Durante l'annu, u numeru di attacchi chì utilizanu minatori anu cresciutu di quasi 1,5 volte

Durante l'ultimi 12 mesi, u numeru di utenti chì i dispositivi sò stati infettati cù un software per a sfruttamentu nascaru di crittupurite aumentatu di 44% è ghjunghjendo à 2,7 milioni di persone. Tali figure sò contenute in u rapportu Kaspersky Lab.

À sente a cumpagnia, l'ughje per attacchi cripto-minatori ùn sò micca solu i PC desktop, ma dinò i telefuni intelligenti. In u 2017-2018, un malware chì estragga crittocurze hè statu discuvatu nantu à cinque mila dispositivi mobili. Un annu prima di i gadgets infettati, i salarii di Kaspersky Lab contavanu 11% menu.

U numeru di attacchi chì sò destinati à a miniera illegale di a criptovaluta cresce cù u fughinu di riduce a prevalenza di prugrammi di ransomware. À sente un espertu di antivirus di Kaspersky Lab Evgeny Lopatin, tali cambiamenti sò da a più simplicità di l'attivazione di i minatori è da a stabilità di u redditu ch'elli portanu.

In precedenza, a cumpagnia Avast hà scopu chì i Russi ùn sò micca spaventosi spaventati da u sfruttamentu di i minimi nascosti nantu à i so computer. Circa u 40% di l'utenti di l'internet ùn pensanu micca à a minaccia di l'infezione da i minatori, è u 32% hè sicuru chì ùn pò diventà vittime di tali attacchi, perché ùn sò micca impegnati in l'estrazione di crittovaluti.