Disattivà u prucessu "sistema inattivu"

"Inattività di sistema" hè un prucessu standard in Windows (cumincendu da a 7a versione) chì in alcuni casi pò caricare pesanti u sistema. Se guardate in Task Manager, si pò vede chì u prucessu "Inaction di sistema" cunserva una grande quantità di risorse informatiche.

Malgradu quessa, u culpitu di u travagliu lento di u PC "Inaction di sistema" hè assai raru.

Di più nantu à u prucessu

"Sistema Shutdown" apparse per prima in Windows 7 è si rivolge ogni volta chì u sistema inizià. Se fighjate Task Managerquì u prucessu "manghja" assai risorse informatiche, 80-90% ciascuna.

In fattu, stu prucessu hè una eccezione à a regula - più u "mangi" u putere, e più risorse informatiche gratuite. Semplicemente, parechji utilizziani inesperti pensanu, s'ellu hè oppostu à stu prucessu scrittu in a colonna "CPU" "90%"dopu carica pesanti u computer (in parte hè un difettu in l'usori di Windows). In realtà 90% - Queste sò e risorse libere di a macchina.

Tuttavia, in certi casi, stu prucessu pò ricaricà u sistema. Ci sò solu 3 casi tali:

  • Infezione virus. L'opzione più cumuna. Per rimuoverli, duverete à cunduce u computer bè cù un prugrammu antivirus;
  • "Inquinamentu per computer." Se ùn avete micca schernitu a cache di i prugrammi di sistema per un lungu tempu è ùn aghjusteghju micca l'errori in u registru (hè spicificatu di fà una regula deframmentazione di u discu dur), u sistema pussiva "clog" è dare un tale fallimentu;
  • Un altru fallu di u sistema. A cosa succede raramente, più spessu in versione pirata di Windows.

Metudu 1: pulizia u computer da a sporcizia

Per pulì u computer da spazzatura di sistema è risolvi l'errore di u registru, pudete aduprà software di terze parti, per esempiu, CCleaner. U prugramma pò esse scaricatu gratuitamente, furnisce per a lingua russa (ci hè sempre una versione pagata).

L'istruzzioni per pulì u sistema cun CCleaner hè simule:

  1. Aprite u prugramma è andate in tab "Pulitore"situatu in u menu di dirittu.
  2. Ci selezziunate "Windows" (situatu in u menù superiore) è cliccate nantu à u pulsante "Analizza". Aspettate chì l'analisi sia cumpleta.
  3. À a fine di u prucessu, cliccate nantu à u pulsante. "Run Cleaner" è aspettate chì u prugramma cancelli u junk sistema.
  4. Ora, aduprendu u listinu prugramma, currete l'errori in u registru. Vai à l'elemento di menu sinistra "Registru".
  5. Cliccate u pulsante "Scansione per questioni" è aspettate i risultati di scansione.
  6. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Problemi riparati" (à tempu, assicuratevi chì tutti l'errori sò spuntati). U prugramma vi dumandarà se fà un backup. Fate a vostra discrezione (ùn preoccupatevi micca sì) Aspittate a correzione di l'errori rilevati (piglia un paio di minuti).
  7. Chiudite u prugramma è riavanu u sistema.

Effettuiamo a deframmentazione è l'analisi di u discu:

  1. Andà à "U me computer" è cliccate à dirittu nantu à l'icona di a partizione di sistema di u discu duru. In u menù drop-down, selezziunu "Pruprietà".
  2. Cliccate nantu à la scheda "Servizio". Inizialmente fate attenzione "Verificà per l'errore". Cliccate "Verificazione" è aspettate i risultati.
  3. Se qualchì errore anu truvatu, cliccate nantu à l'elemento "Riparà cù attrezzi standard di Windows". Aspettate chì u sistemu vi informi chì a procedura hè stata cumpletata cù successu.
  4. Ora torna à "Pruprietà" è in a sezione "Ottimizazione è Defragmentazione di Dischi" cliccate nantu à "Optimize".
  5. Ora tene premutu Ctrl e selezziunate tutte e unità nantu à u computer, cliccendu nantu à ognunu cù u mouse. Cliccate "Analizza".
  6. Secunnu i risultati di l'analisi sò scritte oppositu à u nome di u discu, sì ch'ellu hè necessaria a deframmentazione. Per analogia cù u 5u articulu, selezziunate tutti i dischi duve hè necessariu è appughjate nantu à u pulsante "Optimize". Aspettate chì u prucedimentu sia finitu.

Metudu 2: eliminà i virus

Un virus maschjatu di u prucessu "Inattività di u Sistema" pò pesà seriamente in un computer o ancu interrumpi u so operazione. Se u primu metudu ùn hà micca aiutatu, allora hè raccomandatu à verificà u computer per i virus cun l'aiutu di prugrammi antivirus di alta qualità, cum'è Avast, Dr. Web, Kaspersky.

In stu casu, pensate à cumu Kaspersky Anti-Virus sia adupratu. Stu antivirus hà una interfaccia semplice è hè unu di i migliori in u marcatu di software. Ùn si pò sparghje micca gratuitamente, ma hà un periodu di prova di 30 ghjorni, chì hè basta per fà un controllo di sistema.

L'istruzione passo per passo hè cum'è seguitu:

  1. Aprite u prugramma antivirus è selezziunate "Verificazione".
  2. Dopu, in u menu di sinistra, selezziunu "Scansione completa" è cliccate "Run". Questu prucedimentu pò necessariu parechje ore, ma cun una probabilità di u 99% tutti i file è prugrami periculosi è suspettosi saranu truvati è neutralizzati.
  3. Una volta finita a scansione, eliminà tutti l'ogni suspettosi truvati. Di fronte à u nome di u file / prugramma ci sarà un pulsante corrispondente. Pudete ancu mandà stu schedariu à a quarantena o a aghjunghje a "Fiducia". Ma se u vostru computer hè veramente virale, ùn avete micca bisognu.

Metudu 3: Eliminate insetti minori

Se i dui metodi precedenti ùn anu micca aiutatu, allora u so OS hè probabilmente buggy. Funzionalmente, stu prublema si trova in versioni pirata di Windows, menu spessu nantu à i licenze. Ma fate micca reinstallà u sistema, hè u so reiniziu. In a mità i casi li aiuta.

Pudete ancu rinuminà stu prucessu à traversu Task Manager. L'istruzione passo per passo hè simule:

  1. Cliccate nantu à la scheda "Prucessi" è truvate quì "Inaction di sistema". Per ricercà più veloce, aduprà a combinazione di tasti Ctrl + F.
  2. Cliccate nantu à stu prucessu è cliccate nantu à u pulsante. "Rimuete a missione" o "Complete u prucessu" (dipende da a versione di l'OS).
  3. U prucessu sparirà per un po '(letteralmente per un paru di seconde) è riapparà, ma u sistema ùn sarà micca cusì caricu. A volte, u computer ripartisce à causa di questu, ma dopu à riavvià u tuttu, u novu torna à a normalità.

In alcun casu ùn sguassate nunda in i cartetti di sistema, perchè Questu pò suppurtà a distruzzione completa di l'OS. Se avete una versione licenziata di Windows è nisunu di i metudi aiutatu, tenta di cuntattà supportu microsoft, quant'è dettu cum'è u prublema.