Hè pienu possibile chì voi, cum'è un genitore responsabile (o forse per altre ragioni), abbia bisognu di bloccà un situ o parechji siti à tempu da esse visti in un browser in un computer di casa o nantu à altri dispositivi.
Quest'ultima esaminerà parechje maniere per implementà tali blocchi, mentre certi di elli sò micca efficaci è permettenu di blocà l'accessu à i siti nantu à un unici computer o laptop, un'altra di e funzioni descritte fornisce molte più caratteristiche: per esempio, pudete blocà certi siti per tutti i dispositivi cunnessi à u vostru router Wi-Fi, sì sia un telefonu, un tablet o qualcos'à altre. I metudi descritti permettenu di fà chì i siti selezziuti ùn aprenu micca in Windows 10, 8 è Windows 7.
Nota: Una di i modi più faciule per blocà i siti, tuttavia, richiede a creazione di un account separatu nantu à un computer (per un utilizatore cuntrullatu) - funzioni di cuntrollu di i genitori integrati. Ùn ùn permessu micca solu di blocà i siti cusì ùn aprono micca, ma ponu lanciatu prugrammi, è limità u tempu per aduprà un computer. Leggi ancu: Parent Control Windows 10, Parental Control Windows 8
U situ web di bloccu in tutti i navigatori da un editore di u lugger di host
Quandu Odnoklassniki è Vkontakte sò bloccati è ùn aprono micca, hè più probabile una questione di un virus chì renda i cambiamenti à u schedariu di u sistemu. Possiamo fà manualmente e modifiche à stu schedariu per impedisce l'apertura di certi siti. Eccu cumu fate.
- Run u prugramma di u notepad cum'è amministratore. In Windows 10, pudete esse fattu per mezu di u ricercatu (in a ricerca nantu à a barra di applicazioni) u blocchi è u cliccatu successivu cliccendu annantu à questu. In Windows 7, truvate u menu di avvicinamentu, cliccate à dirittu destro è selezziunà "Run as administrator". In Windows 8, cuminciate a digità a parola "Notepad" in a schermata iniziale (basta cuminciare à digità in mancu campu, apparirà da solo). Quandu vedite a lista in cui u prugramma necessariu sarà truvatu, fate un clic destro è selezziunate a vocazione "Run as administrator".
- In u Blocco appiccate, seleziona File - Apri in u menù, andate in a cartella C: Sistemi di Windows System32 ecc, mette a visione di tutti i file in u Notepad è aprite u file di hosts (quello senza prumuzione).
- U cuntenutu di u schedariu sembrerà cum'è l'immagine sottu.
- Fate una linea per i siti chì vogliono esse bloccati cù l'indirizzu 127.0.0.1 è l'indirizzamentu letterale di u situ senza http. In stu casu, dopu salvu u file di l'ospite, stu situ ùn aprà micca. Invece di 127.0.0.1, pudete aduprà l'indirizzi IP cunnisciuti di altri siti (ci vole à avè almenu un spaziu trà l'indirizzu IP è l'URL alfabeticu). Vede l'immagine cun spiegazioni è esempi. Aggiornamentu 2016: Hè megliu per creà duie linee per ogni situ - cù www è senza.
- Salvà u schedariu è ripartite u computer.
Dunque, avete riesciutu à bluccà l'accessu à certi siti. Ma questu metudimentu hà parechji prublemi: prima, una persona chì hà ancu avutu incù un bloccu simile una volta, cumincerà prima a verificà u schedariu di l'ospite, ancu u so fate qualche infurmazione nantu à u mo situ nantu à u mo cumu per risolve u prublema. Dopu, questu metudu funziona solu per i computer Windows (in fattu, esiste un analogu di host in Mac OS X è Linux, ma ùn mi toccu più nantu à questu in u quadru di sta istruzzione). In più dettu: L'host d'archive in Windows 10 (adatta per versioni precedenti di u SO).
Cume blocà un situu in Firewall di Windows
U Firewall incorporatu di Firewall di Windows in Windows 10, 8 è Windows 7 permette ancu di blocà siti singuli, ancu s'ellu face per indirizzu IP (chì pò cambià per un situ in u tempu).
U prucedimentu di bloccamentu hè cusì:
- Aprite un promptu di cumannu è inserisci ping site_address Fate un clic su Enter. Salvà l'indirizzu IP cù chì i pacchetti sò scambiati.
- Avviare Firewall di Windows cù Sicurezza Avanzata (Windows 10 è 8 Search pò esse adupratu per lanciu, è in 7-ke - Pannello di cuntrollu - Windows Firewall - Impostazioni avanzate).
- Selezziunu "Regole per a cunnessione in uscita" è cliccate "Crea una regula".
- Specifichi "Custom"
- In a prossima finestra, selezziunate "Tutti i prugrammi".
- In u Protocollo è Porti ùn cambiate micca e impostazioni.
- In a finestra "Regione" in "Specifichi e indirizzi IP remoti à chì a regula si applica" selezziunate a casella "Indirizzi IP specificati", poi cliccate "Add" e aghjuntu l'indirizzu IP di u situ che vulete blocà.
- In a scatula Azzione, seleziona Blocca cunnessione.
- In a casella di "Profilu", lassate tutte e voci marcate.
- In a finestra "Nome", u nomu di a vostra regula (u nomu hè a vostra discrezione).
Hè tuttu: salvate a regula è adesso Windows Firewall bloccherà u situ cù l'indirizzu IP quandu provate à aprirle.
Bloccà un situ in Google Chrome
Eccu cumu si guarda cumu fermà u situ in Google Chrome, ancu quì stu metudu hè adattu per altri navigatori cù supportu per le estensioni. U magazinu Chrome hà una estensione speciale di u Block Block per questo scopu.
Dopu avè installatu l'estensione, pudete accede à e so impostazioni per mezu di un clic destro nant'à a pagina aperta in Google Chrome, tutte le impostazioni sò in russo è cuntenenu e scelte seguenti:
- Bloccà u situ per indirizzu (è redirettà versu qualsiasi altru situ quandu prova à logà in u specificu.
- Aghjunghje e parole (s'è a parola hè trovu in l'indirizzu di u situ, hè blocatu).
- Ùn si blocanu per l'ora è u ghjornu di a settimana.
- Impostà una password per cambià i parametri di bloccu (in a sezione "Rimuà a prutezzione").
- A capacità di abilità u blocchimentu di u situ in modu incognitu.
Tutte queste opzioni sò dispunibule gratuitamente. Da ciò chì si offre in un account premium - prutezzione contra l'eliminazione di l'estensione.
Scaricate Block Site per blocà i siti in Chrome, pudete nantu à a pagina ufficiale di a prumuzione
Blocà siti indesiderati cù Yandex.DNS
Yandex furnisce u serviziu Yandex.DNS gratuito chì permette di pruteghje i zitelli da i siti indesiderati bloccendu automaticamente tutti i siti chì ponu esse indesiderati per un zitellu, è ancu i siti fraudolenti è risorse cun virus.
Imposta Yandex.DNS hè semplice.
- Visita u situ //dns.yandex.ru
- Sceglite una modalità (per esempiu, a modalità famiglia), ùn chjate micca a finestra di u navigatore (vi verrà bisognu di indirizzi).
- Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera (dove Win hè a chjave cun u logu di Windows), entri ncpa.cpl è preme Invescia.
- In a finestra cù un elencu di cunnessioni di rete, cliccate à dirittu destro nantu a vostra cunnessione Internet è selezziunate "Pruprietà".
- In a prossima finestra, cù una lista di protocolli di rete, selezziunate a versione IP 4 (TCP / IPv4) è cliccate "Proprietà".
- In i campi per entrà l'indirizzu di u DNS, inserite i valori Yandex.DNS per u mode selezionatu.
Salvà e impostazioni. Avà i siti indesiderati saranu bloccati automaticamente in tutti i navigatori, è riceverete una notificazione nantu à u mutivu di u blocchimentu. Ci hè un serviziu pagatu simile - skydns.ru, chì vi permette ancu di configurà esattamente quali siti vulete blocà è controllà l'accessu à varie risorse.
Cume blocà l'accessu à u situ cù OpenDNS
Per u usu di u persunale, u serviziu OpenDNS permette di micca solu di blocà i siti, ma dinò più. Ma attaccaremu nantu à u blocchimentu d'accessu cù OpenDNS. E istruzioni in basso impiegavanu qualchì esperienza, cum'è una comprensione di cuminciò u so funziunamentu è ùn hè micca bè praticu per i principianti, quessa, in casu di dubbio, ùn sapete micca cume fà cullà un semplicu Internet nantu à u vostru computer, ùn molesti micca.
Per principiu, avete bisognu di registrà cù OpenDNS Home per liberu cù u filtru di i siti indesiderati. Questu pò esse fattu in pagina //www.opendns.com/home-solutions/parental-controls/
Dopu avè inseritu i dati per a registrazione, cum'è un indirizzu e-mail è una password, vi sarete à una pagina di stu tipu:
Essa contiene ligami per e istruzioni in lingua inglese per cambià DNS (è ghjè ciò chì hè necessariu per bloccà i siti) in u vostru computer, u router Wi-Fi o u servitore DNS (l'ultimu hè più adatta per e organizzazioni). Puderete leghje e istruzioni in u situ, ma in breve e in rusa daraghju quest'informazioni quì. (L'istruzione annantu à u situ hà da apertura, ancu senza chì tu ùn puderete micca andà à l'ultimu elementu).
Per cambià DNS in un unicu computer, in Windows 7 è Windows 8 vai à u Rete è u Centro di Spartimentu, in a lista di a sinistra, selezziunate "Cambia e regolazione di l'adattatore". Dopu fate un clic destro nantu à a cunnessione utilizzata per accede à Internet è selezziunate "Proprietà". Dopu sceglite TCP / IPv4 in a lista di i componenti di a cunnessione, cliccate nantu à "Proprietà" è specificate u DNS specificatu in u situ Web OpenDNS: 208.67.222.222 è 208.67.220.220, poi cliccate "OK".
Specifichi i DNS previsti in a configurazione di cunnessione
Inoltre, hè desiderabile cancellà a cache DNS, per fà quessa, lanciate u prompt di cumunamentu cum'è amministratore è inserisci u comando ipconfig /flushdns.
Per cambià DNS in u router E u bloccu postu di i siti in tutti i dispositivi cunnessi à Internet aduprendu usendu, inserisci i servitori DNS specificati in a configurazione di cunnessione WAN è, se u vostru fornitore utilizza l'indirizzu IP Dinamicu, installà u prugramma OpenDNS Updater (chjamatu dopu) nantu à u computer chì più spesso Hè urtu è sempre cunnessu à Internet cù stu router.
Specificate u nome di a rete à a so discrezione è scaricate u OpenDNS Updater, se vole
Questu hè prontu. Nant'à u situ OpenDNS pudete andà à l'elemento "Pruvate i vostri novelli impostazioni" per verificate se tuttu hè statu fattu in modo correttu. Se tuttu sia in ordine, vedete un missaghju di successu è un ligame per andà à u pannellu di amministrazione di Dashboard di OpenDNS.
Prima di tutti, in a console, dighjà specificatu l'indirizzu IP à chì altri impostazioni saranu applicati. Se u vostru fornitore utilizza un indirizzu IP dinamicu, allora hà bisognu d'installà u prugramma accessibile da u "software di lugiziu di u clientinu", è quellu chì propone quandu si chjama a rete (u passu chì seguite), li trasmette informazioni nantu à l 'indirizzu IP di u vostru computer o rete Se aduprate un router Wi-Fi. In a tappa successiva, avete bisognu di specificà u nome di a rete "cuntrullata" - qualsiasi, à a vostra discrezione (l'attu di a schermata era sopra).
Specificate i siti chì blocanu in OpenDNS
Quandu a rete hè aghjuntu, apparirà nant'à u listinu - cliccate nantu à l 'indirizzu IP di a rete per aprite i paràmetri di blocchi. Pudete cuntenutu i livelli prerebrilati di filtrazione, è blocà qualchi siti in a sezione Gestisci i domini cumuni. Basta à inserisce l'indirizzu di u dominiu, metti l'elemento Sempre bloccà e cliccate nantu à u buttau Add Add Domain (ti sarà ancu prumessu di blocà non solu, per esempio, odnoklassniki.ru, ma ancu tutti i rete sociali).
U situ hè bloccatu
Dopu aghjuntà un domini in a lista di blocchi, ancu bisogna cliccà u bottinu Applica è aspettà un paru di minuti finché i cambiamenti diventanu effettivi nantu à tutti i servitori OpenDNS. Ebbene, dopu à l'entrata in vigore di tutte e cambiamenti, quandu provate à entrà in un situ bloccatu, vedrete un missaghju chì dichiara chì u situ hè urdinatu in sta rete è un'offerta per cuntattà l'amministratore di u sistema.
Filtrare u cuntenutu web in antivirus è prugrammi di terze parti
Parechji prudutti anti-virus ben noti anu i cuntrollu di i genitori chì permettenu di blocà i siti indesiderati. In a maiò parte di elli, l'inclusione di queste funzioni è a so gestione hè intuitiva è ùn causa micca difficoltà. Inoltre, a capacità di bloccà indirizzi IP singuli hè in l'impostazioni di a maggior parte di router Wi-Fi.
In più, ci sò i prudutti di software separati, sia pagati è gratuiti, cù chì pudete definisce e restrizioni appropriate, tra i quali sò Norton Family, Net Nanny è tanti altri. Di regula, furniscenu a chjave in un computer specificu è pudete rimuirli inserendu una password, ancu se ci sò altre mosse.
In qualche modu mi scribaghju nantu à tali prugrammi, è hè ora di completà sta guida. Speru chì sarà utile.