Cumu uttene i file da un discu duru dannatu


A maiò parte di l'utente preferisce guardà i filmu in u so computer. È per aiutà sta missione, un prugramma di spettaculu particulari cù grandi capacità è una larga lista di formati supportati deve esse installatu in u computer. Oghje avemu parlà di un interessante strumentu per ghjucà audio è video - Crystal Player.

Crystal Player hè un lettore chì vanta una larga lista di formati supportati chì u standard Windows Media Player ùn pò vantà micca, è funzioni avanzate per assicurà una visione cumuna di u video.

Cunsigliu per una grande lista di formati

U prugramma Crystal Player hè dotatu di una grande quantità di formati audio è video. No importa quant'è rara u furmatu hè, pudete dì cun alta probabilità chì sarà aperta facilmente da stu prugramma.

Configurazione di u video

A qualità originale di a foto in u video ùn pò esse nunda di ciò chì vulemu. Aduprendu l'impostazioni di u luminosità, u cuntrastu, a saturazione di altri parametri, pudete effettuà a correzione di u culore, ottenendu cusì un tale risultatu chì risponde à tutte e vostre esigenze.

Impostazione sonora

Benintesa, i sviluppatori di u prugramma ùn pudianu micca trascurà l'utuli per adeguà u sonu. U prugramma hà un equalizzatore 10 bande, chì vi permette di calà fine a qualità di u sonu à u vostru gustu. Sfortunatamente, mance e opzioni di sughjettu di u equalizzatore sintesi, cum'è questu implementatu in u prugramma BSPlayer.

Scaricate sottotituli

Se a video predefinita ùn sia micca dotata di sottotituli, pudete scaricarli separatamente aghjunghendu à u prugramma un schedariu speciale cun sottotituli per u filmu desideratu.

Cambia tracce audio

S'ellu ci hè parechje tracce audio in u vostru video, per esempiu, cù opzioni di traduzzione differenti, in Crystal Player avete l'occasione di cambià e duie pagine.

Nfurmazione

U prugramma Crystal Playe ti permette di avè una infurmazione cumpletu nantu à u lìculu chì esiste in quel momentu: a so dimensione, u furmatu, a frequenza di fotogramme, a risoluzione è molto di più.

Filtri video

Se ùn avete bisognu di ghjucà à u video di a più alta qualità, allora cù l'aiutu di i filtri integrati, pudete in qualche modo migliorà a situazione.

Operà cun playlists

E playlists ti permettenu di creà una playlist, aghjunghjendu cusì tutti quelli file in un ordine specificu chì vulete guardà o ascoltà. In Crystal Player, pudete creà un numeru illimitatu di playlist è poi salvarle in u vostru computer.

Salvà i Preferiti

Per ritornà à l'intervallo di tempu imposti in a video in qualunque tempu, hè basta per creà i segnalatori speciali.

Giocatore chì scappa nantu à tutti i windows

Un computer hè un dispositivu funzionale chì vi permette di fà parechje impiegu simultaneamente. Allora, perchè ùn accumpagna l'attività cun piacè? Cù l'aiutu di u strumentu integratu, pudete riparà a finestra di prugramma in cima à tutte e windows per dughjerai à travaglià in computer.

A capacità di cambià l'apparenza

L'interfaccia di u prugramma hè chiaramente un dilettante, allora ci hè a pussibilità di cambià l'apparenza. Tuttavia, à differenza di, per esempiu, u prugramma BSPlayer, chì avete gia una pelle integrata, sò assente à a mancanza di Crystal Player, è duveranu esse scaricati separatamente.

Autoshutdown computer

Una caratteristica utile di u prugramma, chì sparirà u computer dopu due minuti di inattività. Per esempiu, u prugramma longa playlist hè statu riprodottu, cusì hà spegneru automaticamente u sistema.

Avantaju di Crystal Player:

1. Elevata funzionalità è un grande serie di formati supportati;

2. Ci hè u supportu per a lingua russa.

Inconvenienti di Crystal Player:

1. Disegno obsoleto è un'interfaccia abbastanza sconfortata;

2. U prugramma hè pagatu, ma hè una versione di prova.

Crystal Player hè un lettore funzionale cù funzioni ampie. L'unica cosa chì stu giocatore perde hè in l'interfaccia, chì, à propositu, pò esse cambiata cù l'aiutu di pelli scaricabili.

Scaricate e versione di prova di Crystal Player

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Lettore multimediale di Windows Crystal TV MKV Player Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC)

Share l'articolo in reti sociali:
Crystal Player hè un lettore video putente chì postu bassi esigenze à u sistema è ti permette di cunnessione di file esterni.
Sistema: Windows XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Kim A. Bondarenko
Costu: $ 30
Dimensione: 4 MB
Lingua: russo
Versione: 1.99