Cume trasferisce u cartulare di download di Windows 10 aghjurnazioni à un altru discu

Alcune configurazioni di l'urdinatore anu un dischjettu di sistema chjucuu cù a pruezzione "toghjera". S'ellu ci hè un secondu discu, pò avè bisognu di trasmette una parte di i dati à questu. Per esempiu, pudete spostà u schedariu di paging, a cartella temporanea è a cartella duve l'aghje di Windows 10 si scaricano.

Questa esercitazione descrive cumu trasferisce a cartella di l'aggiornamentu in modu chì l'aggiornamenti scaricati automaticamente di Windows 10 ùn occupanu micca spaziu nant'à u discu di sistema è qualchì sfumatura addiziunale chì pò esse utili. Nota: se avete un discu duru o SSD unicu è abbastanza grande, spartitu in parechji partizioni, a partizione di u sistema ùn hè micca basta, hè più raziunale è sèmplice di aumentà a drive C.

Trasferendu a cartella di l'aggiornamentu à un altru discu o partizione

L'aggiornamenti di Windows 10 sò scaricati in u cartulare C: Windows SoftwareDistribution (cun eccezione di "l'aggiornamenti di i componenti" chì l'utenti ricevenu ogni sei mesi). Questa cartella contiene sia i scarichi stessi in a sottocartella Scaricà è i file di serviziu addiziunali.

Se vulete, pudemu aduprà strumenti di Windows per assicurà chì l'aghjurnamentu ricevutu per Windows Update 10 sia scaricatu in un altru cartulare in un altru discu. A prucedura hè quì seguitu.

  1. Crea una cartulina nantu à u discu di cui avete bisognu è cù u nome volu, induve l'aghjume di Windows saranu scaricati. U discu deve avè un sistema di file NTFS.
  2. Eseguite u prompt di cum'è di Amministratore. Pudete fà quessa da cumandà à "Linea di cumannu" in a ricerca di a barra di task, cliccate puru nant'à u risultatu truvatu è selezziunate "Run as Administrator" (in l'ultima versione di l'OS, pudete fà senza menu di cuntestu, o cliccate nant'à l'elemento desideratu in parte di i risultati di a ricerca).
  3. A promptu di l'ordine, inserisci rete fermata wuauserv e premete Invescia. Duvete riceve un missaghju dichjarendu chì u serviziu di Windows Update hà cessatu cù successu. Se vedite chì ùn era micca pussibile interrompere u serviziu, pare chì sia occupatu cù l'aggiornamenti adesso: pudete aspettà o riavvià u vostru computer è spegnete temporaneamente Internet. Ùn chjappate micca u prompt di l'ordine.
  4. Vai à cartula C: Windows è rinominate u cartulare Distribuzione di software in SoftwareDistribution.old (o qualsiasi altra cosa).
  5. In a riga di cume, inserisci u comando (in stu cumandamentu, D: NewFolder hè u percorso per a nova cartulina per salvà l'aggiornamenti)
    mklink / J C: Windows SoftwareDistribution D: NewFolder
  6. Inserite u cumandamentu net start wuauserv

Dopo l'esecuzione di tutti i cumandamenti, u prucessu di trasferimentu hè finitu è ​​l'aggiornamentu deve esse scaricatu in una nova cartulina nantu à a nova unità, è nantu à u discu C ci sarà solu un "link" à a nova cartella chì ùn occupi micca spaziu.

Tuttavia, prima di sguassà a vechja cartella, vi prupone di verificà u scaricamentu è l'installazione di l'aggiornamenti in Paràmetri - Aggiornamenti è Sicurezza - Windows Update - Verificate se sò aggiornamenti.

È dopu chì avete verificatu chì l'aggiornamenti sò scaricati è installati, pudete cancellà SoftwareDistribution.old di l ' C: Windowsperchè ùn hè più necessaria.

Ulteriori informazioni

Tuttu quì sopra cagione serve per l'aggiornamenti "normali" di Windows 10, ma se parlemu d'aghjurnamentu à una nova versione (l'aggiornamentu di i cumpunenti), e cose sò cumprate:

  • In listessu modu per trasferisce e cartule duve sò scaricate l'aggiornamentu di i cumpunenti, ùn funzionerà micca.
  • In l'ultime versioni di Windows 10, quandu si scarica l'aggiornamentu cù l'aggiornamentu Assistente da Microsoft, una poca spaziatura in a partizione di sistema è un discuperu separatu, u schedariu ESD utilizzatu per l'aggiornu hè automaticamente scaricatu in a cartella di Windows10Upgrade in un discu separatu. L'interpretu di u spaziu di u discu sistema hè dinò spesi in i schedari di a nova versione di l'OS, ma in una misura inferiore.
  • U cartulare Windows.old durante l'aggiornu sarà creata ancu nantu à a partizione di u sistema (vede Cumu cancellà a cartella Windows.old).
  • Dopu avè eseguitu l'aghjurnamentu à a nova versione, tutte e azzioni chì sò state eseguite in a prima parte di e istruzioni duveranu esse ripetute, in quantu l'aggiornamenti cumincianu à fà esse scaricatu in a partizione di sistema di u discu.

Speru chì u materiale hè stato utile. In ogni casu, ci hè una altru istruzzione chì, in stu cuntestu, pò venire da parte: Cumu pulì l'unità C.