Cume cambià a voce in Bandicam

À un momentu, un prublemu fastidioso è spaventosu pò accadere - u computer pari à esse acceso, ma a scarica si ferma à a mostra di a schermata splash di a scheda madre. Oghje ci spieghieremu perchè accade questu è cumu affrontà cun tale malfunzionamentu.

Cause è soluzioni per congelà in u splash screen.

A prima cosa da bisognu à ricordà, di fronte à u prublema di appesi sul logo di u bordu - u prublema in a maghjina hè in periferia. I vincitori, in particulare quelli chì sò più vechji di a scheda madre, sò spessu sì tantu male. A volte, u prublema hè un fallimentu aleatariu chì pò esse correttu facilmente da resettà o aghjurnà u BIOS. Nantu à i casi rimanenti, u prublema era, comunque, in a scheda madre. Considerà ogni ragione in più dettu.

Reason 1: Failed BIOS Settings

In certi casi, a causa di l'attaccamentu hè prublemi in i parametri di l'avvio di u BIOS. Questu accade spessu quandu u computer si blocca, tenta di cunnesse à un discu rigiu IDE caldu o prubuliu di u firmware. In casu di fallimentu in a configurazione di u BIOS, ripigliarà li aiutanu. I dettagli nantu à e manipolazioni necessarie si trovanu in u manuale sottu (metodi 2, 3, 4).

Leggi più: Resettà i cunfusioni di BIOS

In più di u materialu di ripristinamentu, aghjuntu un hack di vita: lasciate a scheda madre senza una batteria CMOS per un periodu di più di 10 minuti. U fattu hè chì, qualchì volta, una carica residua possa rimanete nantu à l'elementi di a borda, chì ùn si asciuganu dopu u tempu specificatu, è pò necessariu parechje ore o ancu un ghjornu per scumparsà completamente. Sì u BIOS ripristinatu ti hà aiutatu - congratulazioni. Altrimenti, procedi à i seguenti motivi, descritti sottu.

Reason 2: Peripheral Conflict

A larga maggioranza di i casi d'attaccamentu nantu à u logo sò causata da un cunflittu trà u software di a scheda madre è periferiche è / o un elementu cum'è una GPU, una scheda di rete, un discu duru o unu di e barre di RAM. In questu casu, hè necessariu truvà u culpatu di u prublema è o rimpiazzarlo o duverete una di e manipule specifichi chì ci proponemu. Ma prima di principià a ricerca, seguite a procedura di verifica per quest'istruzione.

Lezione: Veremu e prestazione di a scheda madre

S'ellu ci hè u prublema in a tavula, andate in Reason 3. Se a scheda hè operativa, allora ghjustu à verificà u restu di i cumpunenti di l'ordinatore, seguendu l'algoritiu sottu.

  1. Scurdà u PC da l'alimentu. Poi sguardo a copertina laterale di u casu per avè accesso à a scheda madre.
  2. Scunganu u discu duru, i drive è e l'invenzioni da u bordu per volta. Dopu, stacca delicatamente e slot per schede (video, sonu è rete, s'ellu ci hè dispunibule).
  3. Lascia solu una sola fighetta di RAM, indipende u numaru di slot. Per a fiducia, puderete spostà in un altru slot.
  4. Observendu e precauzioni di sicurezza, cunnessu u computer à a rete. Cù un setu minimu di attrezzature, a scheda madre deve travaglià normalmente.
  5. One by one, connette i componenti à a scheda, cumincendu cù RAM è finisce per e unità di disk. U metudu di ricerca truverete l'elemento problema.

    Attentu! Ùn pruvate micca di cunnesse una grafica, un sughjettu o una scheda di rete, è ancu un discu IDE-hard per a scheda madre di travagliu! In questu casu, si rischia di danneghju sia a tavula sia a dispositiva cunnessa!

Di norma, i prublemi vengono creati da dischi rigidi, schede video è elementi di RAM difettosi. Considerà a procedura necessaria per ognunu di i dispositivi.

Unità rigida
A causa più cumuna di fallimenti. Nantu à a maggior parte di i casi, u discu falli, pudete verificà nantu à un altru computer.

Vede ancu: U computer ùn vede u discu duru

Inoltre, pudete provà ancu à cunnessu u discu duru in modu IDE. Per fà quessa, fate questa procedura.

  1. Cù u computer chjappu, scucciunu u HDD da a scheda.
  2. Accende u PC è entrate in u BIOS.
  3. Pè seguà a strada Periferiche Integrate - "Modu SATA Raid / AHCI" è selezziunate "IDU nativa".

    Nantu à l'altri tipi di BIOS, sta opzione pò esse in punti. "Principale" - "Configurazione di l'archiviazione" - "Configure SATA As" o "Principale" - "Modu Sata".

    Vede ancu: Cumu accelerà u discu dur

  4. Sceglite u BIOS è pruvate à l'avviare. Se a hangup hè andatu, copia i dati impurtanti da u discu è formateli completamente in concordu cù i metudi da l'articolo sottu.

    Lezione: Cosa hè a furmazione di u discu è cume si faci correctamente

S'ellu hè sempre osservatu u prublema, allora probabilmente soffri un dannu à u MBR è a tavula di partizioni. Quandu si cunnesse un tale drive à un altru computer, vi puderete più inghiri in u formatu di sistema di file RAW. Cosa fate in stu casu, leghje quì:

Per sapè di più: U formatu RAW nantu à u discu duru è chì à fà cun

Carte di rete
U secondu culpitu frequente si pone à a partenza - una scheda di rete esterna. Questu elementu hè assai sensibile à e cadute di tensione o à l'elettricità statica. Avendu fallitu, questu cumpunente pò causà l'impussibilità di autore diagnosi, è di conseguenza intrateli in un loop infinitu, ùn permittendu micca di andà più in là. L'unica soluzione in stu casu hè di rimuovere u cumpunente problema.

Video scheda
Alcune GPU si contrapunu cun schede madri, in particulare ch'è i fabricanti pocu chjamati. A volte, l'inconsistenza di u lugiziale interno di l'ultime schede video di Nvidia è di alcuni mudelli di schede madri di Gigabyte pone un prublema. Fortunatamente, ci hè una soluzione abbastanza simpatica - l'aggiornamentu di u BIOS. Una pratica tipica hè descritta da noi in un manuale separatu.

Per di più: À aghjurnà a BIOS in i motherboard

Se a prucedura ùn hà aiutatu, allora solu u sustituu di a GPU o di a scheda madre rimane.

Dispositivi USB
A volte, u BIOS si pende quandu si carica un BIOS a causa di un prublemu USB problematicu, spessu micca unità flash, HDD esterno - ci sò i casi chì un modem 3G cunnessu per a ricarica hè stato u mutivu. Un dispositivu discutibile ùn deve più esse connessu à a scheda.

Ram
I livelli di RAM ponu ancu spuntà, in particulare in u casu di una forte tensione di tensione. Truvà un elementu chì ùn hè u travagliu, rimpiazzarlo cù un simile, ma cù u correttu di u funziunamentu.

Vede ancu: Cumu per verificà a memoria operativa per a operatività

Reason 3: Malfunction Motherboard

U peggiu, è, disgraziatamente, una di e cause più frequenti di u prublema. Nantu à a maggior parte di i casi, i fallimenti hardware di a scheda madre sò difficiule di riparazione, in particulare in a casa, allora sia prontu per u fattu chì sta componente duverà esse cambiata.

Sintendu, ci vogliu ricurdà - curate u vostru computer è i so imburrazioni da gocce di elettricità è di scarichi statichi.