Per e applicazioni Android, e nuove versioni sò continuamente liberate cù e funzioni, capacità, e correzioni di bugs. A volte si faci chì un prugramma non attualizatu rifiuta di travaglià normalmente.
U prucessu d'aggiornamentu di e applicazioni nantu à Android
L'aggiornamentu di e applicazioni chì utilizanu u metudiu standard travaglia Google Play. Ma se parlemu di prugrammi chì sò stati scaricati è installati da altre fonti, allora l'aghjurnazione duverà esse fatta manualmente da reinstallà a vecchia versione di l'applicazione per una nova.
Metudu 1: Installate l'aghjurnamentu da u Market Play
Questu hè u modu più faciule. Per e so implementazione, avete bisognu di un accessu à u vostru account Google, a dispunibilità di spazi liberi in a memoria di u vostru smartphone / tablet è cunnessione Internet. In caso d'aggiornamenti maiò, u smartphone pò necessità di una cunnessione Wi-Fi, ma pudete ancu aduprà a cunnessione cù a rete mobile.
L'istruzzioni per l'aggiornamentu di l'applicazioni in stu metanu sò i seguenti:
- Andà à u Market Play.
- Cliccate nantu à l'icona in forma di trè baru in a barra di ricerca.
- In u menù drop-down, nota l'articolo "I mo applicazioni è ghjochi".
- Pudete attualizà tutte e applicazioni simultaneamente cù u pulsante Aggiornu tuttu. Tuttavia, se ùn avete micca abbastanza memoria per un aggiornamentu globale, installa solu alcune nova versione. Per liberà a memoria, u Play Market vi hà da offine di rimuovere tutte e applicazioni.
- Se ùn avete micca bisognu d'aghjurnà tutte e applicazioni installate, selezziunate solu quelli chì ti vuleranu aghjurnà, è cliccate nantu à u bottinu cumpresu à fronte di u so nome.
- Aspettate chì l'aggiornamentu hè cumpletu.
Metudu 2: Configurazione di l'aggiornamentu automaticu
Per ùn vene micca costantemente à u Mercatu di u Giocu è ùn avete micca avè l'upperate di l'applicazione manualmente, pudete piazzare l'aggiornamentu automaticu in a so impostazioni. In questo casu, u smartphone deciderà per ellu quale applicazione deve esse aggiornata in u primu postu, s'ellu ùn ci hè micca basta a memoria per aduprà tuttu. Tuttavia, l'aggiornamentu di l'applicazioni automaticamente pò cunsumare rapidamente a memoria di i dispositivi.
L'istruzzioni per u metudu sembrano quì:
- Andà à "Impostazioni" in u Market Play.
- Trova un puntu "Applicazioni di mumentazione automatica". Fate un clic nantu à essa per accede à una selezzione di opzioni.
- Se avete bisognu di tene e vostre appu aghjurnate regolarmente, selezziunate "Sempre"nant'à "Solu via Wi-Fi".
Metudu 3: Aggiorna applicazioni da altre fonti
Installati nantu à u smartphone, ci sò applicazioni da altre fonti, duverete à aghjurnà manualmente stallendu un schedariu apk speciale o reinstallà completamente l'applicazione.
L'istruzione passo per passo hè cum'è seguitu:
- Trova e scarica u schedariu APK di l'applicazione chì avete bisognu. Scaricate preferibilmente in computer. Prima di trasferisce un schedariu in un smartphone, hè ancu consigliatu di verificà se ci hè virus.
- Connettu u telefonu à u vostru computer cun USB. Assicuratevi chì pudete trasferisce i file à mezu à elli.
- Trasferisce l'APK scaricatu in u vostru smartphone.
- Aduprendu qualchì gestore di file in u telefuninu, aprite u schedariu. Installate l'applicazione cum'è di l'infurmatore.
- Per u travagliu currettu di l'applicazione aggiornata, pudete riavvià u dispositivo.
Vede ancu: Fuggendu virus virus
Vede ancu: Telecomandu di Android
Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in l'aggiornamentu di e applicazioni Android. Se avete scaricatu solu da a fonte ufficiale (Google Play), allora i prublemi si presenteranu.