I sviluppatori di Total War: a strategia storica di Roma II hà cunsideratu a reazione negativa di i fan di u ghjocu à l'apparenza troppu frequenta di e generali femine.
Studio Creative Assembly in a so dichjarazione annunziava chì a percentuale di abbandunamentu di e generali femminili dispunibuli per l'impronta in l'ultimi aggiornamenti, malgradu i sentimenti subjectivi di i ghjucatori, ùn hè micca cambiatu.
À sente i sviluppatori, u novu sistema di l'arburu famigliale pò aghjunghje a situazione: sì i membri di a dinastia dirigente di u lettore si marianu, allora e più femminili si presentanu in a famiglia, chì à sua volta pò esse impiegati cum'è generali.
A percentuale di e generali femine in u ghjocu hè di solitu 10-15%, ma in alcune fazioni (cità-statse greche, Imperu Rumanu, Cartagine è i paesi di l'Est) hè solu à zero. È in u regnu di Cush, l'antichità hè aumentata à 50%.
In conclusione, l'Assemblea Creativa hà dichjaratu chì a funzionalità relativa funziona senza bug è i sviluppatori ùn anu micca cambià nunda. Si hè ancu statuu chì i lettori ponu cambià sti valori cù a modifiche.