In sta piccula revisione - un coppiu di i migliori servizii in linea ch'e aghju trovu per spaccà l'archivi in linea, ancu per e perchè è in ciò chì situazioni ponu esse utili per voi.
Ùn pensu nè ancu di spaccà i lima di l'archivio in linea finu chì avessi bisognu di aprire u schedariu RAR in u Chromebook, è dopu a questu azzione mi sò ricordatu chì a mo cunniscenza mi mandava un archiu cun i documenti da u travagliu per u disimballu, chì era impossibile installà nantu à u mo computer i vostri prugrammi. Ma ancu ellu puderebbe approfittà di tali servizii in Internet.
Questu metà di u disimballu funziunerà in a quasi tutti i casi, se ùn pudete micca installà l'archiviu in un computer (restrizioni dell'amministratore, u modu di l'ospite, o semplicemente ùn volete micca tene i prugrammi in più chjamati ogni sei mesi). Ci sò parechji servizii di sfruttamentu in linea di l'archiviu, ma dopu studiatu circa una dozzina, aghju dicisu di mette in cavallu dui, chì sò veramente pratici per travaglià è chì ùn sò micca quasi publicità, è supporta a maggior parte di i formati di archivi cuncepiti.
B1 Online Archiver
A prima cumpagnia in linea di l'imprimentu in quest'ultima, B1 Online Archiver, mi pari à a scelta migliore. Hè una pagina separata nantu à u situ di u sviluppatore ufficiali di l'archiviu libru B1 (chì ùn vi raccomandu per installà, scrivero sottu perchè).
Per spaccà l'archive, andate solu à //online.b1.org/online, cliccate nantu à u bottu "Cliccate quì" è specificate u caminu di u schedariu di l'archive in u vostru computer. Nantu à i furmati supportati sò 7z, zip, rar, arj, dmg, gz, iso è tanti altri. In particulare, hè possibile sparghje l'archivi protetti da password (a cunnoscia u password). Sfurtunatamente, ùn aghju truvatu nunda di informazioni nantu à i limiti di a dimensione di l'archive, ma deve esse.
Subitu dopu avè disimballatu l'archiu, riceverà una lista di file chì ponu esse scaricati separatamente nant'à u vostru computer (a propositu, solu quì aghju trovu l'assistenza per i nomi di file russo). U serviziu promette di sguillà automaticamente tutti i vostri file da u servitore in pochi minuti dopu chjare u pagina, ma pudete fà quellu manualmente.
È dighjà perchè ùn avete micca scaricà l'archiviu B1 in u vostru computer - perchè hè saturatu di un software in più impurtante chì mostra annunci (AdWare), ma aduprà l'internet, per mè quandu aghju analizzatu, ùn minaccia micca qualcosa di simu.
Wobzip
L'uppurtunità successiva, cun un paìchinu di funzioni supplementari, è Wobzip.org, chì supporta disimballa in linea di 7z, rar, zip è altri tipi di archivi popolari è micca solu (per esempio, dischi virtuali VHD è installatori MSI), ancu quelli protetti da password. U limitu di dimensione hè di 200 MB è purtroppu, questu serviziu ùn hè micca amichevole cù i nomi di file Cyrillic.
U serviziu Wobzip ùn hè micca assai differente da a versione precedente, ma hè sempre qualcosa da evidenziare:
- A possibilità di disimballà l'archiviu micca da u vostru computer, ma da Internet, hè abbastanza à indicà un link à l'archive.
- I schedari Unzipped ponu esse scaricati micca unu per unu, ma in forma di archiviu Zip, supportatu da quasi tutti i sistemi operativi moderni.
- Pudete ancu mandà questi schedari à u storage cloud di Dropbox.
Quandu finì di travaglià cù Wobzip, cliccate nantu à u pulsante "Elimina u Caricatu" per cancellà i vostri file da u servitore (o saranu cancellati automaticamente dopu 3 ghjorni).
Cusì - hè sèmplice è in parechji casi assai efficace, accessibile da tutti i dispositivi (cumpresu da un telefonu o un tablet) è ùn hà bisognu di l'installazione di alcun prugramma nantu à u computer.