Installazione di Chrome OS in un laptop


Vulete accelerà u laptop o vogliu solu avè una nova esperienza da interagisce cù u dispositivo? Benintesa, pudete installà Linux è ghjunghje cusì u risultatu desideratu, ma cunsiderate nantu à una opzione più interessante - Chrome OS.

Sì ùn aghjunghjite micca cun software seriu cumu u software di modifica di video o di modellazione 3D, u sistema operativo di Google hà a scelta. Inoltre, u sistema hè basatu annantu à e tecniche di navigatore è chì per u funziunamentu di a maggior parte di l'applicazioni ci vole una cunnessione Internet valida. Tuttavia, stu scopu ùn hè micca applicatu à i prugrammi di l'ufficiale - anu funziunati senza prublemu.

"Ma perchè tali compromessi?" - Vi dumandate. A risposta hè semplice è solu - prestazione. Hè per u fattu chì i prucessi principali di l'informatica di Chrome OS sò eseguiti in u cloud - nantu à i servitori di a Corporation of Good - e risorse di u computer in sè sò usate à u minimu. Di conseguenza, ancu nantu à dispositivi assai vechji è debuli, u sistema vanta una bona velocità.

Cumu installà Chrome OS in un laptop

L'installazione di u sistema di desktop originale da Google hè dispunibule solu per Chromebook, specificamente rilasciatu per questu. Vi diremu cumu installà una versione aperta - una versione modificata di Chromium OS, chì hè sempre a stessa piattaforma, chì hà qualche micca differenze.

Utilizzeremu a distribuzione di u sistema chjamata CloudReady da a cumpagnia Neverware. Stu pruduttivu vi permette di gode di tutti i vantaggi di Chrome OS, è u più impurtante - supportatu da un gran numeru di dispositivi. Nantu à u tempu, CloudReady pò esse installatu nant'à un computer, ma travaglia ancu cù u sistema, lanciatu direttamente da una unità flash USB.

Per fà u compitu per unu di i metudi descritti in seguitu, bisognu un dispositivo di memoria USB o una scheda SD cù una capacità di almeno 8 GB.

Metudu 1: CloudReady USB Maker

A cumpagnia di Neverware cun un sistema operativu offre ancu l'utilità per a creazione di u dispositiu di boot. Utilizendu CloudReady USB Maker, pudete preparà Chrome OS per l'installazione in u vostru computer in appena alcuni passi.

Scaricate CloudReady USB Maker da u situ di sviluppatore

  1. Prima di tutti, cliccate nantu à u ligame di sopra è scaricate l'utilità per creà un drive flash aviabile. Basta scorrere giù a pagina è cliccate nantu à u bottinu. Scaricate USB Maker.

  2. Inserite l'unità flash in u dispositiu è fate funzionà l'utilità di Maker USB. Ci vole à avverà chì, in cundizioni successive, tutti i dati da i media esterni saranu cancellati.

    In a finestra di prugramma chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".

    Dopu sceglite a prugramma desiderata è cliccate torna. "Prossimu".

  3. L'utile vi avverrà chì e manette Sandisk è flash drive cù una capacità di memoria di più di 16 GB ùn sò micca raccomandate. Se inserisci u dispositiu ghjustu in u laptop, u bottinu "Prossimu" serà dispunibile. Cliccate nantu à ellu è cliccate per andà à i passi successivi.

  4. Selezziunu l'unità chì avete intenzione di fà bootable, è cliccate "Prossimu". L'utile cumincerà à scaricà è à stallà l'image di Chrome OS in u dispositivu esterno chì avete specificatu.

    À a fine di a procedura, cliccate nantu à u pulsante. "Finish" per arricchisce u produttore di usb.

  5. Dopu à ciò, ripartite u computer è à l'iniziu di u sistema, cliccate nant'à un tastu speciale per rializà u Menu di l'inizialisazione. Di solitu hè F12, F11 o Del, ma in certi dispositivi pò esse F8.

    Come una opzione, setate u download cù u vostru discu flash sceltu in BIOS.

    Per di più: Configurazione di u BIOS per l'iniziu da un drive flash

  6. Dopu avè principiatu CloudReady in stu modu, pudete immediatamente istituisce u sistema è cumincià ad aduprà u direttamente da u media. Tuttavia, sò interessati à installà u sistema operativo nantu à u computer. Per fà quessa, prima cliccate nantu à l'ora attuale cumandata in u angu in u dirittu inferiore di u schermu.

    Cliccate "Install Cloudready" in u menu chì si apre.

  7. In a finestra pop-up, cunfirmi u lance di a prucedura di stallazione cliccando nuvamente u pulsante. Installate CloudReady.

    Vi sarà avutu l'ultima volta chì durante l'installazione tutti i dati nantu à u discu duru di u computer seranu cancellati. Per cuntinuà a stallazione, cliccate "Cancellà u discu duru è installa CloudReady".

  8. Una volta finita a prucedura di stallazione Chrome OS in u portatile ci vole à fà a configurazione minima di u sistema. Piazzà a lingua primaria à u russo, è cliccate "Start".

  9. Impostate una cunnessione internet, specificendu a rete adatta da a lista è cliccate "Prossimu".

    Solu una nova tabulazione cliccate "Continue"in stu casu, cunfirmendu u so permessu per a raccolta di dati anonimu. A cumpagnia Neverware, sviluppatore CloudReady, promette di aduprà queste informazioni per migliorà a compatibilità di l'OS cù i dispositivi d'utenti. Se vulete, pudete disattivà sta opzione dopu avè installatu u sistema.

  10. Accedi à u vostru contu di Google è configurà minimamente u prufilu di u pruprietariu di u dispositivo.

  11. Tutti U sistema operativu hè installatu è pronto à aduprà.

Questu metudu hè u più simplici è più cunsultatu: travaglia cù una utilità per scaricà una immagine di l'OS e creà u media di avvicinamentu. Ebbè, per installà CloudReady da un schedariu esistente vi aduprà altre soluzioni.

Metudu 2: Chromebook Recovery Utility

Google hà furnitu un strumentu speciale per a “rianimazione” di Chromebooks. Cù u so aiutu, avendu una maghjina di Chrome OS dispunibule, pudete creà una unità USB flash di bootable è aduprala per installà u sistema in un laptop.

Per aduprà sta utilità, avete bisognu di un navigatore web basatu di Cromu, sia Chrome, Opera, Yandex Browser, o Vivaldi.

Utilità di recuperu di Chromebook in Chrome Web Store

  1. Prima scarica l'immagine di u sistema da u situ Neverware. Se u vostru laptop hè liberatu dopu u 2007, pudite sceglite a versione di 64 bit.

  2. Allora andate in a pagina di Utilità di recuperu di Chromebook in Chrome Web Store è cliccate nantu à u pulsante. "Install".

    Una volta finitu u prucessu stallazione, esegui l'estensione.

  3. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'ingranaghju è in l'elencu di menu a tendi, selezziunu "Usa l'immagine locale".

  4. Importa l'importu scaricatu in precedenza da l'Esploratore di Windows, inserisci l'unità flash USB in u laptop e selezziunu i media richiesti in u campu utilità corrispondente.

  5. Se a unità esterna chì avete sceltu risponde à i requisiti di u prugramma, vi sarete à u terzu passu. Quì, per inizià à scrive dati à una unità flash USB, hè necessariu cliccà nantu à u pulsante "Crea".

  6. Dopu à qualchi minuti, se u prucedimentu di a creazione di supporti di avvicinamentu hè stata cumpletata senza errori, vi sarà avvisatu di a fine di l'operazione. Per fini di travaglià cù l'utilità, cliccate "Fatti".

Dopu à quì, tuttu avete di fà hè cuminciare CloudReady da una unità flash USB è cumminçà l'installazione cum'è descritta in u primu metudu di stu articulu.

Metru 3: Rufus

In alternativa, per creà un supportu di urganizabilità Chrome OS, pudete aduprà u popularu utilità Rufus. Malgradu a dimensione assai ridotta (circa 1 MB), u prugramma vanta u supportu di a maiò parte di e immagini di sistema è, impurtante, di grande velocità.

Scaricate l'ultima versione di Rufus

  1. Staccà l'image CloudReady scaricata da u schedariu zip. Per fà quessa, pudete aduprà unu di i archivisti di Windows dispunibili.

  2. Scaricate l'utilità da u situ ufficiale di u sviluppatore è lanciate, dopu avè inseritu i media esterni adatti in u laptop. In a finestra di Rufus chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Selezziunu".

  3. In Esploratore, andate in a cartella cù a maghjina impacchita. In u listessu locu da u campu "Filename" selezzione articulu "Tutti i File". Dopu cliccate nantu à u documentu desideratu è cliccate "Apertu".

  4. Rufus determinerà automaticamente i parametri richiesti per creà una unità di bootable. Per fà una procedura specifica, cliccate nantu à u bottinu. "Start".

    Assicuratevi di sì pronto per sguassà tutti i dati da i media, dopu chì u prucessu di formattazione è di copia i dati à l'unità di Flash USB comincerà.

Dopu à a fine di l'operazione, chjate u prugramma è riavene a macchina carregendu da un discu esternu. Ciò chì seguita hè u prucedimentu standard per l'installazione di CloudReady, descrittu in u primu metudu di stu articulu.

Vede dinò: Altri prugrammi per creà una unità di avvallamento

Comu pudete vede, scaricà è installà Chrome OS in u vostru laptop pò esse assai sèmplice. Benintesa, ùn avè micca esattamente u sistema chì avissi a vostra disposizione quandu avete compru u Hrombuk, ma l'esperienza sarà praticamente uguale.