U registro hè a basa di a famiglia di sistemi operativi Windows. Questa matrice contiene dati chì definiscenu tutte e impostazioni globali è locali per ogni utilizatore è per u sistema in tuttu, regisce i privilegi, hà informazioni nantu à a situazione di tutti i dati, le estensioni è a so registrazione. Per l'accessu à u registru, i prugrammi di Microsoft anu furnitu un praticu strumentu chjamatu Regedit (Registry Edit hè un editor di registri).
Questo prugramma di sistema rapprisenta u registro di tuttu in una struttura arborescente, induve ogni chiave hè in un cartulare strettamente definitu è hà un indirizzu staticu. Regedit pò cercà una entrata specifica in u listinu di u Registro di sistema, edità quelli esistenti, creà quelli novu, o eliminà quelli chì un utente sperimentatu ùn anu più bisognu.
Eseguite u Editor di u Registro di sistema in Windows 7
Come ogni prugramma in u computer, Regedit hà u so propriu file eseguibile, quandu lanciatu, a finestra d'editor di u registru stessa compare. Si pò accede in trè modi. Tuttavia, ci vole à assicurà chì l'utente chì hà dicitu di fà cambiamentu in u registru hà diritti amministrativi o hè - i privilegi di solitu ùn bastanu micca per edità i cunfusioni à un livello tali.
Metudu 1: Usa a ricerca di menu di Start.
- A u fondu à sinistra di u schermu vi vole à cliccà nantu à u bottinu sinu di u mouse "Start".
- In a finestra aperta in a barra di ricerca, chì si trova quì sottu, vi tocca à inserisce a parola "Regedit".
- À a vetta alta di a finestra Start, in a sezione di u prugramma, apparirà un risultatu, chì duverete selezzià cun un clic di u cliccu tutt'à Dopu à quessa, a finestra Start si chiude è Regedit si apre.
Metudu 2: Usa l'Explorer per accede direttu à u file eseguibile.
- Fate dopu cliccà sinistru nant'à a scelta rapida "U me computer" o in qualunque altra manera entri in Explorer.
- Bisogna andà à u cartulare
C: Windows
. Pudete ghjunghje quì manualmente o copia u indirizzu è incolla in un campu speciale in cima à a finestra di l'Explorer. - In u cartulare chì si apre, tutte e voci per difettu sò sistemate in ordine alfabeticu. Avete bisognu di scorrere giù è truvà u schedariu cù u nome "Regedit", dopu cliccate per principializà, allora a finestra di l'editor di u registru apri.
Metudu 3: Aduprà un draghju speciale
- A tastiera, premete simultaneamente i tasti. "Win" è "R"formà una combinazione particulare "Win + R"l'utellu di apertura chjamatu Run. Una piccola finestra si aprirà nantu à u schermu cun un campu di ricerca in cui vulete annullà a parola. "Regedit".
- Dopu avè premutu u bottinu "OK" finestra Run si chjude è l'editor di u registru aprirà invece.
Esse estremamente attenta quandu fà qualchì cambiamentu à u registro. Una azzione sbagliata pò cunduce à una destabilizazione cumpleta di u sistema operativu o da una rotazione parziale di a so prestazione. Assicuratevi di fà una copia di salvezza di u registru prima di cambià, creendu o eliminà chjavi.