Scaricate è installate u driver per a stampante HP LaserJet 1000.


I conducenti sò piccoli prugrammi chì permettenu di aduprà un dispositivo cunnessu à u sistema. Questu articulu discuterà cume di truvà è installà u software di stampante HP LaserJet 1000.

Truvà è Installà u Driver di stampa HP LaserJet 1000

I maneri di truvà è installà i piloti ponu esse spartiti in dui gruppi - manuali è semiautomatici. I primi sò visite indipendenti à u situ ufficiale o un'altra risorsa è l'usu di strumenti di sistema, è u secondu l'usu di un software speciale.

Metudu 1: U siti ufficiali HP

Stu metudu hè unu di i più fiduciosi, postu chì richiede solu l'attenzia di l'utente. Per iniziare a procedura, avete bisognu di andà à a pagina di supporto ufficiale di HP.

Pagina ufficiale di HP

  1. Dopu à u ligame, andemu à a sezione di download di driver. Qui ci vole à sceglie u tippu è a versione di u sistema operativu installatu nantu à u computer, è cliccate "Cambia".

  2. Pulsante "Download" vicinu à u pacchettu trovatu.

  3. Quandu u download hè finitu, eseguite u installatore. In a finestra di partenza, selezziunu un locu per unpackpack i file di driver (pudete lasciate u percorso per difettu) è cliccate "Prossimu".

  4. Finisci l'installazione cliccendu nantu à u bottinu. "Finish".

Metudu 2: prugramma di marca

Se aduprate unu o più dispositivi HP, allora pudete cuntrullarli cun l'aiutu di un software appositamente sviluppatu per questu - HP Support Assistant. U prugramma permette, annantu à altre cose, di installà (aggiornà) i driver per e stampatrici.

Scaricate Assistant Assistenza HP

  1. Run u installatore scaricatu è in a prima finestra cliccate "Prossimu".

  2. Accetta i termini di licenza impostendu u switch à a posizione desiderata, poi preme torna "Prossimu".

  3. In a finestra principale di u prugramma, cumincià à verificà l'aggiornamenti, cliccendu nantu à u ligame indicu in a screenshot.

  4. U prucessu di verifica piglia un pocu di tempu, è i so prugressi sò visualizzati in una finestra separata.

  5. Dopu, selezziunate a nostra stampatrice è cliccate nantu à u bottinu di l'aggiornu.

  6. Marcate i schedari necessarii da scaricà è cliccate "Scaricate è installate", dopu chì u software sarà installatu automaticamente.

Metudu 3: Prugrammi da sviluppatori terzi

Nantu à l'ampie di a rete globale, pudete truvà parechji rapprisentanti di software per ricercà e installà automaticamente software per i dispositivi. Unu di elli hè DriverPack Solution.

Vede ancu: I migliori programmi per l'installazione di i driver

U lugiziale deve esse scaricatu è gestitu nantu à u vostru PC, dopu chì li scansione è emetteva una lista di driver necessarii. Dopu avè selezionatu i voci necessarii, basta à principià u prucessu di stallazione.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: ID di dispositiva hardware

Ogni apparecchiatura inclusa in u sistema hà attribuitu un identificatore unicu da u quale pudete truvà u driver corrispondente visitendu risorse specializate nantu à Internet. In u nostru casu, l'ID hà u significatu seguente:

USB VID_03F0 & -PID_0517

Leggi più: Cumu trovu un driver in ID di hardware

Metudu 5: Strumenti di sistema

E distribuzioni di tutte e versioni di Windows includenu i driver fondamentali per a maiò parte di i dispositivi cunnisciuti. Sfortunatamente, in i sistemi più novelli di Windows XP, i schedari necessarii mancanu, è i so amanti ùn puderanu micca aduprà sta istruzzione. In più, a profondità di bit deve esse solu 32 bit.

  1. Aprite u menu "Start" è andate à l'administrazione di stampanti è fax.

  2. Cliccate nantu à u ligame "Install Printer".

  3. In a finestra chì si apre "Installazione guidata stampatore" finestra, preme u pulsante "Prossimu".

  4. Qui truvamu a casella vicinu à u puntu "A rilevazione automatica è l'installazione di una stampatrice PnP" e cuntinuà l'installazione cù u pulsante "Prossimu".

  5. In a prossima finestra, configurate u portu à u quale u dispositivu sarà (o già) cunnessu.

  6. Ora, in a colonna di sinistra, selezziunu u venditore; in u nostru casu hè HP, è a sinistra - u driver di basa "HP LaserJet".

  7. Dà u nome à u stampatore.

  8. Allora pudete stampà una pagina di prova o rifiutate è cliccate "Prossimu".

  9. Finisci l'installazione di u dispositiu cliccendu "Fatti".

Ci vole à avvisu chì stu metudu d'installazione vi permetterà di aduprà solu e funzioni di basa di a stampante. S'ellu ùn hè micca à piacè, allora hè necessariu ricursu à altre opzioni spuntate sopra.

Conclusione

Comu pudete vede, truvà è stallà un driver per a stampante HP LaserJet 1000 hè abbastanza simile. A regula principale quandu seguita e istruzioni dette in questu articulu hè di curà cume selezziunate i file, da solu solu quandu l'installazione di u software currente, u funziunamentu normale di u dispositivo hè garantitu.