Windows 10 ùn hè micca spente

Parechji utilizatori chì hannu passatu l'upgrade à u novu OS o anu installatu Windows 10 anu scansu u prublema chì u computer o u laptop ùn si spegganu micca completamente da a "Shutdown". In listessu tempu, u prublema pò avè vari sintomi - u monitor nantu à u PC ùn si spegne, tutti gli indicatori si spengono nantu à u laptop, eccettu l'alimentu, è u frigoriferi continua à travaglià o u laptop aghjunghje subitu dopu à a fine, è altri parechji.

In questu manuale - soluzioni possibili à u prublema, se u vostru laptop cu Windows 10 ùn speggi o u computer di u desktop si cumporta cun stranezza à a fine di u travagliu. Per e equipaggiamentu diversu, u prublema pò esse causata da raghjuste diverse, ma se ùn sapete micca chì opzione di risolve u prublema hè adatta per voi, puderete pruvà tutti - qualcosa chì pò dà à difetti in u manuale ùn hè micca. Veda ancu: Ciò se u computer o laptop induve Windows 10 accende o si sveglia (ùn hè micca adattatu per i casi chì, se accade subitu dopu u scantu, in sta situazione, u prublema pò esse corretu cù i metodi descritti sottu), Windows 10 riparte quandu hè spento.

U laptop ùn si speghja quandu omette

U più numeru di prublemi associati à l'arrestu, è in effetti cù a gestione di l'alimentazione, si vede nantu à i portatili, è ùn importa micca chì anu avutu Windows 10 da l'aggiornamentu o hè stata una installazione pulita (ancu in questu ultimu prublemu, i prublemi sò meno diffusi).

Dunque, se u vostru laptop in Windows 10 à a fine di u travagliu, continua à "travaglià", cioè. u cooler faci un rumore, ancu se u dispositiu pari à u spente, pruvate i passi chì seguite (e primu dui opzioni sò solu per i notebook chì sò prucessi in i processori Intel).

  1. Disinstalla Intel Rapid Storage Technology (Intel RST), se avete un sì cum'è in u "Pannello di controllo" - "Programmi è Funzioni". Dopu à ciò, ripartite u laptop. Visto nantu à Dell è Asus.
  2. Andate in a sezione di supportu nantu à u situ di u produttore di laptop, è scaricate u driver di l'Inter Management Engine Intel Intel (Intel ME) da quì, ancu se ùn hè per Windows 10. In u gestore di e dispositive (pudete aprite cù un clic destro nantu à l'iniziu), trova u dispositiu per quellu nome. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse - Elimina, spiccate "Disinstalla i prugrammi di driver per stu dispositiu". Dopu à una disinstallazione, cumincià l'installazione di u driver pre-caricatu è dopu à u so finitu, riavete u laptop.
  3. Verificate se tutti i driver per i dispositivi di sistema sò installati è chì funzionanu normalmente in Manager di Disposizioni. In casu chjaru, scaricati da u situ ufficiale di u fabbricante (da quì, è micca di fonti terze).
  4. Pruvate a disattivazione di u lancio rapidu di Windows 10.
  5. Se qualcosa hè cunnessu à u laptop via USB, verificate se si spegne normalmente senza stu dispositiu.

Un'altra versione di u prublema - u laptop sente e si piazza immediatamente di novu (vedi Lenovo, forse nantu à altre marche). Se tale prublema si faci, andate in u Pannello di cuntrollu (in u spettatore in a destra, metti "Icone") - Alimentazione - Impostazioni di u sistema di regula (per a schema attuale) - Modifica l'impostazioni avanzate di energia.

In a sezione "Sperimentu", aprite a sottupostazione "Permette u timer torna" è cambia u valore in "Disable". Un altru parametru chì dà una attenzione è a pruprietà di a scheda di rete in u Gestore di Dispositivi di Windows 10, cioè, l'elemento chì permette a scheda di rete di portà u computer fora di u modalità di attesa nant'à a scheda di gestione di l'alimentazione.

Disattivà sta opzione, applica i parametri è riprovà à spente u laptop.

Ùn si spegga u computer cun Windows 10 (PC)

Se u computer ùn si spegga cù sintomi simili à quelli descritti in a sezione di i portatili (cioè, continua à fà rumuri cù a schermata spentata, hè immediatamente rialzata dopu u travagliu hè finitu), pruvate i metudi descritti sopra, ma quì sò circa un tippu di prublema chì mancu avutu vistu solu nantu à u PC.

Nant'à alcuni computer, dopu l'installazione di Windows 10, u monitoru hà smettu di spegnere quandu era spento; andate in modalità bassa energia, a schermata continua à "lampà", ancu per esse neri.

Per risolve u prublema, mentre chì possu offra dui modi (forse, in futuro, truverà l'altru):

  1. Reinstallà i driver di schede video cù a rimozione completa di i precedenti. Cumu fà: installà i driver NVIDIA in Windows 10 (adatta ancu per e schede video AMD è Intel).
  2. Pruvate a chjaritura di dispositivi USB cuncepiti (in ogni casu, pruvate disattivà tuttu ciò chì pò esse disattivatu). In particulare, u prublema era rimarcatu in presenza di gamepads cunnessi è stampatori.

Ciò hè oghji tutte e soluzioni chì so chì, di solitu, ci permettenu di risolve un prublema. A maiò parte di e situazioni in cui Windows 10 ùn si spegga sò sò basate à a mancanza o l'incompatibilità di i driver di chipset individui (perchè sempre vale a pena fighjulendu). Casi cù u monitor ùn sceglite micca quandu u gamepad hè cunnessu, pari à qualchì bug di sistema, ma ùn cunniscu micca i motivi esatti.

Nota: Ho scurdatu di un'altra opzione - se, per qualchì ragu, avete disattivatu l'aggiornamenti automatici di Windows 10, è hè installatu in a so forma originale, allora pò esse interessatu d'aghjurnamentu dopu.

Speru chì i metudi descritti puderanu aiutà parechji di i lettori, è sì ùn li ne facenu, puderanu spartite altre soluzioni per u prublema chì hà fattu u so casu.