Facendu un drive flash USB di avviatura

I computer di ghjocu moderni anu tali prestazioni chì l'azione di a maggior parte di l'ottimizatori di software hè solu imperceptibile. Ma cum'è quiddi utenti chì anu ordinatori di produttività media è bassa, anu vogliu ghjucà nantu à elli? Per fà quessa, avete bisognu di aduprà un software speciale chì ottimizza l'hardware dispunibile è “stringe” u so prestazione massima.

In i circondi di i ghjochi, un prugramma di picculu è praticu. Jet Bust. Hà e funzioni abbastanza avanzate per "facilità" u sistema operativu, chì libererà e so risorse è li trasteghja in u gameplay.

U principiu di u prugramma JetBoost

Prima ci vole à capisce u metru di ottimizà u sistema operativu chì stu pruduttu furnisce. U schema hè cumpratu:

1. L'utente salva i processi è i servizii chì sò attualmente in esecuzione in u sistema operativu, è, di conseguenza, consumanu a potenza di elaborazione di u processore è occupanu a RAM.

2. Prima di l'iniziu di u ghjocu, un prutudore speciale hè pressatu in u prugramma, dendu à a fine di i processi selezionati. A RAM hè liberata, una carica più chjura hè applicata à u processore, è e risorse apparenti sò poi usate da u ghjocu.

3. A cosa più interessante rimane per u desertu - dopu u chjappu l'utente fine u ghjocu, hà premutu un pulsante speciale in JetBoost - è u prugramma ripartisce i prucessi è i servizii chì ella chjaru ancu prima di u ghjocu.

Dunque, a prestazione di u sistema ùn hè micca compromessa à causa di u cumunamentu di servizii è prugrammi chì sò necessarii per l'utenti fora di u prucessu di ghjocu. Ulteriormente in l'articolo, u prugramma sarà spieghjatu in più dettu.

Gestione di Processi

U prugramma assimiglia a Gestore di e attività familiari à l'utenti. Pudete vede i prucessi in esecuzione attuali di i prugrammi, spicca quiddi chì ponu esse chiusi à a ghjornu di u ghjocu. Per e prestazione massimu, pudete selezziunà assolutamente tutti l'articuli.

Gestite i servizii di sistema in esecuzione

U prugramma furnisce l'accessu à a lista di servizii chì sò avà caricate in memoria. A maiò parte di elli ghjustu ùn anu micca bisognu durante u prucessu di ghjocu - l'utente ùn pò stampà nant'à una stampante o trasmette file via bluetooth. Studendu accuratamente ogni articulu apre una grande opportunità d'ottimizazione cù JetBoost.

Gestite i servizii di terze parti

Alcuni prugrammi ancu dopu à u fine di u prucessu principale lascianu u serviziu in esecuzione. Hè pussibule di vede a so lista è marcà quelli chì devianu esse scaricati da a memoria dopu avè principiatu l'ottimizazione.

Impostazione dettagliata di i parametri di sistema per l'ottimizazione di u tempu

In più di u cumunamentu di processi è servizii in esecuzione, u prugramma pò fà vede altri momenti di travagliu di Windows, chì, durante u travagliu, occupanu una certa parte di e risorse di ferro. Questi includenu:

1. Optimizate a RAM per aumentà a quantità di memoria fisica dispunibile.

2. Pulisce u Clipboard inutilizatu (avete bisognu di assicurà chì ùn ci hè micca un pezzu di testu o file affissatu quì).

3. Change opzioni di gestione di l'alimentazione per una migliore prestazione.

4. Complimentu di u prucessu explorer.exe aumentà a quantità di memoria fisica dispunibile.

5. Disattivà l'aggiornamentu automatuu di u sistema operativu.

Attivazione comoda di u prugramma

Per uttene u parametru configuratu, u sviluppatore hà furnitu un mezu praticu per cuminciare u prugramma - un pulsante agisce JetBoost è mette in opera u so travagliu, restituendu i prugrami è i processi chiusi.

Vantaghji di u prugramma

1. Hè necessariu notà a presenza di l'interfaccia russa - questu face u prugramma assai faciuli per l'usini senza esperienza à capisce.

2. L'interfaccia moderna hè fatta in un stile futuristicu è risponde à u scopu di u prugramma.

3. Dopu à a fine di u so travagliu, u prugramma ripartisce tutti i prugrami è i servizii finiti, perchè salva l'utente da un riavevu forzatu da una inoperabilità parziale di e funzioni principali di u sistema operativu.

4. U pesu chinu è discretu di a finestra di l'applicazione aiutanu l'utente à effettuà un'ottimizazioni di alta qualità, u prugramu stessu ùn riprende micca tutte e risorse.

Inconvenienti di u prugramma

I difetti in è abbastanza difficiule di trovu. Utenti particolarmente esigenti ponu truvà una coppia d'ineprecizzioni in a localizazione. Ùn hè micca abbastanza in u paragrafo chì cunta è i punti mancanti chì dighjà u seguitu puntu, sarà piuttostu cum'è avvertenza: u prugramma hà impostazzioni molto dettagliate, cusì mettendu i zucche à l'azardu pò danneghje u sistema è duveru riavellu. Hè necessariu piazzamentu attentamente tutte e caselle, sceglie solu i prucessi è i servizii, chì a mancanza ùn agitanu micca a stabilità di u sistema.

JetBoost hè una utilità piccula ma agile per ottimizzà temporaneamente un computer in ghjocu. A configurazione hà duvutu solu cinque minuti, ma u guadagnu di prestazione nantu à i computer medi è debuli serà assai evidenti. Pò esse adupratu micca solu per i ghjochi, ma dinò per un travagliu confortevole in i pesi di l'uffiziu è di prugrammi grafichi, è ancu per navigà veloce in Internet in u navigatore.

Scaricate Jet Bust di rigalu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Riflessore di u scegliu jocu Puran defrag Mz Ram Booster Velocità DSL

Share l'articolo in reti sociali:
JetBoost hè una utaillu libera, faciule da usà per migliorà e prestazioni di l'ordinatore liberendu e risorse di sistema.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: BlueSprig
Costu: Free
Dimensione: 3 MB
Lingua: russo
Versione: 2.0.0