Cumu vede un prughjettu privatu in Instagram


Qualunque smartphone, cum'è u iPhone, hà una schermata automatica-rotata in u modellu, ma à volte pò interferisce cun u ventu. Allora, oghje consideremu cumu disattivà a cambiamentu d'urinazione automatica nantu à l'iphone.

Spegni rotazione automatica annantu à l'iPhone

A rotazione automatica hè una funzione in cui a schermata passa automaticamente da u ritrattu ritrattu à u modu paesaggiu quandu turni u smartphone da a verticale à l'ubicazione orizzontale. Ma qualchì volta pò causà inconvenienze, per esempiu, se ùn ci hè pussibilità di tene u telefonu strettamente verticale, u schermu cambierà in continuazione a so orientazione. Pudete riparà questo semplicemente disattivà u rotazione automatica.

Opzione 1: Punto di cuntrollu

L'iPhone hà un pannellu di rappurtatu particulare per e funzioni principali è l'impostazioni di u smartphone, chjamatu Punto di Controllu. Attraversu ciò pò fà immediatamente attivà è disattivà u cambiu automaticu di l'orientazione di a schermata.

  1. Swipe upwards nantu à u schermu di l'iPhone per visualizà u Pannello di controllo (ùn importa quellu u smartphone hè fermatu o micca).
  2. Eccu u Pannellu di Cuntrollu. Attiva u puntu di bloccu d'orientazione ritratta (pudete vede l'icona in u screenshot sottu).
  3. Una serratura attiva sarà indicata da una icona chì cambia culore in rossu, è una chicima icona situata à a sinistra di l'indicatore di carica di a batteria. Se dopu bisognu di riportà a rotazione automatica, tocca puru l'icona nantu à u Pannaghju di cuntrollu.

Opzione 2: Impostazioni

A differenza di altri mudelli di iPhone chì giranu una immagine solu in l'applicazioni supportate, a serie Plus hè capace di cambià completamente l'orientazione da verticale à orizzontale (cumpresu u desktop).

  1. Aprite i parametri è andate in a sezione "Schermata è luminosità".
  2. Selezzi un item "Vede".
  3. Se ùn vulete micca l'iconi nantu à u desktop per cambià l'orientazione, ma a rotazione automatica funziona in applicazioni, imposta u valore "Aumentatu"è poi salvà e cambiamenti, cliccendu "Install".
  4. Di conseguenza, affinchè l'iconi nantu à u desktop sò torna automaticamente cunvertitu à l'orientazione ritrattista, imposta u valore "Standard" è poi cliccate nantu à u pulsante "Install".

In questo modu, pudete facilmente configurà una rotazione automatica è decidi per te quandu questa funzione funziona è quandu ùn hè micca.