I sviluppatori di Photoshop anu amminimu l'occasione di creà è di edità testi cù l'aiutu di u so prugramma. In u editore, pudete fà qualchì manipolazioni cù iscrizioni.
À u testu creatu, pudemu dighjà audace, inclinazione, allineanu in i parenti di i bordi di u documentu, è ancu selezziunu per una migliore percezione da u spettatore.
Parleremu nantu à a selezzione di e iscrizioni nant'à oghje.
Scelta di testu
Ci hè un assai di opzioni per a selezzione di etichette in Photoshop. In u quadru di sta lezzione, vedemu alcune di elli, è à a fine studieremu una tecnica chì permette ...
A necessità di enfatizà addiziunale nantu à u testu hè piu spessu emergente s'è cunfuscia cù u sfondo (biancu à luce, neri à scuru). I materiali di lezione vi daranu qualchì idea (direzzione).
Substratu
U substratu hè un stratu addizionale trà u fondu è a didicazione, chì aumenta u cuntrastu.
Impressionemu chì avemu ghjustu una tale foto cù un pocu inscrizzione:
- Crea un novu stratu trà u fondu è u testu.
- Pigliate un mezu di selezzione. In stu casu, aduprate "Area rettangulare".
- Attenta circà u testu cù a selezzione, chì questu hè l'opzione finale (finitu).
- Hè sta selezzione deve esse piena di culore. Neri hè più usatu, ma questu ùn hè micca criticu. Premete a combinazione di tasti MAJ + F5 è in u listinu in menù sceglite l'opzione desiderata.
- Nantu à a pressione di un bottinu Ok rimuovere a selezzione (CTRL + D) e riduce l'opacità di u stratu. U valore di opacità hè sceltu individualmente per ogni immagine.
Avemu u testu chì guarda assai più cuntrastu è espressivu.
U culore è a forma di u substratu pò esse qualchì, dipende tuttu di i bisogni è di l'immaginazione.
Un'altra opzione hè di simula u vetru ghjustu. Questu metudu hè aduvatu se u fondu di u testu hè assai culuritu, multicolore, cù un assai di spazii scuri è chiari.
Lezione: Crea una imitazione di u vetru in Photoshop
- Andate in u stratu di fondo è crea una selezzione, cum'è in u primu casu, intornu à u testu.
- Premete a combinazione di tasti CTRL + Jda copià a selezzione à un novu stratu.
- In più, questu spaziu deve esse lavatu per Gauss, ma s'è fattu subitu subitu, otemu belli limiti. Allora hè necessariu limità a zona di a sfumatura. Per questu avemu clamp CTRL è cliccate nantu à a miniatura di u stratu cù u fragmentu tagliatu. Questa azzione riesce à creà a selezzione.
- Allora andate in u menù "Filtratu - Sfocate - Sfocatura Gaussiana". Aghjunghje u gradu di sfocatura, basatu annantu à u dettagliu è u cuntrastu di l'immagine.
- Applicà u filtru (Ok) e rimuove a selezzione (CTRL + D). Hè pussutu fermà quì, postu chì u testu hè gia dinò visibilmente chiaramente, ma a ricezione implica una azzione di più. Cliccate dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse nantu à u stratu cù u substratu, aprendo a finestra di configurazione di stile.
In sta finestra, selezziunate l'elemento "Inner Glow". U stile hè configuratu cum'è: sceglite una dimensione tale chì a bagliore riempia guasi l'intera spaziu di u fragmentu, aghjuntu un pocu di rumu è abbassa u opacità à un valore accettabile ("da l'occhi").
Quì pudete ancu sceglie u culore di u bagliore.
Tali substrati vi permettenu di sceglie u testu in un blocu separatu, ponendu in evidenza u so cuntrastu è (o) significatu.
Metudu 2: Stili
Questu metudice ci permette di selezziunu u testu in u precedente aghjunghendu diversi stili à u stratu di testu. In a lezzioni uteremu l'ombra è l'ictu.
1. Avendu un testu biancu nantu à un fondo chiaru, chjamà stili (mentre nantu à u stratu di testu) è selezziunate l'elemento "Shadow". In stu blocu, configuremu u compensu è a taglia, è cusì pudete ghjucà cù altri parametri. In casu chì vulete fà l'ombra bianco (luce), allora cambia u modu di miscelazione à "Normale".
2. Un'altra scelta hè di accatastà. Sceglie questu elementu, pudete aduprà a taglia di u cunferenza (spessore), a posizione (fora, ind'u me da u centru) è u so culore. Quandu sceglite un culore, evite sfumature troppu cuntrastive - ùn guardanu micca boni. In u nostru casu, grigio chiaru o una qualchì ombra di blu ne farà.
I stili anu da noi l'occasione di aumentà a visibilità di u testu nantu à u fondo.
Metru 3: Optional
Spessu quandu si mette etichette nantu à una foto, questu situazione si presenta: u testu leggiu (o scuru) in a so lunghezza cade sia in l'ambienti chiare di u fondu è nantu à quelli scuri. In questu casu, una parte di l'iscrizzione hè persa, mentre altri fragmenti restanu contrastanti.
Esempiu perfettu:
- Sbirciamo CTRL è cliccate nantu à a miniatura di u stratu di testu da a carica in a zona selezionata.
- Vai à u stratu di sottumà e copia a selezzione à una novaCTRL + J).
- Ora a parte divertente. Inverte i culori di a scelta rapida di u stratu CTRL + I, è da u stratu cù u testu originale scambià a visibilità.
S'ellu hè necessariu, l'inserzione pò esse modificata in i stili.
Cum'è avete già capitu, sta tecnica s'applica perfettamente à e fotografie in bianco è in nutture, ma pudete sperimentà cù quelli di culore.
In stu casu, stili è un stratu di regolazione sò stati applicati à u discolorazione. "Colore" cù a modalità mischia "Light light" o "Sovrapposizione". A strata tagliata era sbiancata cù una chiave di scelta rapida. CTRL + SHIFT + UE dopu tutte e altre azzioni sò eseguite.
Lezione: Strati di correzione in Photoshop
Comu pudete vede, u stratu di regolazione hè "legatu" à u stratu etichettatu. Questu hè fattu cliccendu nant'à u limitu di u stratu cù a chjave stretta. Alt in a tastiera.
Oghje avemu amparatu parechje tecniche per mette in evidenza u testu nantu à e vostre foto. Avendu in arsenale, pudete organizà l'accenti necessarii nantu à e iscrizioni è li rendenu più pratici per a percezione.