Cumu attivà l'iPhone


Prima di avè u novu utilizatore pò inizià a travaglià cun l'iPhone, duverà esse attivatu. Oghje serà guardatu cume si faci questu procedura.

Processo di attivazione di iPhone

  1. Aprite u cassaforte è inserite a carta SIM di l'operatore. Poi inizià l'iPhone - per quessa tene u pulsante di accumudamentu, situatu in a parte superiore di u dispositivo (per iPhone SE è più ghjovanu) o in a zona ghjustu (per iPhone 6 è modelli più antichi). Se vulete attivà u smartphone senza una carta SIM, salta stu passu.

    Per di più: cumu inserisce una carta SIM in iPhone

  2. Una finestra di benvenuta apparirà nantu à u schermu di u telefuninu. Cliccate u pulsante Home per cuntinuà.
  3. Specificate a lingua di l'interfaccia, è selezziunate u paese da a lista.
  4. Se avete un iPhone o iPad chì utilizza iOS 11 o una versione più recente di u sistema operativu, riportala à un dispositivo persunalizatu per saltà l'attivazione di l'AP Apple è u passu di l'autorizazione. Se a seconda gadget hè mancante, selezziunu u pulsante "Cunfigurazione manuale".
  5. Dopu, u sistema pudarà cunnesse à una rete Wi-Fi. Selezziunate una rete senza fili, è poi inserisci a chjave di sicurezza. Sì ùn ci hè a pussibilità di cunnessione à a Wi-Fi, ghjustu sottu à u tappu nantu à u pulsante "Usu Cellulare". Tuttavia, in stu casu, ùn pudete micca installà una copia di backup da iCloud (se dispunibule).
  6. U prucessu di attivazione di l'iPhone inizierà. Aspettate un pocu (in media un pocu di minuti).
  7. Dopu u sistema vi chiede di configurà Touch ID (Face ID). Sì accettà di passà per a messa in configurazione avà, tocca u pulsante "Prossimu". Pudete ancu rinunzià sta procedura - per fà ciò, selezziunu "Configure Touch ID Later".
  8. Impostate un còdice di password, chì, cum'è in regula, hè adupratu in i casi in cui l'autorizzazione cù Tocu ID o Face ID ùn hè micca pussibule.
  9. Dopu, bisognu accettà i termini è e cundizioni selezionendu u bottinu pertinente in u angulu in dirittu inferiore di u schermu.
  10. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di sceglie unu di i metudi per a configurazione di un iPhone è di recuperu di dati:
    • Restore da iCloud copia. Sceglite questu opzione se avete dighjà un account ID di Apple, è ancu avete un backup existente in u storage cloud;
    • Restore da iTunes copia. Stop in quì u sì in u casu di cunservazione in u computer;
    • Configurate cum'è un novu iPhone. Sceglite se volete iniziate ad aduprà u vostru iPhone da zero (se ùn avete micca un account ID di Apple, hè megliu à prerebistrarli);

      Leggi più: Cumu creà un ID di Apple

    • Trasferisci dati da Android. Sì stai andendu da un dispositivo Android à l'iPhone, selezziunate sta scatula è seguite e istruzioni di sistema chì ti permetteranu di trasferisce a maiò parte di i dati.

    Chì avemu un novu backup in iCloud, scelemu u primu articulu.

  11. Specificate l'indirizzu email è a password per u vostru contu ID di Apple.
  12. Se l'autentificazione à dui fattori hè attivata per u vostru contu, sarà ancu bisognu di specificà un còdice di cunfirmazione chì andrà à u secondu dispositivo Apple (se dispunibule). Inoltre, pudete sceglie un altru metru di autorizazione, per esempiu, aduprendu un missaghju SMS - per ciò, tocca u pulsante "Ùn hà micca ricevutu u còdice di verità?".
  13. S'ellu ci hè parechji copie di salvezza, selezziunate quella chì serà aduprata per risturmà l'infurmazioni.
  14. U prucessu di recuperu di dati in u iPhone principia, chì a durata di dipende da a quantità di dati.
  15. Fatto, iPhone hè attivatu. Avete ghjustu aspettà un mumentu finu chì u smartphone riesci à scaricà tutte e applicazioni da u backup.

U prucessu di attivazione per l'iPhone pone una media di 15 minuti. Segui sti passi semplici per cuminciare ad aduprà u dispositiu di mela.