Talvolta l'installazione o u lance di certi prugrammi porta à l'errore 0xc000012f cù u testu "U prugramma ùn hè micca prughjettu per esse in Windows o cuntene un errore". Oghje hè vulsutu parlà nantu à e cause di questu fallimentu è vi presentate e scelte per eliminà lu.
Come rimuovere l'errore 0xc000012f in Windows 10
Questu prublema, cum'è molti altri, ùn hà micca una causa specifica. A fonte più prubabile hè o prugramma stessa o a presenza di file junk nantu à u discu duru. In più, ci sò segnalazioni chì l'aspettu di un errore causa un aghjurnamentu stabilitu in furia o un malfunzionamentu di i componenti di u sistema. Di conseguenza, ci sò parechje metodi per eliminanu.
Metudu 1: Reinstallà l'applicazione problema
Chì u più spessu u fallimentu consideratu si verrà à causa di un prublemu in un prugramu particulare, reinstallà serà una soluzione efficace à u prublema.
- Rimuete u prugrammu di prublema per qualchì metudice adatta. È cunsigliatu di aduprà una soluzione di terze parti, per esempiu, Revo Uninstaller: questu prugramma pulisce nant'à i "coda" in u registro di sistema, chì sò spessu una fonte di fallimentu.
Lezione: Cumu aduprà Revo Uninstaller
- Scaricate u novu pacchettu di distribuzione di l'applicazione remota à u vostru computer, preferibilmente l'ultima versione è da a risorsa ufficiale, è installate u seguitu e istruzioni di u installatore.
Quandu l'installazione hè cumpleta, ripartite u computer è pruvate à fà u prugrammu di u prublema. Se l'errore ne apareghje - leggere.
Metudu 2: Pulizia di u sistema da i file junk
Senza eccezione, tutti i sistemi operativi in u prucessu di travagliu generanu cuminamente dati temporanei chì ùn sò micca sempre puliti correttamente. Talvolta a presenza di tali dati porta à errori, ancu cù u còdice 0xc000012f. Hè impurtante chjaramente u spaziu di u discu di tali rifiuti in tempu tempu, è a guida sottu li pò aiutà cun stu.
Per sapè di più: Pulendu Windows 10 da spazzatura
Metudu 3: Disinstalla u aggiornamentu KB2879017
A attualizazione cumulativa di Windows 10 sottu à u simbulu KB2879017 pò daveru à l'apparenza di u prublema in questu, dunque avete pruvatu à sguassà stu cumpunente. L'algoritimu di azzione hè cumpratu:
- Chiama "Opzioni" usando i tasti Win + Ipoi andate in sezione "Aggiornamenti è Sicurezza".
- Cliccate nantu à l'elemento "Windows Update"è dopu u ligame "Vede u log di l'aggiornu".
- Usate a stringa "Cerca" in a parte superiore a destra di a finestra di gestione di l'aggiornamentu, in cui inserite l'indice di a componente problema. S'ellu hè assente, andate à l'altri metudi, se l'aghjurnamentu hè trovu - selezziunu, cliccate nantu à u pulsante "Elimina" e cunfirmi l'azione.
- Dopu avè disinstallatu l'aggiornu, assicuratevi di riavvene u vostru computer.
Metudu 4: Verificate è restauri i file di sistema
Se altre avverteni sò cumparate cun l'errore 0xc000012f, una causa possibile hè un fallimentu in i file di sistema. Per risolve questa situazione, bisogna aduprà u strumentu di verifica di u cumpunente di sistema - più nantu à questu in un manuale separatu.
Per di più: Verificà i file di sistema in Windows 10
Metudu 5: Usa un puntu di riparazione
Una alternativa più simplici, ma ancu una più radicale à u metudu precedente hè di aduprà un puntu di riparazione di Windows. Questu approcciu hè particolarmente efficace s'ellu ci hè l'errore per a prima volta, è l'utente dopu ùn hà fattu alcuna altra azzione. Tuttavia, ci vole à capisce chì un rollback porterà à l'eliminazione di tutte e cambiamenti in u sistema fatti da a creazione di u puntu di riparazione.
Lezione: Rollback in un puntu di riparazione in Windows 10
Conclusione
Comu pudete vede, ci sò parechje soluzioni à u prublemu, a maiò parte di i quali sò universali, cioè, si pò uttene, indipendente da u mutivu di a so apparizione.