Cume spostà i segnalatori da Opera

Aghju chjamatu un amicu, dumandatu: cumu esportà i segnalatori da Opera, per trasferisce in un altru browser. Rispondi chì vale a pena circà in u gestore di segnalibri o in l'impostazioni a funzione di esportazione in HTML è solu da importà u schedariu risultatu in Chrome, Mozilla Firefox o in quantu hè necessariu - ovunque ci hè una tale funzione. Cum'è si hè rivolta, micca tuttu hè tantu sèmplice.

Di conseguenza, aghju avutu à trattà u trasferimentu di segnalibri da Opera - in l'ultime versioni di u navigatore: Opera 25 è Opera 26 ùn ci hè micca a pussibilità di esportà i segnalibri in HTML o à altri formati cumuni. È sì u trasferimentu per u listessuale browser hè possibile (vale à dì à un altru Opera), allora a terza parte, cum'è Google Chrome, ùn hè micca tantu sèmplice.

Esporta i segnalibri da Opera in formato HTML

Cominceraghju subitu cù u modu di esportazione in HTML da Opera 25 è 26 navigatori (probabilmente adatti per versioni successive) per importà in un altru browser. Se site interessatu à spostà i segnalibri trà dui navigatori Opera (per esempiu, dopu a reinizessione di Windows o nantu à un altru computer), allora in a sezione successiva di stu articulu ci hè un mezu di modi più simuli è più veloci di fà u.

Dunque, una ricerca di mezzora per questu travagliu mi ha datu solu una solu soluzione di travagliu - un'estensione per Opera Bookmarks Import & Export, chì pudete installà nantu à a pagina ufficiale di i surcrizzi //addons.opera.com/ru/extensions/details/bookmarks-import- export /? display = en

Dopo l'installazione, una nova icona apparirà in a linea superiore di u navigatore. Quand'ellu si faci clic, l'importazione di i segnalibri sarà lanciata, u travagliu cù chì simu questu:

  • Duvete specificà un file di segnalibru. Hà riservatu in u cartulare di installazione di Opera, chì pudete vede andendu in u menu di u navigatore principale è selezziunà "Circu u prugramma". U caminu di a cartella hè C: Utenti UserName AppData Software di Opera Locale Opera Stable, è u littane stessu chjamatu Bookmarks (senza estensione).
  • Dopu avè specificatu u schedariu, cliccate nantu à u pulsante "Esporta" è u file Bookmarks.html apparirà in a cartula "Downloads" cù i segnalatori di Opera, chì pudete importà in ogni browser.

U prucessu di trasferimentu i segnalibri da Opera cù un file HTML hè semplice è uguale in quasi tutti i navigatori è di solitu si trova in a gestione di segnalibri o in una impostazione. Per esempiu, in Google Chrome, avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu di l'impostazioni, selezziunate "Segnalibri" - "Importa i Favoriti è Impostazioni", e poi specifichi u furmatu HTML è u parcorsu di u file.

Trasferisce à u stettu browser

Se ùn avete micca bisognu di trasferisce i segnalibri à un altru navigatore, ma bisognu di spostalleli da Opera à Opera, allora tuttu hè più facile:

  1. Pudete copiare i segnalibri di i file è i bookmarks.bak (questi file conservanu i segnalibri, cume si vede quì sò stati descritti quessi sopra) à u cartulare di un altra installazione di Opera.
  2. In Opera 26, pudete aduprà u bottinu Share in a cartella cù i segnalibri, allora apri l'indirizzu risultatu in un altra installazione di navigatore è cliccate nantu à u pulsante per importà.
  3. Pudete aduprà l'elemento "Sincrona" in l'impostazioni per sincronizà i segnalibri in un server Opera.

Eccu, forse, veru tuttu - pensu chì ci duveranu i viaghjini spessuri. Se l'inserzione hè stata utile, spartite, per piacè, in reti sociali, aduprendu i pulsanti in u fondu di a pagina.