Cumu attivà a caratteristica "Trova iPhone"

U smartfoni Android fabbricatu da a famosa compagnia Sony, sò cunnisciuti per a so più alta affidabilità è prestazioni di qualità. U mudellu Xperia Z ùn hè micca una eccezione quì - per anni, u dispositivu hà svoltu i so funzioni è risolvendu i prublemi di i pruprietari cù pocu o nè interferenze di quest'ultime in u so travagliu. Tuttavia, un qualchì intervenzione di l'utente pò richiede u sistema operativu di u dispositiu, chì sarà discusu in l'articolo. Considerà e diverse possibilità per a manipolazione di u prugrammu di sistema Sony Xperia Z, cumpressu in un cuncettu - firmware.

E seguite raccomandazioni ùn purificanu micca a natura di incitamentu l'utente ad adupralli e parallele à u smartphone! Tutte e manipule descritte in l'articolo sò fatte da u pruprietariu di u dispositiu à e so periculi è risicu, è solu quessa tene a piena responsabilità di e conseguenze di qualchì azzione!

Preparazione

U primu passu, chì deve esse cumplitu per assicurà una reiniziztramentu efficace, liscia è sicura di u sistema operativo Android in u smartphone Xperia Z di Sony, include l'infurmazioni nantu à l'aspetti principali di a prucedura è chì equipanu u computer adupratu cume l'utellu principali di u firmware di u software necessario.

Modifiche hardware

Per quelli chì vivenu in diversi paesi, hà fattu parechje varietà di u smartphone Sony Xperia Z (SXZ) (nome còdice Yuga). E principali cambiamenti cumuni in a regione di lingua russa, solu dui - C6603 è C6602. Hè assai faciule di scopre esattamente chì versione hardware hà da cuncepisce una istanza specifica. Bisogna aprire "Impostazioni" Android ufficiale, andate in sezione "Circa u telefunu" è guardate u valore di l'elemento "Modelu".

Per queste modifiche, u fabbricante creu diversi pacchetti di software di sistema ufficiali, ma si deve arricchisce chì u firmware per C6602 è C6603 è intercambiabile, è a reinizessione di l'OS in ogni Ixperia Zet hè fatta cù i stessi strumenti è stessi algoritmi. In più, l'universalità, chì hè a capacità di stallà è gestisce nantu à ogni tipu di mudellu, hè caratterizatu da quasi tutti i sistemi operativi non ufficiali (persunalizati).

In un zitellu, l'istruzzioni da stu materiale valanu per ogni versione di u mudellu Yuga. Quandu esiru azzioni da parti "Metudu 2" è "Metudu 4" Hè cunsigliatu di sceglie di scaricà è installà u pacchinu c OS, chì currisponde à u dispositariu attuale.

Driver è software

Un di i fattori fundamentali chì afectanu u successu di l'operazioni di interventi in u software di sistema di dispositivi Android hè u funziunamentu correttu di i piloti - un ligame tra u smartphone fatta in un modu specializatu è un computer chì hè dotatu di un software capace di riscrivà e parti necessarie.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

U modu più simplici è più efficace di ottenimentu i driver per Sony Xperia Z hè l'installazione di prugrammi pensati per travaglià cù i dispositivi di u fabbricante. I componenti di Windows necessarii per accumpagnà u telefonu è u PC in tutti i modi sò inclusi in e distribuzioni di i primi dui di l'utenti seguenti. In più di i piloti, dopu a stallazione di l'applicazioni, u computer si capisce di esse dotatu di mezzi chì permettenu di installà u firmware ufficiali nantu à u telefunu in quasi tutte e situazioni, cumprite quelle critiche.

Compagnia di Xperia

Un cummandatore di applicazioni esclusivu creatu per abilità l'interazione cù i dispositivi Sony Sony da un PC. Permette di effettuà un assai di manipolazioni, cum'è l'installazione di una versione d'ultime d'ultime nantu à a SXZ, è dinò u restauru di Android dopu falli serii. Pudete scaricà a distribuzione Ixperia Companion di l'ultima versione da u situ Web ufficiale di Sony, è l'installazione di stu software hè fatta secondu e seguite istruzioni.

Scaricate l'Applicazione Sony Xperia Companion da u situ ufficiale

  1. Cliccate nantu à u ligame sopra è nantu à a pagina web aperta cliccate Scaricate per Windows. Poi aspettate ch'ellu sia finitu u download.
  2. Aprite u cartulare specificatu per salvà i file da Internet è lancia XperiaCompanion.exe.
  3. Dopu avè rivedu l'accordu di licenza in a prima finestra di l'installatore, ponemu un check-in in u spuntà, cunfermendu a nostra accettazione di i termini d'usu di u software. Facemu clic "Install".
  4. Attendemu chì i schedari esse copiati in u discu PC. Spingi "Run" in a finestra finale di installazione.
  5. Quest'installazione di Xperia Companion è altrò una serie di piloti di basa per u travagliu cù u dispositiu in questione hè cunsideratu cumpleta.

Sony Mobile Flasher (Flashtool)

U più informale attrezziunale funzionale è efficace creatu per a manipolazione di u software di sistema di smartphones di a linea di mudelli Xperia da Sony. Flashtool sarà in parte ripetutu à a manipolazione di istruzioni da stu materiale, perciò l'installazione di una applicazione pò esse considerata un'azione obbligatoria.

Per evità problemi è falli in u prucedimentu di l'installazione è di u funziunamentu di u clemastu, prima di l'installà è u gestisce, in futuro, devi disattivà tutti i antivirusi è i firewall chì funzionanu in u sistema. L'utenti chì ùn scebanu micca cume di disattivà temporaneamente l'apparecorimentu di prutezzione ponu vene à e seguite istruzioni:

Leggi ancu: Disattivà l'antivirus in l'ambiente Windows.

  1. Scaricate u ligame sottu, è aprite u file di distribuzione di l'applicazione cunvertitu cù a versione mudellu - 0.9.18.6.
  2. Scaricate Sony Mobile Flasher (Flashtool) per u firmware di u mudellu Xperia Z

  3. Facemu clic "Prossimu" in u primu

    è a seconda finestra di u mago di l'installazione.

  4. Avemu principiatu per copiare i file cliccendu "Install" in a terza finestra di installazione.
  5. Attendemu à a chjave di u cumunamentu di u pacchiu cù i componenti di l'applicazione.
  6. Dopu avè affissatu a notificazione "Completed" in a finestra di installazione cliccate "Prossimu"

    è dopu "Finish".

  7. Poi, per a chjarita finita di l'installazione, avete bisognu di cuminciare l'applicazione (quandu aprite u Flashtool per a prima volta, crea i cartulari chì anu bisognu à travaglià) aprendu u cartulareC: Flashtoolè fà u file FlashTool (64) .exe.
  8. Attendemu chì l'applicazione faccia una procedura di inizialisazione necessaria, chì a finestrella scapparà "Per piacè aspettà finu à a fine di u prucessu".
  9. Oghja u lampeggiante pò esse chiusu - tuttu hè prontu per u so usu in u futuru.

Installazione di i Driver per a Torcia

Integramu in i piloti di sistema per i modi di lanciu speciale Sony Iksperiya Zet da u kit Flashtool:

  1. A prima cosa da bisognu di fà per stallà cù prughjettu i driver di "firmware" hè disattivà a verifica di a firma digitale di i componenti integrati in u sistema operativo.

    Per di più infurmatu: Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver in Windows

  2. Andà à u cartulareC: Flashtoolè aprite u cartulare i piloti.

  3. Chiama u menu contuttu di u lìculu Flashtool-drivers.execliccendu nant'à u so nome cù u bottinu direttu di u mouse, poi selezziunu "Pruprietà".

    Vai à la tabulazione "Compatibilità" a finestra aperta, selezziunate a casella "Run u prugramma in modalità compatibilità cù:", selezziunate in l'elencu di menù "Windows Vista". Figurà ancu l'articolo "Eseguete stu prugramma cum'è Amministratore". Cunfirmà a scelta di i parametri cliccendu nantu à u pulsante. "OK".

    Vede ancu: Cumu abilità a modalità di compatibilità in Windows 10

  4. Aprite Flashtool-drivers.exespingi "Prossimu" in a prima finestra di u installatore di u driver sparatu.

  5. In u prossimu tappa, devi selezziunate i cumpii da installà - verificate a lista "Selezzi i componenti da installà" oggetti "Driver di Flashmode", "Fastboot Drivers" (superiore à a lista)

    è ancu "Xperia Z è SO-02E". Next, cliccate "Install".

  6. Aspittavamu à a chjave di u cumprimentu di a disemballazione.

  7. Spingi "Prossimu" in a finestra chì si apre Installazione guidata di l'installazione di u driver è aspettate torna finchè i schedari necessarii sò copiati in u discu PC.

  8. Facemu clic "Fatti" in a finestra finale di installazione

    è "Finish" in a finestra "Setup di FlashTool Xperia DriverPack".

Utilità di console di Fastboot

In qualche situu, oltre à fà una manipolazione individuale cù e aree di memoria di sistema di u mudellu in questione, avete bisognu di a capacità di travaglià Fastboot è l'utile pratettu. L'installazione di u strumentu specificatu in Windows ùn hè micca necessaria, basta scaricà è scompattanu l'archiuu chì seguita in a radice di a partizione di u sistema:

Scaricate u serviziu Fastboot per travaglià cù u smartphone Sony Xperia Z

I principii di base di u serviziu cù l'utilità sò discusse in l'articolo à u ligame sottu, se avete a trattà cù Fastboot per a prima volta, hè raccomandatu chì leghji u lettu.

Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositiu Android via Fastboot

Modi di avvicinamentu

Per avè accesso à e sezioni di sistema di a memoria SXZ per u scopu di rialzaparli, u dispositiu deve esse trasmesso à i modi di funziunamentu particulari. In a tappa di preparazione, si cunsultava di ricordà cumu passà à i seguenti stati è ancu cuntrollà a giustizia di l'installazione di i piloti chì serve per accumpagnà cù un PC in ognuna.

  • "FLASHMODE" - u modu principale, chì pò esse adupratu per reinstallà l'Android cumunale o riprisentà e prestazioni di software di sistema. Per mette u SXZ in stu statu, quandu u telefuninu hè spente cum'è à, premete a tasca "Volume -" è, tenendu u ligame cunnessu cù u connettore USB di u computer.

    Avendu aperto "Manager di dispositivi" dopu à a cunnessione di u dispositivo in u modu sopra menu, avemu detectà u dispositivo "Dispositivo Flash SOMC".

  • "MODUALE DI FASTBOOT" - u statu necessariu per a cummentazione di manipuli in a memoria di u dispositiu per mezu à l'utilità di console di Fastboot. U passatu à a modalità hè effettuatu da u statu disattivatu di u telefonu. Sbirciamo "Volume +" è cunnessu u cavu cunnessu à u computer.

    Cusì, u LED nantu à u dispositiu si illumina in blu, è "Dispatcher" apparitu apparisce "Interface ADB Android".

  • "RECOVERY" - ambiente di recuperu. U dispositiu Android Sony Ixperia ùn prevede micca u recuperu di a fabbrica, ma l'utenti chì decidenu di fà l'upgrade à u Firmware personalizzato installanu soluzioni modificate (u prucessu d'installazione hè descrittu in seguitu in l'articolo). Per avvicinà l'ambiente di recuperu cù u SXZ spento, premete a chjave "Cunsumante". À u mumentu di l'apparenza di u logo di stivale "SONY" presse è rilassa u pulsante "Volume +". Di conseguenza, un ambientu di riparazione modificatu deve esse carregatu, a cundizione chì a riparazione sia stata installata è sia presente in u telefuninu.

Optional. Oltre à chjamà certi modi di lance durante u firmware è manipule associati, l'utente potrebbe necessità di forza di ruminà o spegne u smartphone completamente. Queste azzioni ponu esse fatte cumprate:

  • Reboot - tene premutu duie tasti "Cunsumante" è "Volume +". Tenite i pulsanti finu à a sensazione di vibrazioni, è poi rilassi.
  • Per u fermu "caliente" (currisponde à disconnessione di a batteria di u dispositivo), tenemu premutu i tasti "Cunsumante" è "Volume +" finu à a sensazione di trè vibrazioni in una riga.

Privilegi di Superusu

L'upplicazione di diritti di radice per SXZ pò esse necessaria per l'implementazione di una serie di scopi, ma ùn hè micca obbligatoria peru fà a preparazione per a reinstallà u software di sistema. Se i privilegi sò definitivamente necessarii, u modu più faciule hè di aduprà KingRoot per l'utilità di Windows per ottenerli - almenu in l'ambiente di l'OS mobili ufficiali basatu nantu à Android 5, l'utensu mancia abbastanza facilmente u travagliu di radicavu u dispositivo.

Scaricate KingRoot per Windows

Per uttene diritti di Superusu, seguite e istruzioni in l'articolo à u ligame chì seguita:

Per saperne di più: Ottenere diritti di root cù KingROOT per PC

Raccomandazione. Quandu si esegue a procedura per ottene diritti di root da KingRuth, devi mantene sbloccatu u schermu di u dispositivu è confermà tutte e richieste da Android!

Backup

A necessità di conservà una copia di backup di l'infurmazioni cuntenute in u salvamentu di un dispositivu mobile prima di interferisce cù u funziunamentu di u so OS hè incondizionale. Facemu una copia di backup in ogni occasione è da qualchì metudu dispunibuli - sta prucisione ùn hè mai superfluente.

Leggi più: Creà l'infurmazioni di backup da un dispositiu Android prima di lampà

Per salvà l'infurmazioni generate da l'utente di u smartphone trà u funziunamentu di u SXZ, è per risturmaru in l'ambiente di e versioni di l'OS di u mudellu ufficiali, u manager di Xperia Companion hè allora tutt'accordu adupratu.

  1. Lanciate Xperia Companion.
  2. Cunnessu u telefuninu chì scorre in Android cù u computer. Sì accumpagnamentu hè fatta per a prima volta, a schermata di l'apparecchiatura vi mostrerà una richiesta di installazione di u lugiziale chì avete bisognu di confermà tappà "INSTALL".
  3. Dopu chì u manager hà determinatu u telefunu, cioè, u so mudellu hè messu in vede à a finestra in cima à a finestra, clicchiamo "Backup".

  4. Assignemu a copia creata di i dati un nome è determiniamo u tipu di crittografia. In u nostru esempiu, selezionatu "Ùn cridografia micca u backup", ma pudete vene protezziunamente a parola per a copia di a copia di salvezza, ponendu u switch accantu à l'elemento corrispondente è inserendu a combinazione secreta di caratteri in i campi duie volte "Password" è "Verify Password". Facemu clic "OK".
  5. Selezziunate i tippi di dati chì saranu piazzati in a copia di salvezza, cacciate i marchi vicinu à quelli elementi, chì ùn anu micca bisognu di copià (per difettu, tutte e informazioni di l'utente sò messe in a copia di salvezza). Spingi "Prossimu".
  6. Attendemu à a conclusione di i dati di copia, osservendu u spaziu di a barra di stato è ùn interromperà micca a prucedura cù qualchì azzione.
  7. Facemu clic "Fatti" dopu avè ricevutu cunfirmazione di a copia in quantità di informazioni à un discu computeru in a finestra di Xperia Companion. U smartphone può esse disconnessu da u PC.

Per ripristinà i dati di l'utente in ambienti ufficiali di u firmware SXZ dopu:

  1. Lanciate Xperia Companion è cunnessa u vostru smartphone à u vostru PC.
  2. Andate in a sezione "Ripristinare" - Eccu i nomi di e salvaguardie create in precedenza è a data di a copia di salvezza.
  3. Selezziunate a copia desiderata cliccendu nantu à u so nome è cliccate "Prossimu".
  4. Se necessario, rimuovere i marchi in i caselli di check-in vicinu à quelli tippi di dati chì ùn sò micca pianificati per recuperà. Facemu clic "Prossimu".
  5. Verificendu a casella appropriata, conferimu l'accordu cù u fattu chì l'infurmazioni in a memoria di u smartphone rimpiazzeranu per quellu chì era presente in ellu à u mumentu di u backup. Spingi "Prossimu".
  6. Aspittemu ancu chì i dati da u backup saranu trasferiti in a memoria di u dispositivo.
  7. Una volta finita a prucedimentu di recuperu da u backup, cliccate "Fatti" in a finestra di Xperia Companion. Sconnetti u smartphone da u computer è riavvale.

Statu di i Caricabatterie

Ogni dispositiu chì scena nantu à Android hè dotatu di un bootloader, un modulu di software chì verificheghja ancu u kernel OS quandu si stà. Inizialmente, u caricatore di avvicinamentu in Sony Ixperia Zet hè chjappatu da u fabbricante, chì hè una sorta di prutezzione contra l'installazione di un software di sistema non ufficiali da i proprietarii di u dispositivo.

I descrizzioni di i metodi di sbloccu è di bloccaggio sò inclusi in l'istruzzioni. "Metudu 3" è "Metudu 4" in l'articolo sottu rispettivamente. Nota, per affrettà a cambia u status in questione ùn hè micca tuccata, è in tappa di preparazione per a reinizessione di u software di sistema, vi hè bisognu di scopre chì u bootloader hè bloccatu o sbloccatu, chì queste informazioni vi permetteranu di determinà l'applicabilità di un strumentu software à un smartphone.

  1. Aprite l'applicazione nantu à u vostru smartphone "Telefono" e per entrà in u menu di ingegneria, digià a combinazione seguente:

    *#*#7378423#*#*

  2. Tapa "Info di serviziu" in u menu chì si apre. Dopu, aprite a sezione "Configurazione".
  3. Bottom line "Statu di radunzione:"affissatu da u sistema nant'à a schermata visualizzata indica l'indicazione di u caricatore di avvicinamentu. Tri scelte sò pussibule:
    • Sblocare u Caricatore di avvicinamentu: Si - U bootloader hè chjappatu, ma una prucedura di sbloccu successu hè pussibule.
    • U bootloader hè sbloccatu: Sì - U bootloader hè sbloccatu.
    • Sbloccare u Caricatore di avvicinamentu: No - U bootloader hè chjappatu è ùn ci hè manera di sbloccà a procedura.

Firmware

Eccu quattru modi per lampà u Sony Xperia Z, a metodulazione di attuazione per chì impiega di ottenimentu risultati diversi. A scelta di u metudu di a reinstallà Android hè in gran parte dettata da u scopu ultimu di l'utente, chì hè a versione / tipu di sistema operativo chì ghjè finalmente cuntrullà u dispositivo, è u stato di u software di sistema di u smartphone prima di l'iniziu di e manipulazioni.

Metudu 1: Xperia Companion

U modu più simplici è più corretto di portà u sistema operativu SXZ in bona situazione utilizza u prugrammu proprietariu Sony. Xperia Companion permette di adeguà facilmente a versione di u lugiziale di u sistema uffiziale, reinizallà cumplettamente u sistema operativo, è ripristinà e so prestazioni dopu à l'accidentu.

U Sperimentu Sociale hè effettivamente applicatu solu à dispositivi chì a carica si ferma!

Aggiornamentu

Se u scopu di l'utente hè solu per uttene l'ultime Android à a custruita, pruposta per u sfruttamentu nantu à un smartphone da u fabbricante, procedi cumprintu.

  1. Avviciniamo u manager Exx Companion è cunnessu u telefonu annantu à u PC.
  2. Dopu avè cunnessu u dispositivo, u software cerca automaticamente l'aggiornamentu di u software di u sistema è, se dispunibule nantu à i servitori Sony, emette una notificazione corrispondente. Cliccate in a finestra di missaghju. "Update".
  3. In a prossima finestra, dicendu nantu à i prucetti prossimi, cliccate "OK".
  4. Attendemu chì u pacchiu di i file necessarii sia carregatu. U scaricamentu pò esse monitoratu monitorizendu a barra di prugressu in cima di a finestra di gestore.
  5. Dopu a notificazione nantu à a prontazione per cuminciare à stallà a versione aggiornata di u software di sistema, si vene in a finestra di u Sociu, cliccate "Prossimu".
  6. U prucessu di preparazione per l'aggiornamentu di i componenti d'Android - u telefuninu si spegne automaticamente è cambia in un modu speciale per u firmware.
  7. Spingi "Prossimu" in a finestra chì cuntene l'infurmazione nantu à l'assemblea di u sistema chì sarà installatu in u dispositivo.
  8. L'installazione di l'aggiornu principia, seguita da a chjarita di a barra di prugressu in a finestra di l'Assumandion Exploring. U telefonu ùn mostra micca segni di vita.

  9. Ancu s'ellu ci hè un'impressione chì a procedura hè stata ritardata, ùn interrompemu micca u prucessu d'aghjurnamentu!
  10. L'aggiornamentu hè cumpletatu da l'apparizione in a finestra di prugramma di una notificazione di u successu di l'operazione è da una breve istruzione nantu à cume lancia un smartphone in Android - seguemu queste istruzioni, cioè chì disconnemu u dispositivu da u PC è u mette.
  11. Attendu chì a fine di u prucessu d'ottimizazione di l'applicazione, è dopu u lancimentu di l'Android già messu in opera.

Riparazione

In una situazione in cui l'OS Iksperia Zet hè instabile, richiede a reinstallazione secondu l'opinione di l'utente, o u smartphone ùn pò micca avviare nè l'Android à nunda, i sviluppatori di Sony suggerenu di fà quellu.

  1. Lanciate Companion è cliccate Recuperu di software in a finestra di u manager principale.
  2. Avemu messu una marca in a casella di verifica "U dispositiu ùn pò esse ricunnisciutu o principiatu ..." è spingi "Prossimu".
  3. Selezziunu u blocu cliccatu "Telefono o Tableta Xperia" è poi cliccate "Prossimu".
  4. Prima di passà à u passu chì seguita, setà a casella "Sì, cunnoscu i me credenziali di Google".
  5. Attendemu à a conclusione di e preparazioni per a reinstallazione di u sistema operativo mobile, seguitu da u riempimentu di a barra di stato in a finestra di Ixperia Companion.
  6. Eseguemu l'istruzione mostrata da l'applicazione - in fattu cunnessu u smartphone à u computer in u modu "FLASHMODE".
  7. Averemu cunfirmu u fattu di a distruzzione di dati di l'utente contenuti in u repository Xperia Zet, chì hè inevitabile durante a procedura per ripristinà u software di sistema di u dispositivo. Per fà quessa, pone a marca in a casella appropriata è cliccate "Prossimu".
  8. Avviciniamo una reinstallazione completa di l'OS di u telefonu cliccendu "Prossimu" in a finestra per confermà a pronta dispusizione di u dispositiu per a procedura.
  9. Attendemu chì Xperia Companion sia in preda à tutte e manipolazioni necessarie, guardendu a barra di progressu.
  10. Ùn interrompu micca u prucessu di recuperu per qualchì azzione!
  11. Dopu avè ricevutu a notificazione "U lugiziale risturatu cù successu" scurdà u dispositivo da u computer, è a finestra Ixperia Companion pò esse chiusa cliccendu "Fatti".
  12. Lanciate u smartphone è aspettate finu à a prima installazione ufficiale di Android. U primu dopu à l'iniziu di manipolazioni sopra ripisu pò durà abbastanza longu!
  13. Prima di passà à aduprà u dispositivo, hè necessariu determinà i parametri principali di u sistema operativo mobile è poi restituisce l'infurmazioni di l'utente à u telefunu, se hè necessariu.
  14. Questu hè a restaurazione di l'assemblea ufficiale di l'Android nantu à u smartphone Xperia Zet cumpletata.

Metudu 2: Flashtool

U prossimu arnesi software consideratu in questu articulu hè una di e soluzioni più efficaci per l'installazione di u software di sistema ufficiali in Sony Xperia Z. Indipendentemente da u statu di u lugiziale di sistema, u statutu di u gestore di avvallu è di i tipi / versioni di u sistema operativu installatu prima in un smartphone, stu pattumu permette à ripristinà u lance normale è a prestazione di Android.

Per riscrivà e sezioni di memoria cù Flashtool, sò stati utilizzati pacchetti in u furmatu seguente * .ftf. L'ultime costruzioni di firmware di i stock per e modifiche C6602 è C6603 pò esse scaricate da i ligami:

Scaricate u Firmware ufficiali di Flashtool di u smartphone Xperia Z Android 5.1 di Sony Xperia Z C6602_10.7.A.0.228
Scaricate u firmware ufficiali di Flashtool di u smartphone Xperia Z Android 5.1 C6603_10.7.A.0.222

L'installazione "standard" (ritornu) di u firmware ufficiali cù Mobile Flasher in u mudellu in questione hè u seguitu.

  1. Scaricate FF-Firmware è copia a lima à l'annu

    C: Utenti (Utenti) USER_NAME.flashTool firmware

  2. Lanciatu Flashtool (file FlashTool (64) .exe in a cartellaC: FlashTool).
  3. Cliccate nantu à u bottinu "Dispositivo Flash" ("Fulmine" in u cantu superiore a sinistra di a finestra Flashtool).
  4. Poi, senza cambià a posizione di u switch cù "Flashmode"spingi "OK" in a finestra chì si vede "Scelghjilatore di Muvimentu".
  5. Assicuratevi in ​​u campu "Firmwares" Ci hè una linea chì mostra u mudellu di u dispositiu è u numeru di custruìamentu di u firmware, cliccate nantu à u nome di u pacchettu desideratu, se ci sò parechji. Pulsante "Flash".
  6. U prucedimentu di preparà i schedari di u sistema operativu mobile per trasferisce in a memoria di l'apparecchiatura inizia.
  7. Aspittendu chì a finestra da apparà "Attendere per Flashmode". Poi spezisce u telefunu completamente è aspettate almeno 30 seconde, se questu ùn hè micca fattu prima. Cunnessu u dispositivo à u computer in modalità "FLASHMODE"i.e. prememu u pulsante "Volume -" è cunnessu u cavu cunnessu à u PC à u connettore microUSB.
  8. Quandu u smartphone in u modalità desiderata hè determinatu in u sistema, u prucessu di trasferimentu di dati in a so memoria cumincia automaticamente. Ùn interrompemu micca a procedura finu à a so cumplessa, basta osservà a barra di statu è u campu di logu chì hè aduatu.
  9. U firmware di Flash hè cunsideratu cum'è dopu avè una notificazione chì si vene in u campu di log "INFO - lampatu finitu".
  10. Sconnetti u dispositiu da u PC è esegui in Android. U primu lanciu, è dinò dopu à reinizessione di u sistema Xperia Zet cù altri metudi, dura un bellu pezzu.

    L'inclusione finisce cù l'apparenza di una schermata cù una scelta di a lingua di l'interfaccia. Avemu sceltu i parametri di base di u funziunamentu di u sistema ufficiali stabilitu.

  11. Dopu avè stabilitu è ​​ripristinatu dati, pudete procedere à u funziunamentu di u telefonu,

    gestitu da adesso cum'è pienu reinstallatu Android.

Metru 3: TWRP

U modu più efficace di aggiornà a versione attuale di l'OS di Mobile Xperia Zet à a versione attuale, oltre à espansa a funzionalità di u dispositiu per via di l'ultime funzioni di Android, hè di rimpiazzà u firmware ufficiali cù unu di i sviluppatori di terze parti - custom. Tutti i sistemi non ufficiali adatti per aduprà nantu à u SXZ sò integrati in u dispositiu cù ambienti di recuperu persunalizati. Ci focalizzeremo nantu à l'applicazione di a soluzione più funzionale è nova - TeamWin Recovery (TWRP).

E cusì seguendu e istruzioni sò una descrizione di l'installazione di u firmware personalizatu da zero, cioè per un telefunu Xperia Z cun un pricipalmente bootloader chì esiste sottu u sistema operativu ufficiali, aghjurnatu à l'ultima versione offerta da Sony. Prima di effettuà e operazioni elencate sottu, vi è raccomandatu chì leghje a descrizione di e procedure finu à a fine, scaricate tutti i file chì avete bisognu nantu à u vostru discu PC. Benintesa, prima chì avete principiatu per sostituite u sistema operativo nantu à u dispositiu, avete da salvà l'infurmazioni da u in un backup in qualunque modu dispunibile / preferitu!

Attentu! Eseguisce u Passu 1 vi porterà à cancellà tutti i dati di l'utente da a memoria di u smartphone, è u Passu 2 vi darà una incapacità temporanea da avviare in Android!

Passu 1: Sblocchendu u gestore di boot da u metudu ufficiali

Chì u strumentu principali chì integra i firmware persunalizati in SXZ hè a ripresa di TWRP, a prima cosa da fà hè di stallà l'ambiente di recuperu in u dispositivo. Malgradu a dispunibilità di metudini chì permettenu l'installazione di recuperu nantu à dispositivi cun un bootloader bloccatu, u passu più corretu, se decidi di passà à l'OS personalizzato, sarà u sbloccu iniziale di u gestore di boot. U metudu ufficiali hè fattu cumu.

  1. Avemu verificà u statu di u casu per sbloccà u in a manera descritta in a prima parte di stu materiale.
  2. Ricunnisciete u IMEI assignatu à u dispositivo. Hè assai simplu di fà quessa - basta entrà a cumbinazione in u "dialer"*#06#. A finestra chjama cumparisce mostra un identificatore chì u so valore deve esse riparatu in qualunque modu praticu - ne avete bisognu dopu.