RIOT 0.6

Una di e caratteristiche principali di e immagini inviate in Internet hè u so pesu. In fatti, e fotografie troppu pesanti ponu lentamente rallentà u travagliu di u situ. Per facilità l'imagine, sò ottimizati cù prugrami spiciali. Una di e migliori applicazioni di stu tipu hè RIOT.

RIOT (soluzione Radical Image Optimization Tool) di solu solu permette di optimizà e immagini in quantu è più efficace, riducendu u so pesu per cumpressione.

C'e li cunsiglii à vede: altri prugrammi per cumpressione di fotografie

Comprimite Foto

A funzione primaria di l'applicazione RIOT hè a compressione di l'immagine. A cunversione si faci à a volata in a modalità automatica appena l'immagine hè aghjunta à a finestra principale. Quandu compresse e immagini, u so pesu hè significativamente riduttu. U risultatu di stu prucessu pò esse vistu direttamente in l'applicazione, parallele cun a fonte. In listessu tempu, u prugrammu stessu determina u livellu ottimale di cumpressione. Pò esse ancu manualmente aumentatu finu à a dimensione chì avete bisognu, ma i rischi di perdita di qualità crescenu significativamente. U schedariu convertitu pò esse salvatu specificendu a so posizione.

I principali formati grafichi chì servenu RIOT: JPEG, PNG, GIF.

Cambia in dimensione fisica

In più di a cumpressione di l'immagine, u prugramma pò ancu cambià e so dimensioni fisiche.

Conversione di i file

Oltre à a so funzione primaria, RIOT supporta a cunversione tra i formati di file PNG, JPEG è GIF. In listessu tempu, i metadati di i file ùn perdenu.

Elaborazione di lotti

Una caratteristica assai impurtante di u prugramma hè u prucessu di l'immagine batch. Questu assai risparmi tempu à cunvertisce i file.

Benefici RIOT

  1. L'applicazione hè assolutamente libaru;
  2. Facile à aduprà;
  3. Ci hè a pussibilità di l'elaborazione di lotti file.

Inconvenienti di RIOT

  1. Funziona solu in a piattaforma Windows;
  2. A mancanza di una interfaccia di lingua russa.

L'applicazione RIOT hè abbastanza sèmplice, ma nant'à u tempu, un prugramma funzionale per a compressione di file. Quasi u solu inconveniente di l'applicazione hè a mancanza di una interfaccia di lingua russa.

Scaricà RIOT per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

OptiPNG Cesiu Jpegoptim Compressore JPEG avanzatu

Share l'articolo in reti sociali:
RIOT hè una utilità utile è faciule per uttene a quantità di file grafichi in vista di u so ulteriore accatastamentu in Internet.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Editori grafichi per Windows
Sviluppatore: Lucian Sabo
Costu: Free
Dimensione: 2 MB
Lingua: inglese
Versione: 0.6