Windows 10 file host

Questu manualu descriveverà per cambià u file di l'ospite in Windows 10, induve si trova (è ciò chì si deve fà, s'ellu ùn hè micca), ciò chì i so cuntenuti predefiniti sò e cume si salvavanu veramente u schedariu dopu a cambiazione, sì ùn hè conservatu. Sò ancu à a fine di l'articolo l'infurmazioni in casu chì e cambiamenti apportati da i padroni di u serviziu ùn travaglianu.

In realtà, paragunatu à e dui versioni di u precedente di l'OS, nunda hà cambiatu in u schedariu Windows 10 hosts: nè a location, nè u cuntenutu, nè i metudi di edizione. Tuttavia, aghju sceltu di scrive una infurmazione dettagliata separata per travaglià cù stu schedariu in u novu OS.

Ognunu u file di l'ospite in Windows 10?

U schedariu hosts si trova in a stessa cartula cum'è in precedenza, cioè in C: Sistemi di Windows System32 ecc (cusì chì u sistema hè installatu in C: Windows, è micca in altrò, in questu ultimu casu, guardate in a cartella apposta).

In listessu tempu, per aprire u lima "corretta" di l'ospite, vi propongo di iniziare entrando in u Pannello di cuntrollu (cun ​​un clic dirittu à l'iniziu) - i parametri di l'esploratore. È nantu à a tabulazione "Vede" à a fine di a lista, deseleziona "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati", è dopu andate in a cartella cù u file hosts.

U puntu di raccomandazione: alcuni utenti novici ùn aprenu micca u file di l'ospite, ma, per esempio, hosts.txt, hosts.bak è schedari simili, di conseguenza, i cambiamenti apportati in tali file ùn influenzanu micca l'internet cum'è necessità. Avete bisognu di aprite u schedariu chì ùn hà micca alcuna estensione (vedi a screenshot).

Se u schedariu hosts ùn hè micca in u cartulare C: Sistemi di Windows System32 ecc - Questu hè normale (ancu se stranu) è ùn devi esse affettatu in alcun modo à u funziunamentu di u sistema (per impostazione predefinita, stu schedariu hè dighjà vuoto è ùn contene nunda menu cumunamentu chì ùn influenu micca in u travagliu).

Nota: teorizjanu, a situazione di u file di l'ospite in u sistema pò esse cambiata (per esempiu, per qualchi prugrammi per pruteggerà stu schedariu). Per scopre s'ellu hà cambiatu:

  1. Avè l'editor di u registru (chiavi Win + R, inserisci regedit)
  2. Vai à a chjave di registru SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Servizi Cpip Parametri
  3. Fighjate u valore di u parametru. DatabasepathStu valore indica a cartella cù u file hosts in Windows 10 (per difettu % I Driver SystemRoot% System32 etc

A situazione di u file hè finita, procedi per cambià a.

Cume cambiate u file di l'ospite

Per difettu, cambià u schedariu hosts in Windows 10 hè solu dispunibile per l'amministratori di sistema. U fattu chì questu puntu ùn hè micca cunsideratu da l'utenti novizzi hè a ragione più cumunita chì u schedariu hosts ùn hè micca salvatu dopu à a cambiazione.

Per cambià u lìbbjiale di l'ospite, avete bisognu di aprirle in un editor di testu agisce cum'è Amministratore (obbligatorio). Pruveraghju nantu à l'esempiu di l'editor standard "Notepad".

In a ricerca di Windows 10, cuminciate a digità "Notepad", è dopu u prugramu apparisci nant'à i risultati di a ricerca, cliccate puru nant'à u cliccà è cliccate "Run as administrator".

U passu successivu hè di aprire u file di l'ospite. Per fà quessa, selezziunate "File" - "Open" in u notepad, andate in a cartella cù stu file, metti "All files" in u campu cù u tippu di file è selezziunu u file hosts chì ùn hà estensione.

Per impostazione predefinita, u cuntenutu di u file hosts in Windows 10 pari à chì pudete vede in a screenshot sottu. Ma: se i servitori sò vuuti, ùn anu micca preoccupatu per ciò, hè normale: u fattu hè chì u cuntenutu di u schedariu predefinitu sia funziunalmente uguale a u file vacante, perchè tutte e righe cumincianu cù un segno di libbra quessi sò solu cumenti chì ùn anu significatu per u travagliu.

Per edità u littariu di l'ospite, basta aghjuntu una nova linea in una riga, chì duverà esaminà un indirizzu IP, unu o più spazi, un indirizzu di u situ web (l'URL chì sarà redirezionatu à l'indirizzu IP specificatu).

Per fà più chjaru - in l'esempiu sottu, u VC hè statu bloccatu (tutte e chjamate à esse saranu rediretti à 127.0.0.1 - questu indirizzu hè adupratu per designà u "computer attuale"), è hè ancu fattu per quandu inserisci l'indirizzu dlink.ru in a barra di indirizzu di u navigatore i parametri di u router sò stati aperti da u indirizzu IP 192.168.0.1.

Nota: ùn sò micca cunnosce quantu hè di questu impurtante, ma sicondu alcune raccomandazioni, u schedariu di l'ospite deve cuntene l'ultima linea vuota.

Dopo aver fattu a edizione, selezziunu u file di salvataggio (se i servitori ùn sò micca salvati, allora ùn avete micca iniziatu l'editor di testu per nome di l'amministratore. In rari casi, pudete dì chì duverà stabilisce separatamente e autorizzazioni per u file in e so proprietà nantu à a scheda Sicurezza).

Cumu scaricà o restauri u schedariu Windows 10 hosts

Cume era digià scrittu un pocu più altu, u cuntenutu di u lìmpiu di l'ospite hè per difettu, ancu s'ellu cuntene un testu, ma sò equivalenti à un file vacante. Dunque, se cercate un locu per scaricà stu schedariu o se vulete risturme à u cuntenutu predefinitu, allora u modu più faciule hè quellu:

  1. Solu nantu à u desktop, cliccate à dirittu destro, selezziunate "Novu" - "Documentu di testu". Quandu inserisci u nomu, cancellate l'estensione .txt, è u nomu di u lima stessa (se l'extensione ùn hè micca mostrata, abilite a so visualizazione in u "pannellu di cuntrollu" - "Opzioni di l'Esploratore" in fondo à a tabulazione "Vede". Quandu rinominate, vi sarà dettu chì u schedariu ùn pò aprà - questu hè normale.
  2. Copia questu file à C: Sistemi di Windows System32 ecc

Fatto, u schedariu hè statu ripristinatu in a forma in cui si trova immediatamente dopu a stallazione di Windows 10. Nota: se avete una domanda nantu à u mutivu perchè ùn avemu micca creatu immediatamente u schedariu in a cartella ghjustu, allora sì, pudete, solu in certi casi si scopre micca abbastanza permessi per creà un schedariu, ma cù copia, tuttu u solitu funziona.

Cosa fà se u schedariu hosts ùn funziona micca

I cambiamenti apportati in u file di l'ospite dighjà entrà in vigore senza riavvià u computer è senza cambiamenti. Tuttavia, in certi casi questu ùn accade micca, è ùn funzionanu micca. Sì incù un prublema, tenta u seguitu:

  1. Aprite un prompt di cumandamentu cum'è amministratore (cù u menu cliccatu destro su "Start")
  2. Inserite u cumandamentu ipconfig / flushdns e premete Invescia.

Inoltre, s'è aduprà l'amministratori per blocà siti, hè raccomandatu aduprà duie varianti di l'indirizzu in una volta - cù www è senza (cum'è a mo esempiu cù VK prima).

U serviziu di un servitore proxy pò ancu interferisce cun u funzionamentu di u file hosts. Andate in u Pannello di cuntrollu (in u campu "View" in cima à destra ci vole à "Icone") - Pruprietà di u navigatore. Aprite a scheda "Connessioni" è cliccate nantu à u "Pulsu Rete". Rimuovi tutti i marchi, cum'è "Rilevazione automatica di parametri".

Un altru dettagliu chì pò fà chì u schedariu hosts ùn funziunassi hè spazi davanti à l'indirizzu IP à l'iniziu di a linea, righe vuote trà entrate, spazi in righe vuote, è un set di spazii è tabulazioni trà l'indirizzu IP è l'URL. un spaziu, tab tabulatu). A codificazione di u file hosts - ANSI o UTF-8 hè permessa (u notepad salva ANSI per difettu).