Recuperate i file eliminati in Recuperazione di dati sapienti

Continuà à scrive nantu à un prugramma di recuperu di dati libaru, oghje avemu a focalizarmi nantu à un altru pruduttu più - Wise Data Recovery. Vedemu ciò chì pò.

U prugramma hè veramente cumpletamente libaru, ùn hà publicità (eccettu per a publicità di u so sviluppatore di prudutti - Wise Registry Cleaner) è hè quasi senza occupà spaziu nantu à u discu dur. Pudete scaricà da u situ di i sviluppatori (link à a fine di l'articolo).

Pruducirà a riparazione di i file in u prugramma

In tutti l'articuli su i prugrammi di recuperu di dati, aduprà un drive flash USB standard, chì copia una certa quantità di foto è di documenti in u sistema di file FAT32, chì certi sò ordinati per cartelle, poi eliminanu tuttu da l'unità flash USB e, à l'ultima tappa, formattate l'unità flash USB in NTFS .

Ùn dì micca chì a situazione descritta sia difficilu in termini di test di prugrammi di recuperu di dati, ma sicondu l'urdinazioni di remontka.pro sò soprattuttu per i principianti, a furmazione accidentale di un drive flash, lettore, scheda di memoria o eliminazione di u file necessariu hè u più Spessu avè stu scenario di prova, pensu micca, hè abbastanza adeguatu. (Se ùn avete micca avutu incù prublemi simili, vi pruponi l'articolo di Riprendimentu di i dati per i principianti)

Ùn ci hè nunda di rigali recuperabili

Aghju fattu tuttu descrittu sopra è sta volta, chì u prugramma Wise Data Recovery mi hà infurmatu chì nunda avia statu truvatu. Hà pruvatu à un'altra opzione - basta formattà u drive di flash, è in u listessempu di u sistema di lima - torna 0 file trovati.

File eliminati chì pò esse recuperati

È solu cù solu i schedari eliminati, u prugramma hà copitu bè - chì hà avutu successu per risturà sti schedari, tutti si sò rivelati sicuri.

Ùn aghju nunda da aghjunghje, hè quì chì avemu a fine:

  • Se avete cancellatu accidentalmente un file o file, pudete provà à ripristinarli cù Wise Data Recovery
  • In tutti l'altri casi, u prugramma ùn funzionerà micca è, per esempiu, u prugramma di Recuva free affavicanu megliu cù e attività sputate sopra.

Nunda di speciale, cum'è si pò vede, ma di colpu qualchissia hà a ghjente utile. Scaricate Wise Data Recovery qui: //www.wisecleaner.com/wisedatarecoveryfree.html