Uiteculu di licenza di autenticazione in Windows 7

In u prugramma Microsoft Word, i doppizoni entrati da a tastiera in u layout russo sò automaticamente rimpiazzati cun accatastu, cosiddetti "Alberi di Natale" (orizzontale, se cusì). Se hè necessariu, restituisce l'antica vechja di a citazione (cum'è disegnata nantu à a tastiera) hè abbastanza simpatica - annullà solu l'ultima azzione premendu "Ctrl + Z"o premete a freccia di azzione annullamentu rotundu situata in cima di u pannellu di cuntrollu vicinu à u bottinu "Salvà".

Lezione: Correzione automatica in Word

U prublema hè chì l'annullamentu di l'autocambiu duverà esse effettuatu ogni volta chì mette e virgule in u testu. Pattu, ùn hè micca a soluzione più pratica, se ci vole à digià assai numeru di testu. Ancu sì, se copiate u testu da qualchì parte da Internet è incollitu in un documentu di testu MS Word. In questu casu, u Cuscuranza Auturiale ùn sarà micca fattu, è e virgule propiu in tutto u testu pò esse ancu diffirenti.

Hè luntanu da sempre chì i testi testuali anzianu i requisiti per quantu i virguli duveranu esse lì, ma sicuramente anu da esse uguale. A più semplice, è ghjustu a decisione curretta in stu casu, mette e virgule necessarie in Word per mezu di a funzione AutoCorrect. In questo modu, pudete liberamente rimpiazzà e virgulette cù virgulette doppie, è fate u cuntrariu.

Nota: Se avete bisognu in u testu, induve l'instrumentazione di a citadina era primu, avete bisognu di passà assai tempu è sforzamentu per effettuà u cambiamentu autumaticu chè u doppiu, da l'apertura è a chiusura di a citadina doppia sò identiche.

Annullate e quotazioni autocorette per doppiu

S'ellu hè necessariu, pudete annullà sempre a rimpastramentu automatica di a citadella doppiu cù a citazione appiccata in a configurazione di MS Word. Vede qui sotto per cume à fà.

    Tip: Se ponu citazioni in alberi di Natale in Word, assai più spessu chè i chjamati parechje, dite accettà e salvà i parametri di Autocorrezzione, chì sò discuvuti più quà, solu per u documentu attuale.

1. Apertu "Parametri" prugrammi (menu "File" in Word 2010 è sopra o u pulsante "MS Word" in versioni precedenti).

2. In a finestra chì compare davanti à voi, andate à "Spelling".

3. In sezione "Opzioni di autocorrimentu" Cliccate nantu à u bottinu di u nomu

4. In a finestra di dialogu chì si vede, andate in tab "Autoformat at In Input".

5. In a sezione "Sostitu cume scrive" deselezionate a casella "Citazioni dritte doppiu"dopu cliccate "OK".

6. Sostituzione automatica di a citazione diretta per e coppie ùn esiste più.

Pone ogni citazione cun caratteri inline

Pudete mette citazioni in Word è in u menù standard "Simbolu". Hà un seriu abbastanza grande di caratteri spiciali è di caratteri chì mancanu nantu à una tastiera di l'ordinatore, ma tantu necessariu in certi casi.

Lezione: Cumu mettere una marcata in Parola

1. Vai a tabulazione "Inserisci" è in un gruppu "Simboli" cliccate nantu à u bottinu di u nomu

2. In u menu chì si apre, selezziunu "Altro Carattere".

3. In a finestra di dialogo "Simbolu"Prima di vene, truvate u caratteru di a citazione che volete aghjunghje à u testu.



    Tip:
    Per ùn vede micca e citate per un bellu pezzu, in u menù di sezione "Set" selezzione articulu "Lettere cambia spazii".

4. Dopu à sceglie e virgule che ti piace, cliccate nantu à u pulsante “Incolla”situatu in fondo à a finestra "Simbolu".


    Tip: Dopu aghjunghje a citazione di apertura, ùn vi scurdate di aghjunghje a citazione di chjamata, naturalmente, se sò diverse.

Add quotes with codes hex

In MS Word, ogni caratteru spiciali hà u so numeru di sequenza o, se parlava in modu currettu, un codice in eszecimalu. Sapendu chì, pudete aghjunghje u simbulu impiegatu senza andà à u menù. "Simboli"situatu in un contributu "Inserisci".

Lezione: Cumu mettere i parentesi quadrati in a Parola

Fighjate a chjave in a tastiera "Alt" è inserite una di e combinazioni numeriche chì seguite, a seconda di e virgule chì si vogliono mettere in u testu:

    • 0171 è 0187 - Cità di l'albitu di Natale, apertura è chjappu, rispettivamente;
    • 0132 è 0147 - Pali d'apertura è di chiusura;
    • 0147 è 0148 - Inglese dopu, apertura è chiusura;
    • 0145 è 0146 - Inglese solu, apertura è chiusura.

In realtà, in stu casu putemu finisce, perchè ora sapete cume mettere o cambiate quotazioni in MS Word. Vi auguremu successu in l'ulteru di u sviluppu di e funzioni è capacità di un prughjettu simu utile per travaglià cù i documenti.