Cumu inserisce una immagine in Photoshop


Dopu due o trè mesi di utilizzu di Photoshop, pare incredibile chì per un utilizatore principiante una pratica simile cumu apertura o inserimentu di una foto pò esse un compitu assai difficile.

Questa hè a lezione per i principianti.

Ci sò parechje opzioni per u modu di mette una immagine nantu à u spaziu di lavoro di u prugramma.

Apertura simplici di u documentu

Si faci da i seguenti modi:

1. Fate un dopu cliccate nantu à un spaziu di travagliu vuoto (senza ritratti aperti). A finestra di dialogu aprirà. Cunduttricein cui pudete truvà l'imagine desiderata nantu à u vostru discu rigiu.

2. Vai à menu "File - Open". Dopu à sta azzione, apri a stessa finestra. Cunduttrice cercà un file. Hè esattamente u listessu risultatu porterà i tasti CRTL + O in a tastiera.

3. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse u menù di u situazione Cunduttrice truvate un elementu "Aprite cù". In u listinu in goccia, selezzi di Photoshop.

Trascinatu

U modu più faciule, ma avè un duplice di sfumature.

Trascinendu a maghjina in u spaziu vacante di u travagliu, avemu u risultatu, cum'è cù una semplice apertura.

Se trascinate un file in un documentu già aperto, l'immagine aperta si aghjunghje à u spaziu di travagliu cum'è un oggiu intelligente è adattatu à a dimensione di a tela, se a tela hè più chjura di a immagine. In u casu chì a foto hè più chjura di a tela, e dimensioni restanu uguale.

Un'altra sfumata. Se a risoluzione (u numeru di pixel per inch) di u documentu aperto è quellu chjamatu hè differente, per esempiu, a foto in a zona di travagliu hà 72 dpi, è l'immagine aperta hè 300 dpi, allora e dimensioni, cù a listessa larghezza è altezza, ùn accumpagnanu micca. Una foto cù 300 dpi sarà più chjura.

Per ponu l'image micca nantu à u documentu aperto, ma per aprirle in una nova tabulazione, vi tuccarà à trà u zona à e tabulazioni (vedi screenshot).

Sala per i Clipboard

Parechji utilizatori usanu screenshot in u so travagliu, ma micca assai persone sapenu chì pressa una chiave Print Screen mette automaticamente un screenshot nant'à i clipboard.

I prugrammi (micca tutti) per a creazione di screenshot sò capaci di fà u listessu (automaticamente, o premendu un pulsante).

E immagini nantu à i siti sò ancu accessibili à a copia.

Photoshop funziona cù prugramma. Basta creà un novu documentu, premendu u tastieru di scelta rapida. CTRL + N è una finestra di dialogo aprite cù e dimensioni di l'immagine appena sustituita.

Spingi "OK". Dopo a creazione di u documentu, avete bisognu di inserite una foto da u tampone cliccendu CTRL + V.


Pudete ancu fà una immagine da u clipboard nantu à un documentu già aperto. Per fà quessa, cliccate nantu à u collegu aperto di documentu CTRL + V. E dimensioni restanu originali.

Hè interessante, chì si copia una lima di immagine da u cartulare di l'esploratore (cun ​​menù contestuale o combinendu CTRL + C), allora niente succede.

Sceglite u vostru modu più pratice per inserisce una immagine in Photoshop è aduprala. Questu hà da accelmà assai più u travagliu.