Cosa hè a furmazione di u discu è cume si faci correctamente

L'upportunità di espansione virtualmente illimitata di l'ampiezza di cumunicazione furnita da i messageri moderni ponu à l'invenzione di i momenti di stà di qualunque utilizatore di a rete online micca solu benefici, ma dinò alcuni prublemi sottu forma di messaggi indesiderati è à volte fastidiosi di l'altri participanti di vari servizii Internet. Fortunatamente, l'opzione "Lista nera" hè equipaggiata cù qualunque strumentu mudernu pensatu per scambià informazioni da a rete. L'articolo veverà cume aghjunghje una persona o un bot à a lista di blocchi è cessa di ùn smarrà micca di riceve messagiu da ellu in u messaggero di Viber.

L'applicazione client Vibera hè una soluzione cross-platform, cioè, pò funziunà in l'ambiente di i vari sistemi operativi mobili è desktop, dunque u materiale offertu à a vostra attenzione hè spartitu in tre rùbbini principali chì cuntenenu una descrizione di e manipolazioni chì causanu u bloccu di interlocutori in u messenger per Android, iOS e Windows.

Vede ancu: Installazione di Viber messenger nantu à e diverse piattaforme

Bloccà i cuntatti in Viber

Prima di fà qualchi azzioni in u messaggero, avete bisognu di capisce ciò chì dirigerà à. E implicazioni di seguitu e istruzioni quì sottu, indipende a piattaforma software pussibula, saranu i seguenti:

  • Dopu à mandà un altru membru di u serviziu à a "lista nera", perde l'occasione di mandà qualsiasi missaghju è chjamà via Viber per l'utitore chì l'hà bluccatu. Più precisamente, u trasferimentu di messaghji sarà fatturatu, ma rimaranu in u messagiu di u participante bloccatu cù u status "Inviatu, senza consegnà", è e chiamate audio è video vorranu à esse solu senza risposta.
  • Un membru di u serviziu chì utilizza l'opzione di bloccu di u interlocutore in u messaggero ùn sarà micca capace di mandà informazioni à l'utente da a "lista nera" è inizià a chiamate voce / video à u destinatariu bloccatu.
  • Un cuntattu bloccatu hà ancu a possibilità di vede u prufilu, avataru è u status di u participante in u messaggero chì u pone in a "lista nera". Inoltre, l'interlocutore indesideratu sarà capace d'invite inviti à cuntà conversazioni di gruppu à l'indirizzu di a persona chì hà applicatu u fermu.
  • Ùn si bèie u identificatore di chjamatu ùn sceglie micca a carta di cuntattu da a rubrica di u messaggero. Inoltre, a storia di chjamate è correspondenza ùn sarà micca distrutta! Se i dati cumulati durante a comunicazione sò per esse cancellati, bisognu pulìu manualmente.
  • A procedura di blocchimentu di contatti in Viber hè reversibile è pò esse applicata à qualchì tempu. Pudete rimuovere un cuntattu di a "lista nera" è riprendite a cumunicazione cun ellu in qualunque tempu, è l'inserimentu di sbloccu si trova in u materiale chì si trova in u nostru situ.

    Leggi più: Cumu sbloccà un contu in Viber per Android, iOS e Windows

Android

Hè assai faciule di blocà un altru participante di u serviziu d'avè accede à l'abilità di inviare messaggi efficacemente è di fà chiamate cù u messagjeru in questu cù Viber per Android. Avete bisognu di fà un solu pochi tocchi nantu à u schermu di u vostru smartphone o tablet.

Metudu 1: i Contatti di Messenger

Indipindendu da u cumunamentu di u cuntattu in a lista di accessibile da Viber, è quantu tempu è intensu u scambiu di informazioni cù un altru participante hè, pò esse bloccatu in ogni momento.

Vede ancu: Cumu aghjunghje un cuntattu in Viber per Android

  1. Aprite u messaggero è andate à a lista di contatti toccà nantu à a tabulazione di u listessu nome in cima di a schermata Viber per Android. Trova u nome (o avatar) di u amicu indesideratu è tappà nant'à.
  2. U passu sopra riportu porta à l'apertura di una schermata cù informazioni dettagliate nantu à a festa Viber. Quì avete bisognu di fà cresce u menu di opzioni - tocca a maghjina di trè punti in cima di u schermu à a destra. Next, cliccate "Blocca". Queste finiscenu u prucessu di spostà u cuntattu in a lista nera - a notizazione rispettiva sarà visualizata in u fondu di u schermu per un pocu tempu.

Metudu 2: Schermata di Chat

Per ch'ellu sia cummandabile u scambiu di informazioni tra dui persone registrate in u serviziu in questione, ùn hè micca duvutu esse in listate di cuntatti di l'altru. Da qualunque cunte di u messaggero hè pussibule di trasmette messaggi è di inizià chjamate cù Viber senza publicà l'identità di u destinatariu (hè obbligatorio mandà solu l'identificatore mobile à u destinatariu, è u nomu di l'utente pò esse omessu quandu si registra in u sistema è a creazione di l'applicazione client). Queste individui (cumpresu i spammatori è i conti da i quali i mailings sò stati fatti) ponu ancu esse bloccati.

  1. Aprite u chjachtu cù a persona chì hà l'identità chì vulete mette in a "lista nera".
  2. Se a conversazione ùn hè ancu stata fatta è chì i missaghji ùn sò micca stati scansiti, si noterà una notificazione chì u mittente ùn hè micca in a lista di contatti. Eccu duie opzioni:
    • Mandate subitu l'ID à a "lista nera" - tocca "Blocca";
    • Andate à u visore di e-mail per assicurà chì ùn avete micca bisognu / desiderà di spartite l'infurmazioni - toccu "Mostra missaghju", allora chjude a zona di correspondenza in sovrapposizione nantu à u cima di u listinu di opzioni, toccà a croce. Per bluccà ulteriormente u mittente, procedi à u passu chì vene di sta istruzzione.
  3. Tentate l'avataru di un altru participant, situatu vicinu à ogni missaghju ricevutu da ellu. A u schermu cun infurmazione nantu à u mittente, arricavate un menu in un unicu articulu per toccà tre punti in cima à u schermu.
  4. Cliccate "Blocca". L'identificatore sarà messu immediatamente nantu à a "lista nera" è a possibilità di trasferisce l'infurmazioni da i so clienti à a vostra applicazione di u messaggero hè terminata.

iOS

Quandu aduprà Viber per iOS per accede à u serviziu, l'istruzzioni chì implichenu bloccà altri participanti di u messaggero in risu di a so esecuzione sò assai semplici - avete bisognu di fà qualchi tocchi nantu à u schermu iPhone / iPad è diventà interlocutore indesideratu andate in "lista nera". In stu casu, ci sò dui metodi di operazione.

Metudu 1: i Contatti di Messenger

U primu metudu chì vi permette di bluccà un utente di Viber è rifiutallu dunque a capacità di inviare l'infurmazioni per mezu di u messaggero istantaneu hè applicabile si i dati di i participanti sò stati inseriti nant'à a lista di contatti accessibili da l'applicazione di u client messenger per iOS.

Vede ancu: Cumu aghjunghje un contu in Viber per iOS

  1. Lanciatu Viber per iPhone è andate à "Contatti"cliccendu nant'à u micca icona in u menù in u fondu di u schermu.
  2. In a lista di contatti, tocca u nomu o l'avataru di u participante di u messaggero, a cumunicazione cù a quale hè diventata inaccettabile o inutile. A u schermu chì si aprite cù l'infurmazioni dettagliate nantu à l'altra persona tocca nantu à l'immagine di a matita in cima à destra. Dopu, cliccate nantu à u nome di a funzione "Chjave blocca" in fondo à u schermu.
  3. Per confermà a serratura, premete "Salvà". Di conseguenza, l'identificazione di l'interlocutore sarà piazzatu nantu à a "lista nera", chì hè cunfirmata da una notazione pop-up da sopra per un pocu tempu.

Metudu 2: Schermata di Chat

Pudete sbarazzà di interlocutori chì sò diventati indesiderabili, è ancu spariti ignoti (chì ùn anu da u listinu di contatti) chì mandanu missaghji direttamente da u schermu di conversazione in Viber per iPhone.

  1. Apertu a sezione "Chats" In Vibera per iPhone è tocca u titulu di u dialogu cù l'interlocutore esse bloccatu.
  2. Altre azzioni sò duie varianti:
    • S'ellu hè u primu "cunniscenza" cun l'infurmazioni mandatu da un straniero, è ùn ci era micca una chiacchera cù ellu, apparirà un avvisu chì ùn ci hè nisun kontaktu in a lista disponibile da u messaggero. Pudete blocà immediatamente u mittente toccà u listessu link in a scatula di dumanda.
    • È ancu pussibule d'avè cunniscitu ancu cù l'infurmazioni inviate - toghjera "Mostra missaghju". Avendu decisu di blocà u mittente in futuro, aduprà u paragrafo seguente di sta istruzzione.
  3. In u schermu di chat cu un interlocutore indesiderabile in u messaggero, tocca a so immagine di avatar accantu à qualsiasi missaghju ricevutu - quessa portera à a scuperta di informazioni nantu à u mittente. À u fondu ci hè un puntu "Chjave blocca" - cliccate nantu à sta ligame.
  4. I passi sopra riportati cunderanu in a cumpleta imminente di a "lista nera" in Vaybera novu articulu.

Windows

Chì l'applicazione di Viber PC hè in i basi solu un "speculare" di un client installatu in un dispositivo mobile è ùn pò esse operatu indipindente, a so funzionalità hè limitata in parechji maneri. Questu vale ancu per l'accessu à a "lista nera" di l'altri participanti à i servizii, è gestisce l'elencu di cumpi bloccati - in a versione basata su Windows di u messenger, sò solu assente.

    Perchè i missaghji è chjamate da un identificatore specificu ùn vene micca à u messaggero nant'à u computer, bisogna aduprà e raccomandazioni di sopra in l'articolo è di bloccà l'interlocutore indesideratu via a versione Android o iOS di l'applicazione Viber. Dopu, a sincronizazione entrerà in gioco è l'utente da a "lista nera" ùn puderà micca mandà nfurmazioni nant'à u smartphone ma e tablet, ma ancu nantu à u desktop.

Comu pudete vede, ùn hè micca solu pussibile, ma dinò assai faciule per pruteghji da l'infurmazioni chì ùn si vole micca inviati per mezu à Viber messenger da altri participanti à u serviziu. L'unica restrizzione hè chì solu l'applicazioni clientela chì operanu in l'ambiente di l'OS di mobili sò usate per blocà.