L'installazione manuale di l'aggiornamenti in Windows 7

Alcuni utilizatori preferenu decide di se stessi aggiornamenti (aggiornamenti) da installà nantu à u so sistema operativu, è chì sia megliu da rifiutà, ùn fidate micca à a procedura automatica. In stu casu, devi installà manualmente. Imparà à configurà l'esecuzione manuale di sta procedura in Windows 7 è cumu si faci direttamente u prucedimentu di l'installazione.

Attivazione manuale di a procedura

Per purtà l'aggiornamenti manualmente, prima di tutti, avete da disattivà l'aggiornamentu auto, è solu dopu seguitu a prucedura di stallazione. Vedemu cumu si faci.

  1. Cliccate u pulsante "Start" in u fondu sinu in basso di u schermu. In u menu chì si apre, selezziunu "Pannello di cuntrollu".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à a sezione. "Sistema è Sicurezza".
  3. In a prossima finestra, cliccate nantu à u nome di a sottusione "Abilitazione o disattivazione di l'aggiornamenti automatici" in blocu "Windows Update" (CO).

    Ci hè un altru modu per andà à u strumentu di dirittu. Chiama a finestra Runcliccendu Win + R. In u campu di a finestra finisce, digita u comando:

    wuapp

    Cliccate "OK".

  4. Apre a sede ufficiale di Windows. Cliccate "Impostendu i Parametri".
  5. No importa cum'è andatu (à traversu Pannello di cuntrollu o per l'utile Run), a finestra per cambià parametri inizierà. Prima di tuttu, ne interesseremu u blocu "Aggiornamenti impurtanti". Per difettu, hè piazzatu à "Installate l'aggiornamenti ...". Per u nostru casu, sta opzione ùn hè micca adatta.

    Per uttene a prucedura manualmente, selezziunate l'elementu da a lista spiccata. "Scaricate l'aggiornamenti ...", "Ricercà l'aggiornamenti ..." o "Ùn controllate micca l'aggiornamentu". In u primu casu, sò scaricati in u computer, ma l'usu piglia a decisione nantu à l'installazione. In u secondu casu, a ricerca di l'aggiornamenti hè fatta, ma a decisione nantu à u so scaricamentu è l'installazione successiva hè torna fattu da l'utente, vale à dì, l'azione ùn accade micca automaticamente, cum'è per difettu. In u terzu casu, avete da attivà manualmente ancu a ricerca. Inoltre, se a ricerca dà risultati positivi, allora per u scaricamentu è l'installazione duverete cambià u parametru attuale à una di e tre descritte sopra, chì permettenu di fà quellu azzioni.

    Sceglite una di sti trè opzioni, secondu i vostri scopi, è cliccate "OK".

Pruduzione d'installazione

L'algoritmi di l'azione dopu selezzione di un elementu specificu in a Finestra Centru di Windows sò esse discusse in seguitu.

Metudu 1: Algoritmu di azzioni durante u caricamentu automaticu

Prima di tutti, cunsiderate a procedura per a selezzione di un articulu "Scaricate l'aggiornamenti". In questo casu, saranu scaricati automaticamente, ma a stallazione deve esse fatta manualmente.

  1. U sistema hà da cercà periodicamente l'aggiornamentu in u sfondo è scaricarli ancu in u computer in u background. À a fine di u prucessu di avvicinamentu, u missaghju infurmante rispettu sarà ricevutu da u bandellu. Per procedere à a prucedura di stallazione, cliccate nantu à u soprapattu. L'utente pò ancu cuntrollà l'aggiornamenti scaricati. Questu indica a icona "Windows Update" in u banditu. Hè vera, pò esse in u gruppu di icone nascoste. In stu casu, prima cliccate nantu à l'icona. "Mostra icone nascoste"situatu in u banditu à a destra di a barra di lingua. Elementi nascosti sò visualizzati. Tra i soi pò esse quellu chì avemu bisognu.

    Dunque, se un missaghju infurmicu hè venutu da u cassaforte o avete vistu l'icona correspondente quì, cliccate nant'à.

  2. Ci hè una transizione à u centralisimu di Windows. Cumu si ricorda, andemu ancu quì solu cù l'aiutu di u cumandamentuwuapp. In questa finestra, pudete vede l'aghjurnamentu scaricatu, ma ùn hè installatu. Per inizializà a procedura, cliccate "Installazione Aggiornamenti".
  3. Dopu à quessa, u prucessu di stallazione principia.
  4. Quandu hè finitu, a cumpleta di a procedura hè riportata in a stessa finestra, è hè dinò propostu di riavvive u computer per adeguà u sistema. Cliccate Ora ripartisce. Ma prima di ciò, ùn vi scurdate di salvà tutti i documenti aperti è chjappà l'applicazioni attive.
  5. Dopu u prucedimentu di u ripartizione, u sistema sarà aggiornatu.

Metudu 2: algoritmu di azzioni durante a ricerca automatica

Come si ricorda, s'è ponu u parametru in Windows "Ricercà l'aggiornamenti ...", a ricerca di l'aggiornamenti sarà effettuata automaticamente, ma bisognu scaricà manualmente è installà.

  1. Quandu u sistema esegue una ricerca periodica è trova l'aggiornamenti non specificati, un icona apparirà nant'à u cassaforte chì vi informerà nantu à questu, o un missaghju cumpressu vi si spicarà, cum'è descrittu in u metudu precedente. Per andà à u sistema operativo Windows, cliccate nantu à sta icona. Dopu avè lanciatu a finestra di CO, cliccate "Installazione Aggiornamenti".
  2. U prucessu di scaricazione in u computer principia. In u metudu precedente, sta attività hè stata fatta automaticamente.
  3. Quandu u download hè completo, di proseguire per u prucessu di stallazione, cliccate "Installazione Aggiornamenti". Tutte l'azione ulteriore sò da fà cun u listinu algoritmu chì era descrittu in u metudu precedente, da u puntu 2.

Metudu 3: Ricerca Manuale

Sì l'opzione di "Ùn controllate micca l'aggiornamentu"in stu casu, a ricerca duverà esse effettuata manualmente.

  1. Prima di tutti, bisogna andà à Windows. Chì a ricerca di l'aggiornamenti hè disattivata, ùn ci sarà più notificazioni in u banditu. Questu pò esse fattu cù u cumandamentu cunnisciutu.wuappin a finestra Run. Inoltre, a transizione pò esse fatta à traversu Pannello di cuntrollu. Per questo, essendu in a so sezione "Sistema è Sicurezza" (Cumu ghjunghje esse era descrittu in a descrizzione di u Metudu 1), cliccate nantu à u nomu "Windows Update".
  2. Se a ricerca di l'aggiornamenti nantu à u computer hè disattivata, allora in stu casu in questa finestra vedi u pulsante "Verificà l'aggiornamenti". Cliccate nantu à sta.
  3. Dopu à ciò, a procedura di ricerca sarà lanciata.
  4. Se u sistema scopre l'aggiornamentu dispunibule, s'hè offrirà di scaricà li à u computer. Ma, u fattu chì u download hè disattivatu in i parametri di u sistema, sta prucedura ùn funziona micca. Perciò, se si decide di scaricà è installà l'aggiornamenti chì Windows truvonu dopu a ricerca, cliccate nantu à u didicatu "Impostendu i Parametri" à a parte sinistra di a finestra.
  5. In l'impostazioni di a finestra di Windows, selezziunu unu di i primi trè valori. Cliccate "OK".
  6. Dopu, in cunfurmazzioni di l'opzione selezionata, avete bisognu di effettuà l'intera sequenza di azzioni descritta in Metudu 1 o Metudu 2. Se avete selezionatu l'aggiornamentu autumatu, allora ùn avete micca bisognu à fà altra cosa, postu chì u sistema aghjiveghja stessa.

À propositu, ancu se avete unu di i tre modi, secondu chì a ricerca hè effettuata periòdicu automaticamente, pudete attivà a procedura di ricerca manualmente. Dunque, ùn avete micca aspettatu finché ùn hè u tempu di circà nantu à un pianu, è cumincià u immediatamente. Per fà quessa, cliccate nantu à l'iscrizzione "Ricerca di l'aggiornamenti".

L'azione ulteriore deve esse fatta in accordu à quale di e modi hè selezionata: automatica, a carica o a ricerca.

Metudu 4: Installazione Aggiornamenti Optionali

In più di l'importanti, ci sò l'aggiornamenti opzionali. A so assenza ùn hà micca un impurtamentu nantu à e prestazioni di u sistema, ma da installà alcune, pudete espansione certe possibilità. Più spesso stu gruppu include pacchetti di lingua. Ùn hè micca raccomandatu di stallà tutti, chì u pacchjettu in a lingua di a quale travagli è basta. L'installazione di pacchetti supplementari ùn porta micca un prufessu, ma si carica solu u sistema. Allora, ancu se avete abilitu l'aggiornamentu automatica, l'aggiornamenti facoltativi ùn si scaricanu micca automaticamente, ma solu manualmente. In listessu tempu, hè qualchì pudè truvà in mezu à esse qualchissie notizie utili per l'utente. Vedemu cumu l'installazione in Windows 7.

  1. Andate in a finestra di Windows OS in chjaunu di i modi descritti sopra (strumento Run o Pannello di cuntrollu). Se in questa finestra vedi un missaghju nantu à a presenza d'aggiornamenti facoltativi, cliccate nantu à chjuca.
  2. A finestra s'hè aperta in cui hè tracciata a lista di l'aggiornamenti facoltativi. Verificate a casella accantu à e voci che vulete installà. Cliccate "OK".
  3. Dopu à quessa, tornerà à a finestra principale di Windows. Cliccate "Installazione Aggiornamenti".
  4. Poi inizià a procedura di download.
  5. Una volta finitu, cliccate torna nantu à u butteiu cù u listessimu nome.
  6. E sta hè a prucedura di stallazione.
  7. Dopu à a so terminazione, pudete dà bisognu à ripartite u computer. In stu casu, salvate tutti i dati in l'applicazioni in esecuzione è u chjappate. Dopu, cliccate nantu à u bottinu Ora ripartisce.
  8. Dopu à a procedura di ripartizione, u sistema operativu sarà aggiornatu cù i elementi installati.

Comu pudete vede, in Windows 7, ci sò dui opzioni per l'installazione di l'aggiornamenti manualmente: cun una ricerca preliminare è cun preregeru. Inoltre, pudete accende solu a ricerca manuale, ma in questo casu, per attivà u scaricamentu è l'installazione, s'ellu ci hè l'aggiornamenti necessarii, un cambiamentu di parametri sarà necessariu. L'aggiornamenti facultativi sò scaricati in un modu separatu.