Cumu sostitu a scheda madre senza reinstallà Windows 7

Certi utenti ùn sò micca a stissa cumparazione cù a vista standard. "Taskbar" in Windows 7. Alcuni di elli prova à fà u più unicu, mentre altri, anzi, anu vulsutu ripristinare l'aspettu cumuditu di i sistemi operativi anziani. Ma ùn vi scurdate chì, cun configurazione di questu elementu di l'interfaccia per voi stessi, pudete ancu aumentà a praticità di interagisce cù u computer, chì garantisce un travagliu più produttivu. Vedemu chì pudete cambià "Taskbar" in i computer cun u sistema operativu specificatu.

Vede ancu: Cumu cambià u bottu Start in Windows 7

Cume per cambià a "Taskbar"

Prima di passà à a descrizione di e opzioni per cambià l'oggetto studiatu di l'interfaccia, scopre ciò chì elementi specifici in esse ponu cambià:

  • Colour;
  • Icone di dimensioni;
  • Raggruppamentu di l'ordine;
  • Posizione relative à u schermu.

Inoltre, cunsideremu in dettaglio i vari metodi di cunvertenza di l'elemento studiatu di l'interfaccia di sistema.

Metudu 1: Mostra in u stile di Windows XP

Alcuni utilizatori sò amandati à i sistemi operativi Windows XP o Vista chì ancu nantu à u più recente OS Windows Windows 7 volenu osservà i elementi di l'interfaccia abituale. Per esse ci hè una occasione di cambià "Taskbar" sicondu i desideri.

  1. Cliccate nantu à "Taskbar" tasto destro del mouse (PKM). In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Pruprietà".
  2. A propie casta si apre. In a tabulazione attiva di sta finestra, ci vole à fà una serie di manipolazioni semplici.
  3. Verificate sta scatula "Usu piccole icone". Elencu di sìgliu "Bottoni ..." sceglie opzione "Ùn raghjiate micca". Dopu cliccate nantu à l'elementi in sequenza. "Applicà" è "OK".
  4. Apparenza "Taskbar" risponde à versioni precedenti di Windows.

Ma in a finestra di pruprietà "Taskbar" si pò fà altre cambiamenti à l'elemento specificatu, ùn hè micca necessariu adeguatu a l'interfaccia di Windows XP. Pudete cambià l'iconi da fà stà standard o chjucatu cun unchecking o marcà a casella corrispondente; applicà un ordine diversu di raggruppamentu (sempre gruppu, raghjone quandu riempisce, micca un gruppu), scegliete l'opzione da a lista spiccata; aghjurnà automaticamente u pannellu marcendu a casella accantu à stu parametru; attivate l'opzione AeroPeek.

Metudu 2: Cambia u culore

Ci sò dinò utenti chì ùn sò micca soddisfatti di u culore attuale di l'elemento di l'interfaccia studiatu. In Windows 7 ci sò strumenti chì pudete fà un cambiu in u culore di questu oggettu.

  1. Cliccate nantu à "Desktop" PKM. In u menu chì si apre, navigate in "Personalizazione".
  2. À u fondu di a scatula di l'uttula visualizzata "Personalizazione" passà per l'elemento "Finestra di culore".
  3. Un attrezzu hè lanciatu chì pò cambià micca solu u culore di e finestre, ma dinò "Taskbar"ciò chì avemu bisognu. In a parte superiore di a finestra, devi specificà unu di i 16 colori presentati per a selezzione, cliccendu nantu à u quadru rispettivu. Sottu, marcendu a casella, pudete attivà o disattivà a trasparenza. "Taskbar". Cù u slider, postu ancu più bassu, pudete aduprà l'intensità di i culori. Per uttene più cuntrollu nantu à a mostra di culore, cliccate nantu à l'elemento "Mostra impostazioni di culore".
  4. Utenti addiziunali si apriranu in forma di cursori. A muvendu li à sinistra è a diritta, pudete aduprà u livello di luminosità, saturazione è tinta. Dopu à fà tutte e impostazioni necessarie, cliccate "Salva modifiche".
  5. Colorazione "Taskbar" cambierà à l'opzione selezionata.

In più, ci sò una seria di prugrammi di terze parti chì permettenu ancu di cambià u culore di l'elemento di l'interfaccia chì studiate.

Lezione: Modificà u culore di a "Taskbar" in Windows 7

Metudu 3: Move u "Taskbar"

Alcuni utilizatori ùn sò micca soddisfatti di a situazione "Taskbar" in Windows 7 per difettu è vogliono spostà a destra, sinistra o superiore di u schermu. Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

  1. Andà à u già familiarità da noi Metudu 1 finestra di pruprietà "Taskbar". Cliccate nantu à u listinu in menù. "A posizione di u pannellu ...". U valore predefinitu hè stabilitu quì. "Bottom".
  2. Dopu cliccatu nantu à l'elemento specificatu, avete 3 opzioni di situu più dispunibili:
    • "Sinistra";
    • "A destra";
    • "Di sopra".

    Sceglite quello chì currisponde à a vostra posizione desiderata.

  3. Dopu chì a situazione sia stata cambiata per affettu di i nuovi parametri, cliccate "Applicà" è "OK".
  4. "Taskbar" camberà a so posizione nantu à u schermu secondu l'opzione selezionata. Pudete restituisce a so posizione iniziale esattamente à u listessu modu. Inoltre, un risultu simile pò esse ottenutu trà questu elementu di l'interfaccia in a situazione desiderata nantu à u schermu.

Metudu 4: aghjuntà a "Toolbar"

"Taskbar" pò esse cambiatu ancu cù un novu "Barre di strumenti". Ora vene à vedemu cumu hè fattu nantu à un esempiu specificu.

  1. Cliccate PKM da "Taskbar". In u menu chì si apre, selezziunu "Pannelli". Un elencu di elementi chì pudete aghjunghje apre:
    • Link;
    • Indirizzu;
    • Scrivania di travagliu;
    • Tablet PC Input Panel;
    • Lingua bar

    L'ultimu elementu, di regula, hè già attivatu per difettu, cum'è ind'è una marcata à fiancu. Per aghjunghje un novu oggettu, cliccate nantu à l'opzione desiderata.

  2. L'elemento selezionatu sarà aghjuntu.

Comu pudete vede, ci sò assai opzioni per cambià "Barre di strumenti" in Windows 7. Pudete cambià u culore, a situazione di l'elementi è u posizionamentu generale pussutu nantu à u schermu, è ancu aghjunghje novu oggetti. Ma micca sempre questu cambiamentu hà solu scopi estetichi. Alcuni elementi ponu fà una gestione computazione più pratica. Ma naturalmente, a decisione finale in quantu à cambià a vista predefinita è cumu fate hè fatta da un utente specifica.