Una di e funzioni principali di Microsoft Excel è a capacità di travaglià cù formule. Questu simplifica assai e accelera a pratica per calcunà i totali, è mostra i dati desiderati. Questu strumentu hè una caratteristica particulare di l'applicazione. Facemu capisce cumu creà formule in Microsoft Excel, è cume si lavora cun elli.
A creazione di e formule più semplici
E formule più semplici in Microsoft Excel sò espressioni per operazioni aritmetiche trà dati situati in cellule. Per fà una formula simile, prima di tuttu, mettemu un segnu di parità in a cella in cui hè supposu chì uscisce u risultatu ottenutu da l'azione aritmetica. Oppure pudete stà nantu à a cella, è inserisci un segnu uguale in a barra di formula. Queste azzioni sò equivalenti è automaticamente duplicate.
Allora selezziunu una cella specifica riempita di dati, è metti u segnu aritmeticu desideratu ("+", "-", "*", "/", etc.). Quessi segni sò chjamati operatori di formula. Selezziunà a cella successiva. Allora avemu ripetutu finu tutte e cellule chì avemu bisognu ùn saranu micca implicati. Quandu l'espressione hè quindi pienu entrata, per vede u risultatu di i calculi, cliccate u pulsante Enter nant'à a tastiera.
Esempii di Calculu
Imagine chì avemu una tavula in cui hè indicata a quantità di una merce, è u prezzu di a so unità. Avemu bisognu di sapè u costi totali di ogni articulu. Questu pò esse fattu multiplicendu a quantità per u prezzu di e merci. Diventemu u cursore in a cella induve a quantità deve esse visualizzata, è metti u signu uguale (=) quì. Dopu, selezziunate a cella cù a quantità di merci. Comu pudete vede, u ligame per esse vene immediatamente dopu à u segnu di parità. Dopu, dopu e coordinate di a cella, ci vole à inserì un segnu aritmeticu. In questo casu, sarà un signu di moltiplicazione (*). Dopu, cliccate nantu à a cella induve i dati sò piazzati cù u prezzu per unità. A formula aritmetica hè pronta.
Per vede u so risultatu, basta à premete u pulsante Enter nantu à a tastiera.
Per ùn sceglite micca sta formula ogni volta per calculà u costi totali di ogni articulu, sulu basta u cursore in u angulu in u dirittu inferiore di a cella cù u risultatu, è trascinatelu nantu à tutta a zona di e righe in cui si trova u nome di l'elemento.
Cum'è si pò vede, a formula hè stata copiata, è u costi totali era automaticamente calculatu per ogni tipu di pruduttu, secondu i dati nantu à a so quantità è u prezzo.
Di listessa manera, hè pussibule di calcà e formule in parechji azzioni, è cù diversi segni aritmetichi. In fattu, e formule Excel sò compilate secondu i stessi principii cume esempi aritmetichi convenzionali in matematica. In listessu tempu, quasi a stessa sintassi hè aduprata.
Fichjaccià u travagliu dividendu a quantità di merci in u tavulu in dui lotti. Ora, per truvà u costu tutale, primu avemu bisognu di aghjunghje a quantità di e duie spedizioni, è dopu si multiplica u risultatu per u prezzu. In aritmetica, tali azzioni saranu effettuate usando parentesi, altrimenti a prima azzione sarà fatta multiplicazione, chì porta à un contu inesu. Utilizemu parentesi, è di risolve u prublema in Excel.
Dunque, mettemu u segnu uguale (=) in a prima cella di a colonna "Suma". Poi aprite u bracket, cliccate nantu à a prima cella in a colonna "1 batch", metti un segnu plus (+), cliccate nantu à a prima cella in a colonna "2 batch". Poi chjappate a culletta, è ponu u segnu di moltiplicazione (*). Cliccate nantu à a prima cellula in a colonna "Prezzo". Allora avemu avutu a formula.
Cliccate nantu à u pulsante Enter è scopre u risultatu.
Da u mo modu cum'è l'ultima volta, cù u metodo di trascinamentu, copia una formula per altre righe di a tavula.
Dunque, si notate chì tutte e formule ùn sò micca situate in cellule adiacenti, o in a stessa tavula. Si pò esse in un altru tavulu, o ancu nantu à un altru fogliu di un documentu. U prugramma calculerà sempre u risultatu.
Calculatrice
Benchì, u funziunu principale di Microsoft Excel hè u calculu in e tabelle, ma l'applicazione pò esse aduprata, è cum'è una semplice calcolatrice. Semu, ponemu un segnu uguale, è entremu e azzioni necessarie in ogni cella di u fogliu, o pudemu scrive l'azione in a barra di formula.
Per ottene u risultatu, cliccate nantu à u pulsante Enter.
Affissioni di chiave di Excel
L'operatori principali di calculu chì sò aduprati in Microsoft Excel includenu:
- = ("signu uguale") - uguale;
- + ("plus") - l'aggiunzione;
- - ("minus") - sottura;
- ("asteriscu") - multiplicazione;
- / ("slash") - divisione;
- ^ ("circumflex") - exponentiation.
Come si vede, Microsoft Excel fornisce un set completo di strumenti per l'utente à fà operazioni aritmetiche diverse. Queste azzioni ponu esse eseguite sia in a preparazione di e tabelle è separatamente per calculà u risultu di certe operazioni aritmetiche.