EA distribuisce i supplementi di Battlefield gratuitamente

In anticipazione di u liberazione di Battlefield V, a cumpagnia Electronic Arts dighjà, apparentemente, ùn speranu micca di guadagnà soldi nantu à e parti precedenti di a serie è cusì distribuisce addizioni à chjave. A seguitu di ognuna ùn passanu micca, a lista di cuntenuti liberi di Battlefield 1 hè stata aghjunta à u DLC Turning Tides ("Onde di cambiamentu"), è l'editore ha offertu u secondu aghjustamentu à i fan di Battlefield 4.

Tutti i add-ons ponu esse scaricati da u magazinu Origin. Turning Tides, dedicata à e battaglie maritime, aghjunghje tradiziunalmente quattru novu mappe à u ghjocu, sei armi in più, un dirigibile, un distruttore è una classe d'elite "Diversant". A volta, DLC Second Assault per Battlefield 4 vi permetterà di ghjucà nantu à quattru mappe modificate da Battlefield 3 è aprite l'accessu à parechji tipi di armi: DAO-12, FN F2000, M60, GOL è AS Val.

A parte successiva di a serie Battlefield, dedicata à e battaglie di a Seconda Guerra Mondiale, sarà publicata in PC, PlayStation 4 è Xbox One u 18 di ottobre di 2018. I ghjocatori aspettanu novu modi di ghjocu, ambienti ancu più distruttibili è a possibilità di custruì e forze.