" in a finestra di pruprietà di a cartella FileRepository.
  8. Ora, u cuntenutu di u cartulare pò esse eliminatu manualmente (solu i prugrammi individuale impiegati in Windows ùn ponu micca esse cancellati, hè basta à clicchera "Skip".

Hè tuttu nantu à a pulizia di i pacchetti di driver inutilizzati. S'ellu ci hè questioni o ci hè qualcosa à aghjunghje - questu pò esse fattu in i commenti.