Cumu scegli un monitor per un computer

Da u monitor selezionatu dipende da u confortu è da a qualità di u travagliu in u computer, dunque avete bisognu di tene in contu e numerose caratteristiche prima di cumprà. In questu articulu cunsideremu è analizzà tutti i parametri di basa ca valemu pagà l'attenzione à quandu sceglie.

Sceglite un monitoru per u computer

L'ampiezza di i prudutti in u mercatu hè tantu impurtante chì hè quasi impossibile determinà immediatamente l'opzione ideale. I pruduttori furniscenu u listessu mudellu in parechje variazzioni, pò differisce solu in una di e serie di parametri. Fate a scelta perfetta serà impurtata solu sì l'utente abbia cunnisciutu tutte e caratteristiche è sapene esattamente per chì scopu sceglie u dispositivo.

A diagonale di u schermo

Prima di tuttu, cunsiglii di determinà a dimensione di a diagonale di u schermu. Hà misuratu in centimetri, è in u mercatu ci sò parechji mudelli cù una diagonale da 16 à 35 pollici, ma ci sò ancu più mudelli. À sente sta caratteristica, i monitoru ponu esse divisi in parechji gruppi:

  1. Da 16 à 21 pollici - u gruppu più economicu. I mudelli cù tale diagonale sò spessu usate cum'è un monitoru addizionale, è sò ancu installati in i uffici. A maiò parte di l'utenti ùn impegnu micca dimensioni tali, è un travagliu di lunga durata in un tale monitor pò influenzà negativamente a visione.
  2. Da 21 à 27 pollici. I mudelli cù tali caratteristiche sò trovu in quasi tutti i segmenti di prezzi. Ci sò opzioni più economiche cù matrice TN è risoluzione HD, è ci sò dinò mudelli cun VA, matrice IPS, risoluzione Full HD, 2K è 4K. E dimensioni di 24 è 27 pollici sò i più popolari trà l'utenti. Aduprà sceltu 24, sì u monitor hè situatu à una distanza di circa un metru da voi, allora a schermata sarà pienu in vista, ùn avete micca bisognu di fà movimenti di l'ochju inutili. Di conseguenza, 27 centimetri adatterà l'utranti chì u monitor in u desktop hè più di un metru luntanu da l'ochji.
  3. A più di 27 pollici. Quì risoluzione FullHD ùn sarà micca abbastanza; in tali mudelli 2K è 4K sò più cumuni, per chì u prezzu hè tantu altu. Avemu da fassi attenzione à tali monitor, se avete bisognu di travagliu simultaneu in parechji finestre in una volta, sarà una bona alternativa à dui schermi separati.

Rapporto d'aspettu è risoluzione di a schermata

À l'attuale, i più cumuni sò trè opzioni per u proporzionale. Fighjà una veduta più stretta.

  1. 4:3 - nanzu, quasi tutti i monitoru avianu stu aspettu. Hè ideali per travaglià cù u testu, eseguendu attività di ufficio. Alcuni pruduttori producenu sempri mudelli cun stu rapportu, ma oghje hè praticu micca pertinente. Se andate à guardà film o ghjucà, allora ùn devi micca cumprà un dispositivo cù stu parametru.
  2. 16:9. I monitor cu stu ratio nantu à u mercatu ora hè u più, hè u più populare. Una immagine widescreen aiuta à capisce megliu ciò chì accade in u schermu mentre guarda un film o un ghjocu.
  3. 21:9. I mudelli di una configurazione simile sò comparatu recentemente è ghjustu cumincianu à guadagnà popularità trà l'utenti cumuni. Sò ideali per a situazione nantu à u spaziu di travagliu di parechje finestre in una volta, senza piglià troppu tempu. Questu aspettu hè più spessu trovu in i mudelli cù un pannellu curvatu. Tra l'incunzioni di u rapportu 21: 9, mi piacerebbe notà l'illuminazione irregulare è u prublema di scala l'interfaccia, in particulare in u sistema operativu Windows.

Ci sò mumentu di trè opzioni principali di risoluzione di u schermu. Quandu sceglite, hè necessariu evidenziare l'adeguatezza di a risoluzione è a dimensione di u schermu, ci sò parechje sfumature.

  1. 1366 x 768 (HD) - perde gradualmente a so popularità, ma hè sempre una risoluzione cumuna. Avemu raccomandatu di fà attenti à i modelli chì avete questa caratteristica solu sì chì a so diagonalità ùn supereghja micca 21 pulimenti, altrimenti a foto sarà granulata.
  2. 1920 x 1080 (Full HD) - A risoluzione più diffusa in quellu ghjornu. A maiò parte di i monitor moderni sò produtti cù stu formatu. Hè prupiazione ideali in mudelli da 21 à 27 pollici, ma à 27 granitimentu pò esse osservatu s'ellu hè situatu à un breve distanza da l'ochji.
  3. 4K ghjustu cumincià à guadagnà a so popularità. Opzioni cù questa risoluzione sò sempre costose, ma u prezzu hè in costu diminuendu. Se sceglite un mudellu cù una diagonale di più di 27 pollici, allora 4K o meno 2K hè più ottimale.

Matrix type

A prestazione di u culore, u cuntrastu, a luminosità è a qualità di l'imagine dipende da stu parametru. Solamente uni pochi tippi matriciali sò cunsiderati i più cumuni, ma i pruduttori stessi introducenu i so propri regolamenti, in particulare per BenQ, chì hè per quessa chì nuove caratteristiche affissenu in a trasmissione d'immagine.

  1. Matrice TN. I mudelli a più di u bilanciu sò dotati di stu tipu. TN hè un furmatu leggermente obsoletu, hà piccoli anguli di visione, poca riproduzione di culori. Se avete intenzione di travaglià cun grafica, allora ùn devi micca cumprà un monitoru cun TN-matrice. Di i vantaggi di stu parametru, pudete annotà a velocità rapida, chì hè ideali per i ghjochi dinamichi di computer.
  2. IPS - U tippu di più matricu cumunamentu attualmente. I culori sò più saturati è u livellu di u cuntrastu hè significativamente più altu chè a versione precedente. U scopu di una velocità di risposta rapida in l'usu di IPS hè un pocu più difficiule, perchè più spessu ùn diventa più veloce di 5 ms, questu hè spiccatu di manifestà durante u ghjocu. Un altru prublemu hè l'embellimentu di i culori chì rendenu a foto più bella di quellu realmente.
  3. VA-Matrici aghjunghjenu in si stessi u megliu di i dui precedenti. Ci hè una bona velocità di risposta, i culori quasi curretti di quelli reali, l'anguli di vista sò grandi. U fabricantu più popularu di i monitoru VA hè BenQ, chì dà una grande gamma di mudelli in u mercatu.

Rinnovazione

Da a frequenza di l'aggiornu di l'immagine nantu à u schermu dipende da a liscia di a maghjina, rispettivamente, u più sta figura, u megliu. Tra i monitor di i ghjochi, i più popolari sò cù una frequenza di rinfrescamentu di 144 Hz, ma u so prezzu hè assai più altu. Tra l'usuali abituali sò assai pertinenti monitoru hertzovka 60, chì ti permette di vede una piena 60 fotogrammi per secondu.

Copertina di u schermu

Ci hè attualmente dui tipi di rivestimentu di schermi - opaco è lucido. Tutti dui sò i so vantaggi è svantaghji. Per esempiu, un pozzu lucidu riflette e fonti di luce, causa incomodità durante u travagliu, ma a "succulenta" di a foto hè megliu chè in versioni opache. A volta, u fini matte ùn riflette micca a luce. Ùn ci sò micca raccomandazioni specifiche nantu à a scelta, postu chì stu parametru hè una questione di gustu per tutti, eccu hè megliu andà in u magazzinu fisicu stessi è confrontà i dui modelli.

Connettori video incorporati

U monitoru hè cunnessu à l'unità di sistema cù cavi speciali (spesso sò presenti in u kit). Alcuni connettori anu persu a so popularità, chì hè stata rimpiazzata da quelli più avanzati. Ora ci sò parechje tippi principali:

  1. VGA - Connettori obsoleti, in i mudelli muderni assai sparenti, ancu se era più prublemu. Si trasmette relativamente bè l'immagine, ma ci sò solu soluzioni megliu.
  2. DVI hè un sostitu per a versione precedente. Pussì trasmette una foto cù una risoluzione massima di 2K. U peggiu hè a mancanza di trasmissione sonora.
  3. HDMI - l'opzione più diffusa. Questa cunnessione connette non solu u computer à u monitor, ma parechji altri dispositivi. HDMI hè capace di trasmette boni soni è imagine cù una risoluzione fino à 4K.
  4. Displayport consideratu i connettori video più avanzati è avanzati. Hè assimilamenti cum'è HDMI, ma hà un ligame di dati più largu. A maiò parte di i mudelli muderni sò cunnessi cun DisplayPort.

Funzioni addiziunali è capacità

Infine vogliu menzionà a parti incorporate in i monitor. Per esempiu, certi dispuniscenu di un sistema di diffusori, purtroppu, ùn hè micca sempre di bona qualità, ma a presenza di i discursori ùn pò micca solu di rallegra. In più, pò esistiri cunnessi USB è un'entrata di cuffie nantu à u pannellu laterale o posteriore. Ma vi ponite attenzione, questu ùn hè micca truvatu in tutti i mudelli, studia i caratteri in dettaglio se avete bisognu di connettori supplementari.

Sviluppu sempre più popolari per i modi 3D. Inclusi sò occhiali speciali, è u modalità hè inclusu in l'impostazioni di u monitor. Tuttavia, questa tecnulugia hè supportata in mudelli cù una frequenza di rinfrescamentu di 144 o più Hz, è cusì affetta u costu.

Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu à imparà e caratteristiche principali di i monitor è decidere nantu à l'opzione ideale per voi. Cunsiglii di studiate attentamente u mercatu, cerca i mudelli adatti non solu in i magazzini fisici, ma ancu in i negozi in linea, ci hè spessu un intervallo supranu, è i prezzi sò più bassi.