Scaricate i piloti per gamepad Defender Game Racer Turbo RS3

Ci sò dinò uni pochi di editori video, ma un editori davvero bè chì risponde à tutti i requisiti hè assai difficiule di trovà. Un tale editor hà da pudè tagliò facilmente a video, ma ancu per migliorà a so qualità, è vReveal hè un tale editor.

vReveal è difficiule paragoni abbastanza facilmente cù i veri mostri di l'elucitazione video, è tuttu ciò grazie à un algoritmu di prugramma appositamente progettatu chì ti permette di aduprà risorse GPU per edità è migliorà i video usando a tecnologia NVIDIA CUDA.

Anteprima

A anteprima hè assai interessante. Prima, pudete spostà u mouse nantu à una copia miniatura di u video, è vede tuttu ciò chì accade (senza sonu). Inoltre, pudete cliccà nantu à sta mini-copia, è u video si aprirà in u lettore integratu.

Importà

Oghji ancu hè un sistema unicu d'importazione. Ùn pudete micca scaricà ogni video separatamente, ma pudete specificà u caminu à a cartella o dispositivo chì si trova, è u prugramma scriverà automaticamente sta cartella per un video adatto. Inoltre ci hè in u prugramma "Folder Manager", chì rende stu prucessu più familiarità.

Prucimentu à un clic

Questa funzione (1) ti permette di salvà da un postu luntanatu dietro à u editore, in cerca di a migliore opzione di trattamento. E se fate un clic nantu à u pulsante Compare (2), pudete vede u risultatu di l'elaborazione à diritta, è l'originale à a sinistra.

Rotate video

À spessu, parechji di noi avemu avutu à trattà u prublema di u travagliu verticale di video, ma un prugramma di stu prugramma pò risolve sta situazione.

Add leggeri

Un'altra funzione utile hè d'aghjunghje tituli à l'iniziu è a fine di u video. Pudete sceglie culore, fontu è durata di tituli.

Cambia u video

In più di a messa à tempura automatica, pudete migliorà a video cum'è piacere. Pudete aghjunghje effetti o rimuovere l'illuminazione, è assai di più.

Configurazione di u video

Oltre à l'effetti standard, pudete provà à creà u vostru propriu, in objettu à migliorà a qualità di u video. Qui potete cambià a so dimensione.

Esporta à Internet

Ci hè in u prugramma è a funzione di scaricà video direttamente à u vostru canale in Youtube, o à una pagina in Facebook.

Istantanee

Inoltre in vReveal ci hè una funzione di salvà a cornice, o creendu un panorama.

Conservazione

Ùn ci hè micca assai formati per salvà. Tuttavia, s'è impostatu una risoluzione più alta, pudete migliorà significativamente a qualità di video.

Benefiti di u prugramma

  1. Qualità
  2. Esporta à Internet
  3. Capacità di aghjunghje didicazioni
  4. A possibilità di migliorà a qualità, cambendu u formatu è a risoluzione
  5. Lingua russa

Inconvenienti

  1. U prugettu hè statu abbandunatu, è ùn ci sò micca aggiornamenti da u 2013

vReveal hè un prucedimentu di processore video davvero putente, è ci sò assai funzioni utili in a gamma di prugrammi. U prugramma hè adatto per parechji utilizatori, perchè pò esse utu per scopi diversi. E ancu chì u prugramma ùn hè stata micca aggiornata per un bellu pezzu, hè guasgiu micca secondu u tippu simuli di prugrammi è hè sempre popular.

Lista di i prugrammi per migliorà a qualità di u video Cinema hd TrueTheater Enhancer Adobe Premiere Pro

Share l'articolo in reti sociali:
vReveal - software specializatu progettatu per migliorà a qualità di video. Cè in so arsenale strumenti potenti è numerose funzioni utili.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, 2003, 2008, XP, Vista
Categoria: Video Editors per Windows
Sviluppatore: MotionDSP Inc.
Costu: $ 46
Dimensione: 29 MB
Lingua: russo
Versione: 3.2.0.13029