Aggiorna Windows 10 versione 1511, 10586 - ciò chì hè novu?

Quindu mesi dopu a uscita di Windows 10, Microsoft hà publicatu u primu aggiornamentu impurtante per Windows 10 - Threshold 2 o build 10586, chì hè statu dispunibule per a stallazione per una settimana, è dinò annantu à e immagini ISO di Windows 10, chì ponu esse scaricate da u situ ufficiale. Ottobre 2018: Cosa hè di novu in Windows 10 1809 update.

L'aggiornamentu include qualchì novu funzioni è miglioramenti chì l'utenti anu dumandatu di includere in l'OS. Pruvaraghju di listà tutti li (perchè parechji si ponu à trascurà). Vede ancu: ciò chì fà se l'aghjurnamentu di Windows 10 1511 ùn veni.

Nova opzioni per attivà Windows 10

Subitu dopu à l'apparizione di a nova versione di u sistema operativo, parechji utilizatori nantu à u mo situ è ​​micca solu postu à una varietà di dumandamenti in relazione à l'attivazione di Windows 10, in particulare cù una stallazione pulita.

In verità, u prucessu di attivazione ùn pò esse bellu chjaru: e chjavi sò identichi in diversi computer, e chjate di licenza esistenti in versioni precedenti ùn sò micca adattate, etc.

A cumincià da l'aggiornamentu attuale 1151, u sistema pò esse attivatu cù a chjave da Windows 7, 8 o 8.1 (bè, aduprendu a chjave Retail o micca solu, cum'è descrittu in l'articolo Activazione di Windows 10).

Headers di culore per Windows

Una di e prime cose chì l'interessi utenti dopu a stallazione di Windows 10 hè cum'è di rende i tester di a finestra colorate. Ci era modu di fà quissa cambendu i file di sistema è a configurazione di u sistema operativu.

Ora a funzione hè torna, è pudete cambià questi culori in l'impostazioni di personalizazione in a sezione currente "Culori". Accantu à l'elemento "Mostra u culore in u menu Start, in a barra di task, in u centru di notificazioni è in u titulu di finestra".

Attaccà e finestre

L'attrezzamentu di e Windows hà miglioratu (una funzione chì attacca i finestrini aperti à i bordi o l'anguli di u schermu per sistemà convenientemente parechje finestre di prugramma in una schermata): ora, quandu cambiate una di e finestre attaccate, cambia ancu a dimensione di u secondu.

Per impostazione predefinita, sta impostazione hè abilitata, per disattivarla, andate in Impostazioni - Sistema - Multitasking è aduprà u switch "Quandu cambiate a dimensione di a finestra attaccata, cambiate automaticamente a dimensione di a finestra attaccata".

Installà e applicazioni di Windows 10 nantu à un altru discu

L'applicazioni di Windows 10 pò adesso esse installate micca nantu à un discu duru di u sistema o una partizione di discu, ma nantu à un'altra partizione o unità. Per configurà l'opzione, andate à i parametri - sistema - conservazione.

Ricerca di un dispositivo Windows 10 persu

L'aggiornamentu hà una capacità integrata di ricercà un dispositivu persu o rubatu (per esempio, un laptop o tablet). GPS è altre capacità di posizionamentu sò aduprate per u seguitu.

L'accessu si trova in a sezione "Aggiorna è Sicurezza" (cun ​​un motu, per una ragione ùn mi ne ci hè quì, mi capiscu).

Altre innovazioni

Tra l'altro, i seguenti caratteri:

  • Spegni l'immagine di u fondu nantu à a schermata di bloccaggio è login (in l'impostazioni di personalizazione).
  • Addendu più di 512 tessere di prugramma in u menù di inizio (avà 2048). In u menù contestuale di e piastrelle pò dighjà esse punti di transizione rapida à l'azione.
  • Navigatore Edge aggiornatu. Ora hè pussibule di traduce da un browser à un dispositariu DLNA, vede e miniature di tabs, si sincronizza tra dispositivi.
  • Cortana hè statu aggiornatu. Ma ancu ùn puderemo micca cunniscà micca cù questi aggiornamenti (micca supportati in russo). Cortana pò dunque travaglià senza un account Microsoft.

L'aggiornamentu deve esse installatu in a manera usuale da u centru di Windows Update. Pudete ancu aduprà l'aggiornamentu cù u Strumentu di Creazione Media. E immagini ISO scaricate da u situ di Microsoft includenu ancu l'aggiornamentu 1511, custruite 10586 è ponu aduprà per installà in modo impurtante l'OS aggiornatu nantu à u computer.