Tra e decine di modelli di telefoni intelligenti produtti annantu da u unu di i capi di u mercatu, Samsung, l'attenziazione speciale hè attirata da i dispositivi di punta di u fabbricante. Quandu hè stata a parte di u lugiziale di i banditi Samsung, pudemu parlà di e possibili più larghe per a so variabilità. Considerà in questu aspettu, u mudellu Samsung GT-I9300 Galaxy S III - i metudi di u firmware di u dispositiu saranu discuprati in u materiale sottu.
L'elevu livello di prestazione è un grande margine di prestazione, grazie à l'usu di i successi più avanzati di l'industria, permettenu di aduprà e soluzioni emblematiche di Samsung senza prublemu per parechji anni, senza un calatu di produttività. Una certa attenzione hè necessariu solu da a parte di u software pussibule. Tuttavia, per interagisce cù u lugiziale di sistema, finu à a so sostituzione cumpleta, ci sò strumenti pratici è metodi mette in palu.
Tutte e manipulazioni nantu à e istruzzioni sottu sò à u risicu di l'utente è periculi. L'autore di l'artìculu è l'amministrazione di u situ ùn garantiscenu micca a cuncevenza di risultati positivi è desiderati da u pruprietariu di l'apparecchiatura, è ùn sò micca responsabile per qualunque dannu à u smartphone cum'è azzione sbagliata!
Stadi di preparazione
Per u prucessu più veloce è più efficace di reinstallà u software di sistema in a Samsung GT-I9300 Galaxy S3, parechje prucedure preparatorie sò necessarie. Una debita attenzione devia esse versata à sta questione, chì solu dopu a preparazione adatta, pudete contà nantu à un risultatu pozitivu di u firmware è eliminazione rapida di l'errori chì si pò fà quandu avete installatu Android in a dispositiva.
Piloti
Virtumente tutti i procedimenti chì implanu interferenze serii cù u lugiziale di sistema di un smartphone Android necessitanu l'usu di PC è utilità specializate cum'è strumenti per abilità a manipolazione. Perciò, a prima cosa da te curà duvete avè bisognu di lampà u Samsung GT-I9300 hè a coppiatura corretta di u dispositivo è di u computer, chì hè l'installazione di i driver.
- Equipà u sistema cù i componenti chì permettenu à i prugrammi di vede u smartphone è esse interagisce cù questu hè u modu più faciule per aduprà u pacchettu di installazione automatica. SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.
Scaricate i driver per Samsung Samsung GT-I9300 Galaxy S III
- Scaricate l'archiu da u ligame di sopra, scompattate u schedariu è lancia u installatore;
- Fate un dopu cliccate u pulsante "Prossimu" in a finestra drop-down è poi "Installazione";
- Attentu chì u installatore funziunami, dopu allora chì tutti i piloti necessarii saranu presenti in u sistema!
- U secondu modu di arginà u Sò cù i driver per Samsung S3 hè di stallà un prugramma privative chì u produttu offre per interagisce cù i so dispositivi Android di marca, Smart Switch.
- Scaricate e distribuzioni da u situ ufficiale;
- Aprite u installatore è seguite e so istruzioni semplici;
- À a fine di l'installazione, i driver inclusi in u pacchettu Smart Switch saranu aggiunti à u sistema.
Scaricà Smart Switch per Samsung Galaxy S III GT-I9300 da u situ ufficiale
Modu di debug USB
Perchè e applicazioni di Windows interagiscenu cù i componenti di software di u smartphone, un modu speciale deve esse attivatu nantu à u dispositivo "Debugging USB". Questa opzione duverà esse usata per quasi tutti i manipuli chì implichi l'accessu à i dati in a memoria di u telefuninu. Per attivà a modalità, fate ciò chì seguita:
- Attiva "Opzioni di sviluppatore"passà per a strada "Impostazioni" - "Circu u dispositivo" - Cinque clic nantu à l'etichetta "Custru numeru" nanzu à u missaghju "Modu di sviluppatore attivatu";
- Apertu a sezione "Opzioni di sviluppatore" in u menù "Impostazioni" è ponu a casella per attivà a modalità di debug. Assicurà l'azione toccà "Sì" in a finestra d'emergenza.
- Quandu cunnessu per prima cosa a periferica cù a debugging abilita nantu à u vostru PC, vi verrà dumandatu di cunnessione di l'impronta digitale, chì richiede conferma per ulteriori travagli. Per fà a finestra ùn molesti l'utente ogni volta chì si connette un dispositiu cù a debugging attivatu, selezziunate a casella "Permetta sempre di debugging da stu computer", è poi cliccate "Sì".
Ruth-diritti è BusyBox
Senza uttene i diritti di u Superusu, un seriu interventi in a parte di u prugramma di u Samsung GT-I9300 Galaxy S III hè impossibile. In a tappa prughjerativa, i diritti di root ci permetteranu di creà una copia di salvezza cumpleta, è in futuro dighjuneranu praticamenti tutte e manipule cù u lugiziale di sistema, finu à a so sostituzione cumpleta.
Per avè privilegi nantu à u mudellu in questione, unu di l'utili di software hè adupratu: KingRoot o KingoRoot è u mezu più veloce è più simplici da chì hè facile da radicà un dispositivo. A sceglie di una applicazione particulare rimane cù l'utente, in generale, esse funziona nant'à u so efficienza è sò facili da usà.
- Scaricate King Root o KingoRoot da u link da u articulu di rigalu di u prugramma in esame in u nostru situ web.
- Effettuate e istruzzioni chì descrivenu u prucessu di ottenimentu di diritti di Superusu cù l'urdenu selezionatu.
Ulteriori dettagli:
Averendu i diritti di root cù KingROOT per PC
Cumu aduprà Kingo Root
In più di i diritti di root, parechje operazioni cù u mudellu Galaxy S3 GT-I9300 necessitanu di avè installatu u dispositivo
BusyBox - un set di utilità di console chì permettenu manipule chì necessite a cunnessione di moduli addizionali di u kernel di OS. U installatore chì vi permette di fà BusyBox hè dispunibule in Google Play Market.
Scaricate BusyBox per Samsung GT-I9300 Galaxy S III in Google Play Market
- Scaricate è installate l'applicazione à u ligame sopra, è dopu lanciate l'utellu.
- Forniscia i mezi "BusyBox Free" diritti di root, aspettate chì l'applicazione cuntene l'analisi di u sistema è cliccate "Install".
- Quandu l'installazione hè completa, a tabulazione si aprirà. "About BusyBox", è assicuratevi chì i componenti sò installati, pudete tornà à a sezione "Install BusyBox".
Backup
In teoricu, dopu l'installazione di i piloti per fà manipolazioni cù a Samsung GT-I9300 Galaxy S III, ùn ci hè praticamente nisunu ostaculi per interagisce cù e sezioni di memoria, pudete inizià a stallazione di Android, ma chì sapete, questu prucessu ùn pò sempre bonu è pò fà danneggia i componenti di software individuali di l'apparecchiatura, senza parlà di u fattu chì tutti i dati di l'utente saranu eliminati da a prucedura è u restituu di tuttu u necessariu - sò necessarii contatti, foto, applicazioni, etc. In una parolla, senza backup prima, ùn hè micca raccomandatu di cuminciare a reinstallà Android.
Dati Utente
Per salvà l'infurmazione accumicata in a memoria di u telefunu durante u travagliu, u modu più faciule hè di aduprà u strumentu di Samsung Smart Switch descrittu sopra quandu descrive u prucedimentu di installazione di u driver. Facemu solu tri passi simuli è tutte e informazioni saranu archiviate in una copia di backup:
- Run u prugramma è cunnessu u smartphone à a porta USB di u PC.
- Dopu aspittendu a definizione di dispositivo in l'applicazione, cliccate nantu à a zona "Backup".
- U prucessu di copia i dati à un backup hè effettuatu automaticamente, è l'unicu chì hè necessariu à l'utente ùn hè micca di interrompere u prucessu.
- Quandu hè finitu, una finestra di cunfirmazione hè visualizzata in cui tutti i componenti chì sò stati copiati nant'à u discu PC.
- U ritornu di l'infurmazioni da a copia di backup à u dispositivo hè ancu fattu quasi senza interventi di l'utente in u prucessu è hè lanciatu premendu un pulsante "Ripristinare" in u smart switch.
Va rimarcatu chì u recuperu da una copia di backup creata cù u lugiziale di u proprietariu di Samsung sarà pussibule solu nantu à un smartphone chì scena sottu à u cuntrollu di u firmware ufficiali. Se pensate di passà à una abitudine o se volete esse in tuttu addizionale da a perdita di dati, pudete aduprà unu di l'istruzzioni per creà copie di backup offerte in u materiale à u ligame sottu:
Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà
Sezione EFS
Una zona di memoria di sistema impurtante di smartphones hè "EFS". Questa sezione contiene u numaru di serie di u dispositivo, IMEI, identificatore GPS, indirizzi MAC Wi-Fi, è moduli Bluetooth. Danni o rimozione "EFS" in u prucessu di manipula e partizioni di sistema per diverse ragioni porta à l'inoperabilità di interfacce di rete, è in certi casi a incapacità di accende u telefonu.
Per questu mudellu, creà una copia di backup "EFS" Prima di reinstallà u software di sistema ùn hè micca solu una raccomandazione, ma un requisitu obbligatorio! Ignorà un'operazione di dump aumenterà u risicu di avè un smartphone inoperante parechje volte!
Per chì sempre pudere ripiglià rapidamente a partizione "EFS" in Samsung Galaxy S3, creeremo una scarpa di a zona cù l'aiutu di un software specializatu - EFS Professional.
- Scaricate l'archiu cù u prugramma à u ligame sottu è sfilgatu in a radice di a partizione di u sistema PC.
- Aprite u schedariu EFS Professional.exechì porterà una finestra cù a scelta di u cumportu di u prugramma da lanciare. Spingi "EFS Professional".
- Dopu avè principiatu u prugramma riportarà l'assenza di un dispositivu cunnessu. Connettu u dispositiu cù u inclusu "Debugging USB" to PC è aspittà ch'ellu sia definitu in EFS Professional. Quandu una richiesta hè ricevuta in u schermu di u smartphone, furnizemu u dirittu di u Superusitore à l'utellu.
- Se u dispositiu hè ricunnisciutu, i registri di EFS Professional visualizzanu informazioni nantu à a presenza di diritti di root in u dispositivo è BusyBox. Vai à la tabulazione "Backup".
- Elencu di sìgliu "Filtru di Dispositivi" sceglite "Galaxy SIII (INT)"Che riempirà u campu "Block Device" valori cù casute. Fate segni vicinu à e posti "EFS" è "RADIO".
- Tuttu hè prontu per inizià a cunservazione di e sezioni più impurtanti. Spingi "Backup" è aspettiamo a chjarita di a prucedura - l'apparenza di una finestra chì conferma u successu "U backup hè completatu bè!"
- Risulta dumper di Partizioni "EFS" è "RADIO" conservatu in un directory "EFSProBackup"situatu in la cartella cù u prugramma EFS Professional, è in a memoria di u telefunu. U cartulare di backup deve preferibilmente esse copiatu in un locu sicuru.
Per a recuperazione "EFS" tabulazione utilizata "Ripristinare" in EFS Professional. Dopu avè a cunnessione di u smartphone in u listessu ordinamentu cumu per creà una copia di backup, e andate in a sezione di recuperu di u prugramma in a lista "Selezziunu un archiu di backup per ripristinà" avete bisognu di sceglie un file di backup, selezziunate i caselli in u campu "Archive Backup Contens" è premendu u pulsante "Ripristinare"aspettate u cumplimentu di a procedura.
Firmware
Una di e funzioni rimarchevuli di i dispositivi emblematici di Samsung hè a presenza per elli di un solu numeru di firmware non ufficiale modificatu. L'utilizazione di tali soluzioni permette di trasformà cumplettamente a shell di software è uttene nuove versioni di Android. Ma prima di passà à l'installazione di u persunale, bisogna studiare i metudi di stallà e versioni ufficiali di u sistema. In casu di prublemi, quest'abilità ti permetterà di risturme u software à u so statu originali.
Metudu 1: Smart Switch
U produttore di Samsung hà una pulitica piuttostu stritta in materia di interferenza cù u funziunamentu di dispositivi software da a so marca. L'unica cosa chì pò fà ufficialmente cù u firmware di Galaxy S3 hè di aggiornà a versione di sistema cù u software Smart Switch, chì aduprà già sopra quandu installa i driver è creendu una copia di backup di l'infurmazioni da u smartphone.
- Installate è in esecuzione di u Smart Switch. Cunnessu u smartphone partitu in Android per a porta USB di u computer.
- Quandu u modellu hè stabilitu in l'applicazione, una verifica automatica di a versione di u sistema installatu in u telefuninu cù i redattori nantu à i servitori di Samsung hè effettuata, è s'ellu ci hè un aghjattimentu, una notificazione corrispondente hè visualizzata. Spingi "Update".
- Assicurà a necessità di cuminciare à aghjurnà a versione di u sistema telefonicu - u pulsu "Continue" in a finestra di richiesta presentata cù i numeri di revisione di u lugiziale di sistema installatu è dispunibile per l'installazione.
- Dopu avè riesaminatu e cundizioni in u quali l'aggiornu hè pussutu fà, cliccate "Tutti confermati".
- Successivamente, u Smart Switch eseguirà automaticamente e manipolazioni necessarie, annunzendu ciò chì accade in finestre speciali cun indicatori di prugressu:
- File uploads;
- Impostazioni di l'ambiente;
- Trasferisce i file in a memoria di u smartphone;
- Rimpiazzamenti di e zone di memoria
seguita da un riavvicinatu di u smartphone è da una barra di prugramma in u schermu.
- Dopu avè ricevutu cunfirmazione di u completu successu di l'aggiornamentu di u OS in a finestra di Smart Switch
Samsung GT-I9300 Galaxy S3 pò esse disconnessu da a porta USB, - tutti i componenti di u software di sistema sò dighjà ottimizzati.
Metudu 2: ODIN
U sfruttamentu di u strumentu ODIN universale per rimpiazzà u lugiziale di sistema è riprisentà Android in dispositivi Samsung è u metodo u più efficace di manipolazione. L'applicazione permette di installà u firmware ufficiali di dui tipi - serviziu è singulu-file, è l'installazione di a prima versione di u pacchjettu hè una di i pochi modi per rinnuvà u Galaxy S III chì ùn hè micca aghjuntu in u pianu di software.
Prima di aduprà ONE per sfruttà e sezioni di memoria GT-I9300 di Samsung, vi raccomandiamo di leggere e istruzioni di u reinstallazione di u software di sistema cù l'applicazione in generale da u materiale chì si trova in u link:
Per saperne di più: Firmware per i dispositivi Android Samsung à traversu u prugramma Odin
U Service Package
Un tippu speciale di pacchjettu cun software per sistema utilizzatu in i centri di servizii è destinatu à l'installazione in i dispositivi Android di Samsung cù u ONE hà ricevutu u nome "Firmware multi-file" A causa di u fattu chì include i più componenti file-di u sistema. Pudete scaricà l'archiu chì cuntene a soluzione di serviziu per u mudellu in questione à:
Scaricare Samsung GT-I9300 Galaxy S III servizio (multi-file) firmware per installazione via ODIN
- Trasferemu S3 in Odin-mode. Per questo:
- Spegni completamente u smartphone è premete simultaneamente i tasti hardware "Decrease Volume", "Casa", "Abilita".
Fighjate e chjate per un paiu di seconde finu chì l'indicazione vene nantu à u schermu:
- Pulsante "Volume +"Chì vi farà apparà a prossima immagine nantu à u schermu. U dispositiu hè in modalità di scaricamentu di software.
- Spegni completamente u smartphone è premete simultaneamente i tasti hardware "Decrease Volume", "Casa", "Abilita".
- Avviemu ONE è cunnessu u telefonu à a porta USB. Sò cunvintu chì u dispositiu sia statu difinitu in u prugramma cum'è un campu chjappatu di culore blu cù u numeru di portu COM à traversu chì dà a cunnessione.
- Fate aghjunghje à i componenti di u prugramma di u firmware multi-file da a cartella ottenuta à causa di u disimballu l'archive scaricatu da u link sopra sopra.
Per fà quessa, cliccate nantu à i pulsanti unu in unu è indicate i schedari in a finestra di l'Explorer conforme à a tavula:
Quandu tutti i cumpunenti di software sò carichi in u prugramma, a finestra UNO deve apparè sì:
- Se state pensendu di rializà a memoria di u dispositivo, specificate u caminu per u schedariu PIT in a tab "Pit".
U riqualificiu hè consigliabile per purtà solu in situazioni critiche è quandu esistenu errori in u prucessu di u travagliu di travaglià UNE senza un file PIT! Inizialmente, avete da pruvà à cumincià u prucessu di reinstallà Android, omissendu stu passu!
Pulsante "PIT" nant'à u tabulinu di u listessu nome in ODIN è aghjunghje u schedariu "mx.pit"presenti in u catalogu cù u pacchettu propositu.
Quandu si utilizza un file PIT in u prucessu di reinstallà Android in a scheda Samsung GT-I9300 "About Options" Odin deve esse verificatu "Ripartizione".
- Assicuratevi chì tutti i file sò addizionati à i campi adatti è chì i parametri sò impostati currettamente, prememu u pulsante "Start" di cuminciare à trasferisce i file à a memoria di a macchina.
- Aspettendu chì ONE sovrabbri nantu à e zone di memoria di u smartphone. L'interruzione di u prucessu hè inaccettabile, hè solu di osservà i indicatori di prugressu in a finestra lampistru è, à u tempu,
in u schermu s3.
- Dopu à a mostra di i prucessi in corso in ODIN display "PASS",
u dispositiu si riavanu è i componenti di l'OS saranu inizializati.
- L'installazione di Android hè cumpleta, ma in cunservazione truvamu un dispositivu scurdatu di i resti di u sistema operativu precedente,
chì dimostra u listessu livello di prestazione cum'è quellu hè statu primu accattivatu dopu à cumprendu.
Firmware di un univocu
In casu chì devi necessariamente reinstallà Android, aggiornà o rinnuvà a versione di u Samsung GT-I9300 OS ufficiale, un pacchettu singulu-file hè di solitu usatu. Scaricate l'ultima versione di l'OS ufficiale per a Russia, per stallà via un ONE, cliccate qui:
Scaricate u Firmware ufficiale di Samsung GT-I9300 Galaxy S III per un installazione per ODIN
L'installazione di una tale soluzione hè assai più faciule chè un servariu. È basta à fà stessi passi cum'è in l'istruzzioni per u travagliu cù un pacchetto multi-file, ma invece di i punti 3 è 4, avete bisognu di fà cun u tastu "AP" aghjunghjendu un unicu file * .tarcuntenutu in u cartulare ottenutu da u disimballu dell'archiu cù u firmware à un solo file.
Metudu 3: Mobile ODIN
Parechji utenti di dispositivi Android sò interessati à a possibilità di reinstallà u sistema operativo nantu à u dispositiu senza aduprà un PC. Per Samsung GT-I9300, sta azzione hè fattibile cù l'urdinatore Mobile ODIN, una applicazione Android chì vi permette di stallà perfettamente u firmware ufficiali à un unicu file.
Pudete truvà l'utellu in u dispositiu scaricendu da u Google Play Market.
Scaricate u Mobile ODIN per Samsung GT-I9300 Galaxy S III firmware nantu à Google Play Market
U funziunamentu riesciutu di e funzioni di Mobile One hè pussibule solu sì avè diritti di root per u dispositivo!
U pacchetto software adupratu in l'esempiu sottu ponu esse scaricatu da riferimento:
Scaricate u Firmware ufficiale di Samsung GT-I9300 Galaxy S III per un installazione cù Mobile ODIN
- Устанавливаем Мобайл Один и помещаем пакет, который будет инсталлироваться, во внутреннюю память Galaxy S3 либо на карту памяти, установленную в девайс.
- Запускаем приложение и предоставляем Mobile ODIN рут-права.
- Загружаем дополнительные компоненты МобайлОдин, предоставляющие возможность устанавливать пакеты с системным ПО. Запрос о проведении обновления появится при первом запуске инструмента. Averemu cunfirmà a necessità di scaricà add-ons cliccendu nantu à u pulsante. "Download" è avemu aspettendu a fine di l'installazione di i moduli
- Prima di l'installazione, u schedariu di u firmware deve esse carregatu in l'ODIN Mobile. Scorrendu in a lista di opzioni nantu à a schermata principale di l'applicazione, truvamu è cliccate "Aprite u file ...". Selezziunu a magazzina induve u firmware hè copiatu, allora specificate u schedariu da installà.
- Se a versione di u sistema hè andatu à rializeghja, bisogna prima cancellà e sezioni di memoria di dispositivi. Per fà quessa, casute di spaziu "Pulisci dati è cache"puru "Pulisci una cache di Dalvik".
In u casu di l'aggiornamentu, a pulizia di i dati pò esse omessa, ma a pratica hè raccomandata, chì permette di rimuovere "spazzatura software" da u sistema, è prevene parechji errori durante l'installazione di Android è a so ulteriore operazione!
- Spingi "Flash" è ricunnosce a presentazione di richieste di applicazione.
- Ulteriori manipolazioni Mobile Odin cumporta senza interventu di l'utente. Quest'ultima pò guardà solu per:
- U reiniziu di u smartphone per avellu di u software di sistema;
- Trasferimentu di i componenti di l'OS in a memoria di e dispositive;
- Inizializzazione di u sistema è carregà Android;
- Dopu apparisci a schermata di benvenuta, eseghemu a configurazione iniziale di i parametri di l'OS.
- Tuttu hè prontu per l'usu Samsung GT-I9300 Galaxy S III in esecuzione di l'Android ufficiale reinstallatu.
Metru 4: Firmware personalizzato
I metodi sopraelice di stallà e edizioni ufficiali di Android in Samsung S3 ti permettenu di portà u dispositivu à u statu di fabbrica è di risolve un numeru di prublemi chì si presentanu per vari motivi in u prucessu d'usu di u smartphone. Se u scopu di u firmware di u dispositiu hè una trasformazione cumpleta di u prugramma, introdutte e novu funzioni in u dispositiu è trasformà u telefunu in un veru mudernu, in ogni casu riguardu a versione di l'OS, dispositivo, devi prestà attenzione à a possibilità di installà unu di u firmware personalizzato.
Siccome u livello di popolarità di stu mudellu hè estremamente altu, un numeru di numerose soluzioni di software di sistema informale basate nantu à e versioni di Android di KitKat, Lollipop, Marshmallow è Nougat sò stati creati. Di seguito sò dispunissime e cuscille modificate più preziosi per S3 è a so installazione pò esse spartita in duie fasi - attrezzà u smartphone cu ripresa mudificata, è dopu dì l'installazione diretta di Android.
Installazione, avvia, setup TWRP
Per esse capace d'installà un sistema operativo non ufficiali modificatu nantu à u mudellu in questione, u dispositiu deve esse equipagiatu cù un ambienti di recuperu particulare - recuperu persunalizatu. Parechji soluzioni sò dispunibuli per sta dispositiva, cum'è ClockworkMod Recovery (CWM) è a so versione aggiornata di Philz Touch, ma TeamWin Recovery (TWRP) hè cunsideratu cum'è u pruduttu più funzionale è più praticatu finu à u ghjornu, è deve esse installatu per ottene risultati, cum'è in esempi sottu.
A squadra di TeamWin hà sviluppatu ufficialmente è liberatu pacchetti di ricuperazione per tutte e soluzioni di punta Samsung, chì sò installate cù più metodi. Circa due di elli sò dighjà dichjarati in l'articuli nantu à u nostru situ web.
- Per trasferisce TWRP a memoria di dispositivi, pudete aduprà u prugramma ODIN o l'applicazione Android MobileOdin. U prucessu hè simili à l'installazione di u firmware à un solo file.
Per di più: Installazione di i cumpunenti di software individuali in ODIN
- U metodo ufficiali di installazione di TWRP cù l'applicazione Android App TWRP App hè a soluzione più preferita descritta in u materiale à u ligame sottu. In più di u prucessu di stallazione di l'ambiente, l'artìculu descrive i metudi principali di stallazione di u firmware da un attrezzu:
Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP
- A avvicinazione di TWRP dopu chì l'ambiente hè purtatu in un dispositiu in unu di i modi descritti sopra, hè fattu premendu nantu à a chiavi di l'apparecchiatura disattivata "Volume +", "Casa" è "Abilita".
Avete bisognu di tene i pulsanti finu chì u logo di riparazione vene nantu à u schermu di u dispositivo.
- Dopu avè scaricatu in l'ambiente di riparazione modificatu, pudete selezziunà l'interfaccia di a lingua russa, e dopu scorrerete u switch "Permette i cambiamenti" à a destra.
Questu cumpleta a configurazione di recuperu, TWRP hè pronto à aduprà.
U pacchetto cun TWRP utilizzatu per l'installazione pò esse scaricatu da u ligame sottu o in u situ ufficiale di u sviluppatore di l'ambiente di recuperu.
Scaricate u Samsung GT-I9300 Galaxy S III TWRP per installazione via ODIN
Image * .imgHè per quessa a scrittura in a sezione di memoria adatta per mezu di l'App appienda TWRP S3 sarà equipaggiata cù un ambiente di recuperu persunalizatu, hè scaricatu da u situ di sviluppatore ufficiale. È pudete ancu aduprà u ligame:
Scaricare l'immagine di TWRP per Samsung GT-I9300 Galaxy S III
MIUI
In un sforzu per avè l'ultima versione di Android in a Samsung GT-I9300, parechji proprietarii di u dispositiu ignoranu a possibilità di aduprà unu di i scucchi più belli è funzionali per u dispositiu in questione - MIUI. Intantu, hè questu pruduttu chì hè cunsideratu unu di i migliori soluzioni, malgradu u fattu chì si basa annantu à a perdente rilevanza di Android 4.4.
I pacchetti MIUI destinati à l'installazione in u mudellu in attenta sò ancu postati nantu à i siti di i famosi squadre di sviluppu di miui.su è xiaomi.eu.
Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI
U schedariu zip installatu in l'esempiu sottu hè sviluppatore MIUI 7.4.26Si pò scaricà da u link:
Scaricate MIUI firmware per Samsung GT-I9300 Galaxy S III
U schedariu zip MIUI da installà hè impacchitu in l'archiviu. Password per l'archivio - lumpics.ru
- Mettemu u pacchettu cù MIUI in una scheda di memoria installata in a Samsung GT-I9300 Galaxy S III, è ripartisce in TWRP.
- S'ellu ci vole, fà un backup di u sistema installatu. Salvà a copia di salvezza deve esse fatta nantu à un prucedimentu di furmazione amovibile. Item "Backup" - Selezzione di u locu di conservazione - definizione di sezioni per l'archivivu - scorri à a destra in u switch "U sciampatu per cuminciare".
Assicuratevi di creà una sezione di backup "EFS"! L'arre restanti di a memoria pò esse archivatu cum'è desideratu.