QFIL hè un strumentu software specializatu chì a funzione primaria hè di sovrascrivere partizioni di sistema di memoria (firmware) di dispositivi Android basati nantu à a piattaforma hardware Qualcomm.
QFIL face parte di u pacchetto software Qualcomm Products Support Tools (QPST), destinatu più à aduprà da spessori qualificati che da l'utenti cumuni. In listessu tempu, l'applicazione pò esse operata autonomamente (indifferente a presenza o l'assenza di u restu di i cumponenti QPST in l'ordinatore) è spessu utilizatu da i prupietarii usuali di dispositivi Android cù a riparazione di software indipendente di telefoni intelligenti è tablet, chì u prugramma di sistema hè statu seriamente danatu.
Fighjate e funzioni principali di KuFIL, chì ponu esse impiegati da i non-specialisti in u serviziu di i dispositivi Qualcomm.
A cunnessione di dispositivi
Per uttene u so scopu principali - per sfrutterà u cuntenutu di i microchip di chips lampi di dispositivi Qualcomm cu dati da file di immagine, l'applicazione QFIL deve esse interfacciata cun un dispositivu in un statu speciale - Download di emergenza (Modu EDL).
In u modu di dispositivu specificatu, u prugramma di sistema chì era seriu dannegatu, spessu cambia in modu indipendente, ma ancu u trasferimentu in u statu pò esse principiatu da l'utente intenzionalmente. Per controllà l'utente per a cunnessione curretta di i dispositivi lampi in QFIL ci hè una indicazione - se u prugramma "vede" u dispositiu in una modalità adatta per sovrascrivendu a memoria, u nomu hè visualizzato in a so finestra "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008" è numero di porta COM.
Se parechji dispositivi Qualcomm in modalità EDL sò cunnessi à u computer adupratu cum'è l'urtimentu di riparazione di Firmware / Android, pudete facilmente cambià trà l'altru cù u pulsante "Select Port".
Scaricate l'imagine di u firmware è altri componenti à l'applicazione
QFIL hè una soluzione quasi universale per i dispositivi basati nantu à a piattaforma hardware Qualcomm, perchè hè adatta à travaglià cù un gran numeru di mudelli di smartphone è tablet PC. In listessu tempu, a esecuzione efficace da l'applicazione di a so funzione primaria dipende largamente da u pacchiu cun i file pensati per trasferisce u mudellu specificu di u dispositivo à e partizioni di sistema. QFIL hè capace di travaglià cù dui tippi di builds (Build Type) di tali pacchetti - "Costruzione piatta" è "Meta mette".
Prima di dì à l'applicazione a situazione di i componenti di u sistema di u dispositiu Android, devi selezziunate u tipu di assemblaggio di firmware - per quessa, ci hè un cambiamentu speciale di runtime in a finestra di KUFIL.
Malgradu u fattu chì QFIL hè posizionatu cum'è una muvimentu per u travagliu da i prufessiunali, chì duvanu avè un numeru di cunniscenze specifiche, l'interfaccia di l'applicazione ùn hè micca sovraccaricata di elementi “ridondanti” o “incomprensibili”.
Nantu à a maiò situazione, tuttu ciò chì serve da l'utente per installà u firmware di Qualcomm hè di specificà i cammini di i file da u pacchettu chì cuntene l'immagine di l'OS mobile per u mudellu, cù i bottoni di selezzione di componenti, inizierà a procedura di sovrascurzione di memoria di dispositivi premendu "Download"è allora aspettate chì QFIL esegui automaticamente tutte e manipolazioni.
Logging
U risultatu di ogni manipolazione fatta cun l'aiutu di KuFIL hè tittatu da l'applicazione, è l'infurmazioni nantu à ciò chì accade in ogni momentu di tempu hè trasmessu in un campu particulare. "Status".
Per un prufessiunale, a familiarizzazione cù u logu di a procedura in corso o già finita permette di trà cuncezioni nantu à i causi di fallimenti, s'elli si presentanu durante u funziunamentu di l'applicazione, è per l'usu media a dichjarazione di eventi offre un'opportunità di ottenere dati fidati chì u firmware hè in corso o finitu cù successu / errore.
Per una analisi più profonda o, per esempiu, à trasmette a un specialistu per a consultazione, u QFIL dà a capacità di salvà i registri di eventi chì si sò passati in un file di log.
Funzioni supplementari
In più di l'integrazione di u pacchettu finitu contenenti i componenti di u sistema operativo Android, in a memoria di Qualcomm-device per restaurà a funzionalità di a so parte di prugramma, QFIL prevede a possibilità di effettuà una serie di prugrame specifiche e / o firmware.
A funzione più utile è più diffusa di QFIL da a lista di utilizatori addizionali hè di salvà una copia di backup di i valori di paràmetri scritti in a sezione "EFS" dispositivo di memoria. Questa zona contiene informazioni (calibrazioni) necessarie per u bon funzionamentu di reti senza filu in i dispositivi Qualcomm, in particulare identificatore IMEI. QFIL rende più veloce è faciule per salvà e calibrazioni à un file QCN specializatu, è ancu per restituisce dopu a partizione EFS di a memoria di dispositivi mobili da un backup, se ne avesse bisognu.
Impostazioni
À a fine di u giudiziu, Qualcomm Flash Image Loader torna à focalizarsi nantu à u scopu di u strumentu - hè prughjettu per aduprate prufessiunale da i prufessiunali cun un certu numaru di cunniscenza è di capisce u significatu di e operazioni effettuate da l'applicazione. Queste persone ponu à pienu realisazione di u potenziale di QFIL è pienu, è u più impurtante, configurà in modu currettu a prugramma specifichi.
Hè megliu à ùn cambià micca i paràmetri Kufil predefiniti cuncepitu da l'utenti cumuni è ancu di più inesperti chì applicanu u strumentu in ligna à l'infurmazioni chì servenu per un mudellu particulare di dispositivi Android, è aduprà u strumentu cum'è solu in u solitu rimediu è cun fiducia in a curretta di e so azzioni.
Virtues
- A lista più vasta di i mudelli supportati di dispositivi Android;
- Interfaccia semplici;
- A più alta efficienza cù a scelta bona di u pacchjettu di u firmware;
- In certi casi, l 'unicu strumentu chì pò riparare un software di sistema seriamente danneggiato Qualcomm-device.
Inconvenienti
- A mancanza di una interfaccia di lingua russa;
- Aiutu per l'applicazione pò esse ottenutu esclusivamente in ligna è solu sì avete accessu à una sezione chjucata di u situ di Qualcomm;
- A necessità di stallà software addizionale per e prestazioni di u strumentu (Microsoft Visual C ++ Redistributable Package);
- S'ellu hè usatu imprudentamente, per via di a cunniscenza insufficiente è di l'esperienza di l'utente, pò danneghje u dispositivo.
L'utenti di dispositivi Android mobili basati nantu à a basa di i processori Qualcomm, l'applicazione QFIL pò e deve esse cunsiderata cum'è un strumentu putente è efficace, chì in a maggior parte di i casi pò aiutà a riparazione di u software di sistema dannatu di un smartphone o tablet. Con tutti i vantaggi di aduprà u strumentu deve esse accuratamente è solu cum'è l'ultimu pruspiru.
Scaricate Qualcomm Flash Loader (QFIL) di Qualcomm gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di l'applicazione
Share l'articolo in reti sociali: