Cumu attivare a modalità di sviluppatore di Windows 10

In Windows 10, ci hè una "modalità sviluppatore", destinata, cume u nome implica, per i prugrammatori, ma à volte necessariu per l'utente media, soprattuttu se hè necessariu installare applicazioni Windows 10 (appx) da fora di u negoziu, richiedendu alcune manipolazioni supplementari per u travagliu, o, per esempiu, usando Linux Bash Shell.

Questa esercitazione descrive passo per passo parechje maniere di attivà a manera di sviluppatore di Windows 10, è un pocu di perchè a modalità di sviluppatore ùn funziona micca (o denunce chì "Impussì a stallazione di u pacchettu di sviluppatore", oltre à "Alcuni parametri sò controllati da a to organizzazione" ).

Abilita a modalità sviluppatore in Windows 10 Options

U modu standard per attivà a modalità di sviluppatore in Windows 10 hè di aduprà l'elemento di paràmetru rispettabile.

  1. Vai à Start - Impostazioni - Aggiorna è Sicurezza.
  2. Selezziunu "Per sviluppatori" a sinistra.
  3. Verificate a "modalità di sviluppatore" (se a cambiazione di opzione ùn hè micca disponibile, a soluzione hè spiegata in seguito).
  4. Assicuratevi à l'inserimentu di u modalità di sviluppatore Windows 10 è aspettate un pocu finu chì i componenti di u sistema necessarii sò carichi.
  5. Rinvià u computer.

Hè fattu. Dopu avè attivatu a modalità di sviluppatore è riavvenzione, puderete installà tutte e applicazioni di Windows 10 firmate, è ancu e opzioni di modalità sviluppatore addizionale (in a stessa finestra di impostazioni), per permettente di configurà u sistema per e scopi di sviluppu.

Problemi possibili quandu attivanu a modalità di sviluppatore in i parametri

Se a modalità di sviluppatore ùn accende micca cù u testu di u messaghju: U pacattu in modalità sviluppatore ùn hà micca installatu, u còdice d'errore 0x80004005, di regula, questu indica chì i servitori da i quali sò scaricati i componenti necessarii ùn sò micca dispunibili, chì ponu esse una conseguenza di:

  • Cunnessione Internet a discusciata o configurazione errata.
  • Utilizà prugrammi di terze parti per disattivà Windows 10 "spying" (in particulare, bloccà l'accessu à i servitori Microsoft in u file firewall è hosts).
  • Ùn si blocanu e cunnessioni Internet da un antivirus terzu (sceglite tempu a disattivà).

Un'altra opzione pussibule hè quandu a modalità di sviluppatore ùn pò esse attivata: e opzioni in i parametri di sviluppatore ùn sò micca attive (grey), è in cima di a pagina ci hè un messaghju chì "Alcuni parametri sò controllati da a to organizzazione."

Questu missaghju indica chì e impostazioni di a modalità di sviluppatore sò state cambiate in e regule di Windows 10 (in l'editor di u registru, in l'editor di e regule di gruppu locale, o forse cù l'aiutu di prugrammi di terze parti). In stu casu, aduprate unu di i metudi seguenti. In questu casu, l'istruzzione pò esse utile: Windows 10 - Alcuni parametri sò controllati da a vostra organizazione.

Cume attivare a modalità di sviluppatore in l'editor di e regule di gruppu locale

L'editor di e regule di gruppu lucale hè dispunibule solu in edizioni Windows 10 Professionali è d'impresa, se avete a casa, aduprate u metodo chì seguitu.

  1. Avvia u editore di e regule di gruppu locale (chiavi Win + R, intrada gpedit.msc)
  2. Andate à a sezione "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Componenti di Windows" - "Distribuzione di un Pacchetto di Applicazione".
  3. Abbiate attivate e opzioni (dopu cliccate nantu à ognuna d'elle - "Enabled", allora - applicate) "Permette u sviluppu di l'applicazioni di Windows Store è a so installazione da l'ambiente di sviluppu integratu" è "Permette l'installazione di tutte e applicazioni fidate".
  4. Chiudite l'editor è ripartite u computer.

Abilitazione di u Sviluppatore in Windows 10 Editor

Questu metudiu ti permetterà di attivà a modalità di sviluppatore in tutte e versioni di Windows 10, cum'è Home.

  1. Avè l'editor di u registru (chiavi Win + R, inserisci regedit).
  2. Skip to section HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion AppModelUnlock
  3. Crea i Parametri DWORD (s'è assente) AllowAllTrustedApps è AllowDevelopmentWithoutDevLicense è stabilisce u valore 1 per ognunu di elli.
  4. Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer.

Dopu u reiniziziu, a modalità di sviluppatore di Windows 10 deve esse attivata (se avete una cunnessione Internet).

Hè tuttu. Se qualcosa ùn funziunisce micca o travaglia in un modu inaspettatu - lasciate i commenti, forse mi ponu aiutà in qualche modu.