Riempitu u laptop, scappatu: tè, acqua, soda, birra, ecc. Cosa fate?

Ciao

Una di e cause più comuni di difettu di u laptop (netbooks) hè u liquidu versatu nantu à u so casu. Più spessu, i liquidi chì seguitu penetrano in u casu di u dispositiu: tè, acqua, soda, birra, caffè, ecc.

À propiu stà, secondu e statistiche, ogni cuppa 200 o (vene), rialzata da u laptop - vi verserà!

In principiu, ogni utilizatore in cori comprende chì mettendu un bicchieri di birra o una tazza di tè accantu à un laptop hè inaccettabile. Tuttavia, cù u passatu di u tempu, a vigilanza hè inzuccata è una ondata di a mani pò dà à conseguenze irreversibili, cosi à l'intrusione di liquidi in una tastiera di u portatile.

In questu articulu mi vogliono cun amparà alcune racecchie chì vi aiutanu à salvà u laptop in lavu di a riparazione quandu inaranu (o almenu riduce u so costu à u minimu).

Liquidi aggressivi è non agressivi ...

Tutti i fluidi ponu esse divisi in aggressivi è nè aggressivi. L'altroia micca aggressiva: acqua pura, micca tè dolce. A aggressivu: birra, soda, succhi, ecc. Chì cuntene salu è zuccheru.

Naturalmente, i prublemi di riparazioni minime (o mancanza di quessa) saranu più alti, se un liquidu micca corrosivu era versatu nantu à u laptop.

Riempi u laptop cù u liquidu nè aggressivu (per esempio, acqua)

Passu # 1

Ùn prestu micca attenzione à u fermu currettu di Windows - sconnu immediatamente u laptop in a rete è smarrite a batteria. Questu avete da fà u più tempu pussibule, più u prima laptop è pienu completamente distruttu, megliu.

Passu 2

Dopu, avete bisognu di girà u laptop per chì tuttu u liquidu versatu sia scurgatu da lu. Hè megliu à lascià in sta posizione, per esempiu, in una finestra davanti à u latu soleggiata. Hè megliu à piglià u tempu per asciugà - ci vole di solitu un paru di ghjorni per chì a tastiera è a periferica a seccate completamente.

U più grande sbagliu di parechji utilizatori face hè chì cerca di accende un laptop senza vernice!

Passu 3

Se i primi passi sò stati cumpletuti in modu rapidu è efficiente, allora hè pussibule chì u laptop sia in novu. Per esempiu, u mo laptop, chì aghju ora scrivendu stu post, hè inundatu cù un bicchieri d'acqua di un zitellu in una festa. A discusione rapida da a rete è l'asciugamentu completo permette à travaglià più di 4 anni senza interventu.

Hè cunsigliatu di sguassà a tastiera è smuntà u laptop - per valutà s'ellu hà penetutu umidità in a dispositiva. Se l'umidità torna in a scheda madre - vi pruponi di fà vede u dispositivo in u centru di serviziu.

Se u laptop hè inarguatu cù un liquidu aggressivu (biera, soda, caffè, tè dolce ...)

Passu # 1 è Passu 2 - Sò simili, prima di tuttu de-energizà completamente u laptop è siccate.

Passu 3

Di solitu, u liquidu versatu nantu à u laptop, prima si mette nantu à a tastiera, è dopu, s'ellu siolava in a articolazioni trà u casu è a tastiera, penetra ancu più nantu à a scheda madre.

À propositu, parechji pruduttori aghjunghjenu una pellicula protettiva particulare sottu a tastiera. Ié, è a tastiera hè capace di tene "nantu à sè" una certa quantità di umidità (micca assai). Dunque, avete bisognu di cunsiderà quì duie opzioni: se u liquidu hè scappatu nant'à a tastiera è se no.

Opzione 1 - Li liquidu riempe solu a tastiera

Per cuminciare, rimuovere attentamente a tastiera (ci sò piccole chjerchje spiciali intornu chì ponu esse aperte cun un cullavite drittu). Sì ùn ci sò tracce di liquidi sottu, ùn hè più male!

Per pulisce e chiavi appiccicose, rimuete solu a tastiera è sciacchiate in acqua pura calda cù un detergente chì ùn cuntene abrasivu (per esempiu, fata). Dopu à lascià asciugami cumpletamente (almenu un ghjornu) è cunnessu à u laptop. Cù una manipolazione adatta è attenta - sta tastiera pò ancu durà più di un annu!

In certi casi, avete bisognu di rimpiazzà a tastiera cù una nova.

Opzione 2 - Liquore invasu a scheda madre di u laptop

In stu casu, hè megliu à ùn rischiate micca di piglià u laptop in u centru di serviziu. U fattu hè chì i liquidi aggressivi portanu à a corrosione (vedi fig. 1) è u bordu induve u liquitu hà entratu ùn fallirà (questu hè solu una questione di tempu). U liquidu deve esse rimpicciutu da a tavula è trattatu apposta. A casa, ùn hè micca faciule per un utilizatore impuru di fà quellu (è in casu d'errori, riparazioni saranu assai più costosi!).

Fig. 1. le conseguenze di l'inundazione di u laptop

U laptop alluvionatu ùn accende micca ...

Hè prubabile chì altra cosa pò esse fatta, avà a strada diretta versu u centru di serviziu. À propiu sì, hè impurtante cunsultà à parechji punti:

  • L'errore più diffusa per l'usini principianti è un tentativu di accende un laptop maltrattatu. A chiusura di u cuntattu pò dà una disabilità rapida à un dispositivo;
  • basta ùn accende micca u dispositiu, inundatu di liquidi aggressivi, chì ghjunghjenu à a scheda madre. Senza pulizia di u bordu in u centru di serviziu - ùn basta!

U costu di riparazione di un laptop in rine di una inundazione pò variari assai: dipende da quantu liquidu hè stato spillatu è quantu dannu hà causatu à i componenti. Cù una piccula inundata, pudete scunà i $ 30-50, in casi più difficiuli, finu à $ 100 o più. Moltu dipenderà da e vostre azioni dopu avè versatu u liquidu ...

PS

Spetteru più spessu un bicchieri o una tazza nantu à un laptop per i zitelli. In u modu simile, una cosa simile succede in una festa chì un cugliu chjornu si mette in ballu in un laptop cu un bicchieri di birra è vede cambià una melodia o guardà u tempu. Per mè, aghju avutu a conclusione: un laptop accanitu hè un laptop affucansu è nimu ùn hè micca sedendu dietro à ellu except u me; è per l'altri casi - ci hè un secondu "vecchio" laptop in cui, fora di ghjochi è di musica, ùn ci hè nunda. S'elli anu inundazione, ùn hè micca pienu pietosu. Ma sicondu a lege di a miseria, questu ùn accadrà micca ...

L'articulu hè statu cumpletamente rivisitu dapoi a prima publicazione.

Cunsiglii!