Cosa faci u missaghju "Si consiglia di sostitu a batteria nantu à u laptop"

L'utenti di u laptop aghjunghjenu chì quandu un prublema si verifica cun a batteria, u sistema li avvisa cù u messaghju "E 'consigliatu di rimpiazzà a batteria nantu à u laptop." Esaminemu in più dettu ciò chì significa quellu messaghju, cumu trattà cù fallimenti di a batteria, è cume monitorà a batteria in modu chì i prublemi ùn appiuniscenu u più longu pussibule.

U cuntenutu

  • Chì significa "Si consiglia di sostitu a batteria ..."
  • Verificate u statu di a pila di laptop
    • Fallimentu in u sistema operativu
      • Reinstallà u Driver di Batteria
      • Calibrazione di a batteria
  • Altri errori di batteria
    • A batteria hè cunnessa, ma ùn si carica
    • Batterie micca rilevata
  • Cura della batteria di u laptop

Chì significa "Si consiglia di sostitu a batteria ..."

A cumincià cù Windows 7, Microsoft hà cuminciatu à stallà un analizzatore di cundizioni di a batteria incù i so sistemi. Appena qualcosa suspettante cumincia cume à accumpagnà cù a batteria, Windows avvisa l'utente cù u messaghju "E 'consigliatu di rimpiazzà a batteria", chì si vede quandu u cursore di a mouse hè nantu à l'icona di a batteria in u cassettu.

Hè da basatu à spressu chì questu ùn hè micca accadutu in tutti i dispositivi: a configurazione di certi portatili ùn permette micca à Windows di analizzà u statu di a batteria è l'utente deve monitorà i fallimenti.

In Windows 7, un avvertimentu nantu à a necessità di rimpiazzà a batteria assomiglia à questu; in altri sistemi, pò cambià leggermente

U fattu hè chì pile di ioni di litiu, per via di u so dispositiu, perdi inevitabilmente a so capacità cù u tempu. Questu pò avvenire à diverse velocità à e cundizione di e condizioni di travagliu, ma hè impossibile micca evità à cumincià: prima o dopu a bateria ùn hà più "tene" a stissa impresa di prima. Hè impossibile avvià u prucessu: pudete rimpiazzà a batteria solu chì a so capacità attuale diventa troppu chjussina per u cumunamentu normale.

U messaghju di rimpiazzamentu hè apparatu quandu u sistema scopre chì a capacità di a batteria hè caduta à u 40% di a quantità dichjarata, è u più spessu significa chì a batteria diventa critica. Ma qualchì tempu l'aspettu hè messu in evidenza, ancu a batteria hè novu è ùn hà tempu per invecchiare è perde a capacità. In tali casi, u messaggiu hè apparatu à causa di un errore in Windows stessa.

Allora, vedendu questu avvertimentu, ùn puderete micca affuccherà immediatamente à u magazinu di parti per una nova batteria. Hè pussibule chì a batteria sia in ordine, è u sistema di avvertenza esce da un qualchì mumentu di malfunzionamentu in essa. Dunque, a prima cosa da fà hè di determinà u mutivu di a notificazione.

Verificate u statu di a pila di laptop

In Windows, ci hè una utilità di sistema chì permette di analizzà u statu di u sistema d'alimentazione, cum'è a batteria. Chjamò via a linea di cumannu, è scrive i risultati à u schedariu specificatu. Facemu capisce cumu si usa.

U travagliu cù l'utilità hè pussibule solu da sottu u cunte di amministratore.

  1. A linea di cumannu hè chjamata diversamente, ma u metudu più cunnisciutu in ogni versione di Windows hè di pressà a combinazione di tasti Win + R è digià cmd in a finestra chì si vede.

    Premendu Win + R, una finestra si aprà quì avete bisognu di tipà cmd

  2. A chjama di cumandà, digita u comando seguente: powercfg.exe -energy -output "". In u caminu di salvezza, devi ancu specificà u nome di u schedariu duve u rapportu hè scrittu in furmatu html.

    Avete bisognu di chjamà u cumandamentu specificatu in modo da analizzà u statu di u sistema di consumu di energia.

  3. Quandu l'utilità mette à fine l'analisi, riporterà u numeru di prublemi trovati in a finestra di cumunicazione è vi darà di guardà i dettagli in u file registratu. Hè ora di andà ci.

U schedariu hè un set di notificazioni nantu à u statu di l'elementi di u sistema d'alimentazione. Avemu bisognu di l'elemento - "Batteria: informazione nantu à a batteria". In più d'altre infurmazioni, deve cuntene l'urdinazioni "Capacità stimata" è "Ultima carica completa" - in realtà, a capacità dichjarata è attuale di a batteria in quellu ghjornu. Se u secondu di sti elementi sia più chjucu di u primu, allora a batteria hè o mala calibrata o ha davvero perdutu una parte significativa di a so capacità. Se u prublema hè in calibrazione, dopu per eliminà, hè abbastanza per calibrà a batteria, è se a ragione hè usura, allora solu l'acquisto di una batteria nova pò aiutà quì.

U paragrafo corrispondente cuntene tutte l'infurmazioni nantu à a batteria, com'è a capacità dichiarata è vera.

Se i capaci calculati è effettivi ùn sò micca distinguibili, allora a ragione di l'invertimentu ùn hè micca in i.

Fallimentu in u sistema operativu

L'insuccessione di Windows pò purtà dà à una visualizzazione sbagliata di u statutu di a batteria è di l'errori assimilati. Di regula, s'ellu hè una questione d'errori di software, si parla di dannu à u driver di dispositivo - un modulu di software incaricatu di controllà unu o un altru cumpagnu fisicu di u computer (in sta situazione, a batteria). In questo casu, u driver deve esse reinstallatu.

Cum'è u driver di a batteria hè un driver di sistema, quandu hè rialzatu, Windows hà riavule automaticamente u modulu. Hè cusì, u modu più faciule per reinstallà - basta rimuovere u driver.

Inoltre, a batteria pò esse calibata in maniera errata - chì a sua carica è a so capacità sò viste errata. Questu hè dovutu à l'errori di u controller, chì legisce in maniera errata a capacità, è hè pienu rilevatu quandu u dispositivo hè adupratu semplicemente: per esempiu, se da 100% à 70% a carica "cade" in pochi minuti, è dopu u valore si stà à u stimu per un'ora cun una calibrazione qualcosa ùn hè micca giusta.

Reinstallà u Driver di Batteria

U driver pò esse eliminatu cù u "Manager di Dispositivi" - una utilità di Windows incorporata chì mostra l'infurmazioni nantu à tutti i componenti di u computer.

  1. Prima ci vole à andà à "Manager di dispositivi". Per fà quessa, seguite a strada "Start - Pannello di cuntrollu - Sistema - Gestore di dispositivi". In u dispatcher, avete bisognu di truvà l'elemento "Batteries" - quì ci hè quì avemu chjamatu ciò chì avemu bisognu.

    In u manager di dispositivi, avemu bisognu di l'elemento "Pile"

  2. Di regula, ci sò dui dispositivi: unu d'elli hè un adattatore di potenza, u secondu cuntrulla a batteria stessa. Eccu ciò chì avete bisognu di caccià. Per fà quessa, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate l'opzione "Elimina", poi cunfirmi u cumplimentu di l'azione.

    Gestore di dispositivi vi permette di rimuovere o righjunghje u driver di a batteria installatu in maniera errata

  3. Ora assicuratevi di ripartite u sistema. Se u prublema persiste, allora l'errore ùn era micca in u driver.

Calibrazione di a batteria

Più spessu, a calibrazione di a batteria hè fatta cù prugrami spiciali - sò di solitu preinstallati in Windows. S'ellu ùn ci sò micca utilità in sistema, pudete ricorrerà à a calibrazione via u BIOS o manualmente. I prugrammi di terze parti per a calibrazione ponu ancu aiutà à risolve u prublema, ma hè raccomandatu di aduprarli sulu cum'è ultima risorsa.

Alcune versioni di u BIOS "ponu" calibra a batteria automaticamente

U prucessu di calibrazione hè estremamente simile: prima deve caricare a batteria appena 100%, dopu di scaricà "à zero", e poi ricaricà u massimu. In stu casu, si consiglia di micca aduprà un computer, postu chì a batteria deve esse caricata in modo uniforme. Hè megliu ùn accende micca u laptop in quantu à dumandà.

In u casu di a calibrazione manualu di l'utente, un prublema si guarda: u computer, avè ghjunghjutu un certu livellu di pila (u più spessu - 10%), passa in u modu di spaziu è ùn si spegne cumplessamente, per chì ùn sia pussibule di calibari a pila. Prima ci vole à disattivà sta funzione.

  1. U modu più faciule ùn hè micca di carregà Windows, ma aspettate chì u laptop sia scaricatu, accende u BIOS. Ma ci vole un saccu di tempu, è in u prucessu ùn puderete micca aduprà u sistema, perciò hè megliu per cambià e l'impostazioni di potenza in Windows stissa.
  2. Per fà quessa, hè bisognu di andà nantu à u via "Start - Pannello di cuntrollu - Energia - Crea un pianu di energia". Così, creeremu un novu pianu di putere, travagliu in chì u portatile ùn andarà in modalità di dorme.

    Per creà un novu pianu di energia, cliccate nantu à l'elemento di menù adatta.

  3. In u prucedimentu di a configurazione di un pianu, avete bisognu di definisce u valore "High Performance" affinchì u laptop sia in fuga più veloce.

    Per scaricà u vostru laptop in modo più veloce, sceglite un pianu di prestazioni elevate.

  4. Avete ancu bisognu di impedisce u trasferimentu di u laptop in culla è si spegne u display. Ora, u computer ùn va micca "dorme" è puderà spegneru normalmente dopu "resettendu" a batteria.

    Per impedisce u laptop di andà in modalità sleep è avastanu a calibrazione, avete bisognu di disattivà sta funzione.

Altri errori di batteria

"Ùn hè micca cunsigliatu à rimpiazzà a batteria" ùn hè micca l'unica avvertenza chì un utilizatore di u portatile pò trovà. Ci hè ancu altri prublemi chì ponu dinò esse generati da un difettu fisicu o da un malfunzionamentu di u software.

A batteria hè cunnessa, ma ùn si carica

Una batteria cunnessa à a rete pò smette di caricare per parechje ragioni:

  • u prublema hè in a batteria stessa;
  • un fallimentu in a batteria o i driver di BIOS;
  • problema in u carregatore;
  • L'indicatore di carica ùn funziona micca - quessa significa chì a batteria hè in carica, ma Windows informa l'utente chì questu ùn hè micca u casu;
  • a ricarica hè ostacolata da utilità di gestione di l'alimentazione di terze parti;
  • à altri prublemi meccanichi cù i sintomi simili.

Determinà a causa hè in realtà a mità di u travagliu per risolve u prublema. Allora, se a batteria cunnessa ùn hè micca carica, hè bisognu di cumincià à verificà tutti i possibili fallimenti.

  1. A prima cosa da fà in stu casu hè di provà à ricunnessu a batteria stessa (traghjandula fisicamente è riuniziunandula - forse a ragione di u fallimentu era in una connessione sbagliata). A volte si propone di rimuovere a batteria, accende u laptop, rimuove i piloti di a batteria, allora spente u computer è inserisci a batteria ind'a paura. Questu aiuta cù l'errore di inizializazione, cum'è cumpresione errata di l'indicatore di carica.
  2. Se queste azioni ùn aiutanu micca, avete bisognu di verificà se un prugramma di terze parti sta monitorizendu l'alimentu. Puderanu qualchì ostaculi a carica normale di a batteria, quessa, se si truvanu prublemi, tali prugrammi vanu rimossi.
  3. Pudete provà a resettà i parametri di u BIOS. Per fà quessa, andate nantu à questu (premendu una combinazione di tasti speciale, per ogni scheda madre, prima di caricà Windows) è selezziunate Carregate Dale o Caricate i Valore predefiniti di u BIOS in a finestra principale (a seconda di a versione BIOS, altre opzioni sò pussibule, ma in tutti a parola predefinita hè presente).

    Per ripristinà l'impostazioni di u BIOS, avete bisognu di truvà u cumandamentu appropriatu - ci sarà a parola predefinita

  4. S'ellu ci hè u prublema in i piloti eruditi, puderete rimborsà, aggiornà o ancu cancellarinu. Cumu si pò fà questu hè descrittu in u paragrafo sopra.
  5. Problemi cù l'alimentu sò identificabili facilmente - u computer, se si caccià a batteria da u, smette di accende. In stu casu, duverete andà à u magazinu è acquistate un novu caricabru: ùn duvete micca pruvà di rinnimà a vecchia.
  6. Se un computer senza una batteria ùn funziona micca cù alcun alimentatore, allora u prublema hè in u "ripieno" di u laptop. Più spessu, u connettore si rompe in cui u cavu di tensione hè collegatu: si perde è si perde da l'usu frequente. Ma ci pò esse problemi in altri componenti, ancu quelli chì ùn ponu micca esse riparati senza utateri specializati. In stu casu, vi ponemu contu per u centru di serviziu è rimpiazzà a parte spezzata.

Batterie micca rilevata

U missaghju chì a batteria ùn hè micca trovu, accumpagnatu da una icona di batteria, indica di solitu i prublemi meccanici è pò apparìri quandu u laptop hà fattu qualcosa, cadute di tensione è altri catastrofi.

Ci sò ancu i più motivi: un contu bruschiatu o un attaccatu, un cortocircuitu in u circuitu è ​​ancu una scheda madre "morti". A maiò parte di elli richiedenu una visita à u centru di serviziu è a sostituzione di e parti affette. Ma felici, qualcosa chì l'utilizatore pò fà.

  1. S'ellu ci hè u prublema in u cume in uscita, pudete rimborsà a batteria à u so postu da semplicemente disconnu è cunnessu. Dopu à quessa, u computer deve "vede" torna. Nunda di complicatu.
  2. U solu ragu di prugramma pussibule di questu errore hè un prugramma di driver o BIOS. In questu casu, avete bisognu di rimuovere u driver per a batteria è ricuperà u BIOS in l'impostazioni standard (cume si faci ciò hè descrittu sopra).
  3. Sì nessunu di questu aiuta, allora qualcosa realmente brusca in u laptop. Avemu da andà à u serviziu.

Cura della batteria di u laptop

Listemu i motivi chì ponu induce una usura accelerata di una batteria di u laptop.

  • cambiamenti di temperatura: fredda o calore distruggisce e batterie à ione di litiu assai prestu;
  • frequenti discariche "à zero": ogni volta chì a batteria hè completamente scaricata, perde qualchì parte di a capacità;
  • frequente a ricarica fino à 100%, curiosamente, hà ancu un male incidenti nantu à a batteria;
  • operazione cù cadute di tensione in a rete hè dannosa per l'intera configurazione, cum'è a batteria;
  • U funziunamentu in rete constante hè ancu micca a scelta migliore, ma sì hè nociva in un casu particulare - dipende da a cunfigurazione: se a corrente passa da a batteria durante u travagliu da a rete, allora hè dannosa.

Per queste ragioni, hè possibile formà i principii di un'operazione di batteria attenta: ùn operate micca in mode "online" tuttu, prova à ùn portà micca u laptop in strada in l'inveru frettu o in l'estate calda, proteghja da a luce diretta del sole è fate u tensione In casu d'usu di a batteria, u menu di i mali chì si pò fà: u bordu bruschiatu hè assai peghju).

Cume a scarica piena è a piena carica, a configurazione di l'alimentu di Windows pò aiutà cun questo. Ié, sì, quellu chì "piglià" u laptop per dorme, ùn permette micca di scaricà à u minimu 10%. Utilità di terze parti (più spaziu preinstallate) trattanu cù a soglia superiore. Di sicuru, si pò cunduce à l'errore "plugged, not charge", ma, se currettamente configuratu (per esempiu, per fermà a ricarica di 90-95%, chì ùn influenzerà micca a prestazione), sti prugrammi sò utili è prutegeranu a batteria di u laptop. .

Cum'è si pò vede, a notificazione di rimpiazzamentu di a batteria ùn significa micca necessariamente chì ha veramente fallitu: a causa di l'errori hè ancu i fallimenti di software. Quantu à a condizione fisica di a batteria, a perdita di capacità pò esse significativamente rallentata da l'applicazione di raccomandazioni per a cura. Calibra a batteria à l'ora è monitorà a so situazione è l'allerta di avvertenza ùn apparirà più per un bellu pezzu.