Cumu rallentà o agilità i video in Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro - un potente prugramma per correggere i file video. Permette di cambià u video originali chjamatu in pussibule. Hà parechje funzioni. Per esempiu, a correzione di u culore, l'aggiunzioni di tituli, a ritirata è a mudificazione, l'accelerazione è a decelerazione, è più. In st'articulu tocca nantu à u sughjettu di cambià a velocità di un schedariu video scaricatu à un latu superiore o inferiore.

Scaricate Adobe Premiere Pro

Come rallentà è accelerà i video in Adobe Premiere Pro

Cume cambia a velocità video cù i frame

Per inizià a travaglià cù un schedariu video, deve esse precaricate. A parte sinistra di u schermu truvamu a linea cù u nome.

Poi cliccate nantu à u cù u cliccatu cun u mouse Sceglite una funzione "Interpretazione di muvimentazione".

In a finestra chì si vede "Assumete questu fotogramme" inserite u numaru impiegatu di fotogrammi. Per esempiu, se 50poi li presentamu 25 è u video hà da rallentà duie volte. Questu pò esse vistu à u tempu di u vostru novu video. Sè noi rallentu, allora diventerà più lungu. Una situazione simile cù l'accelulazione, solu quì ci vole à aumentà u numeru di fotogrammi.

Tuttavia, un bonu modu hè adeguatu solu per u tuttu di u video. E cosa à fà se bisognu adatta a velocità à un certu situ?

Cumu accelerà o rallenta una parte di u video

Continua Cronologia. Avemu bisognu di vede u video è designà i limiti di u segmentu chì cambieremo. Questu hè fattu cù l'aiutu di un strumentu. "Blade". Selezziunu u principiu è avemu tagliatu e per quessa a fine.

Ora selezziunu ciò chì accadde cù u strumentu "Selezzione". E cliccate à dirittu nantu à u. In u menu chì si apre, ci interessa "Velocità / Durata".

In a prossima finestra, deve entrà i novi valori. Sò presentati in percentuale è minuti. Pudete cambià li manualmente o usando frecce speciali, trà quali valori digitali cambianu in una direzzione o in un altru. U cambiamentu di interessu cambierà u tempu è viceversa. Avemu un valore 100%. Vogliu accelerà u video è entrà 200%, i minuti, rispettivamente, sò cambianti. Per rallentà, inserisci un valore sottu l'originale.

Cum'è si hè rivolta, rallentendu è agilità di video in Adobe Premiere Pro ùn hè micca affettu difficiule è veloce. A currezzione di un picculu video mi piglia circa 5 minuti.