Cumu disabilà iMessage in iPhone

Arricurdatevi di u piacè chì era di usà u computer chì avete appena acquistatu o assemblatu. Apertura liscia è rapida di e finestre Explorer, un unicu congelamento quandu si principia ancu i più esigenti risorse di software, filmu cunsunulenti di visione senza artefatti è u baluarte. Tuttavia, cù u tempu, a velocità si sparghje in qualchì parte, u computer inizià a fughjje longhi è tediosi, u navigatore apre apri pochi minuti, è hè spaventosu di guardà u video in linea.

U computer hè assai simule à un animali domesticu: affinchè sia hardware è software ghjustu, avete bisognu di cura specifica. Questu articulu discurrerà a cura globale di a macchina di travagliu, cumprendu pulizia disci da i ruppi, strutturendu u sistema di file, eliminazione di prugrammi irrilevanti è tantu di più - tuttu ciò chì hè necessariu per mantene u funziunamentu stabile di u vostru dispositivo.

Redivemu a prima velocità à u computer

Ci sò parechji prublemi chì ponenu freni seri à u computer. Per uttene l'effettu massimu, ùn hè micca abbastanza à "pulisce" in una sola area - parechje fattori anu da analizzà è e correzioni fatte in tutte e zone problematiche.

Metodo 1: l'upgrade di ferro

Parechji utenti anu focalizati solu nantu à a parte di u prugramma, scurdendu chì ancu e PC recenti acquistati diventanu obsoleti ogni ghjornu. U sviluppu è a liberazione di novu software in u mondu mudernu richiede risorse adeguate per u funziunamentu normale. I computer chì anu più di 5 anni anu bisognu da un accussì dicinu d'upgrade - sostituendu i cumpunenti cù quelli più moderni, è diagnosi è ripristinà quelli esistenti.

  1. Quale hè stata l'ultima volta chì avete pulitu u vostru laptop o unità di sistema? Hè cunsigliatu à pulisce a polvere è a sporcizia 3-4 volte in dui anni (dipindendu da u locu di u funziunamentu di u computer). A polveru tende ad accumularia, creendu u costru chjamatu sentimentu - una zuppa densa di detriti chì stroncia a stessa in i coolers è a pruie d'aria. Puddu raffreddamentu di i cumpunenti chì anu bisognu hè u primu nemicu di a stabilità di l'hardware è di u software di u dispositivo. Pudete puru chjaramente voi stessi truvendu è esaminendu l'istruzzioni per smuntà u vostru laptop o unità. Sì ùn site micca fiducia in e vostre abilità - hè megliu à cuntattà u centru di serviziu cù risposte positive. Hè smassatu cumplettamente u computer è rimuove i resti è a polvere, migliorendu a trasmissione d'aria è di calore.

    Assicuratevi di dumandà a lubrificazione di u cooler - cusì rimuove u rumu sgraduu è aghjunghje una lunga vita di servizio da a riduzione fisica di e parti di frizzione.

  2. Un surriscaldamentu di ferru pò ancu spuntà da a pasta termica obsoleta o dannata. Serve in una pèrdita di calore per un processore in esecuzione, aiutendu i coolers à scurdà a eccessiva temperatura. A pasta puderà esse dumandata per cambià in u centru di serviziu, pò esse fattu ancu cù e vostre mani - stu prucessu hè descrittu in dettu in l'articolo sottu.

    Lezione: Imparà à applicà a grassa termica nantu à u processore

    A modificazione di a pasta si vene in casu di una temperatura eccessiva di CPU durante u tempu inattività. Questu porta inevitabilmente à un rallentamentu di l'ordinatore è di l'usu di i cumpunenti. Particularmente impurtante hè u cuntrollu di a presenza di pasta termica nantu à i portatili, induve a potenza è e risorse di u sistema di raffreddamentu sò assai inferiori ch'è in unità di sistema.

  3. Cunsiderà rimpiazzà i cumpunenti obsoleti. Prima di tutti, fatti attenzione à a RAM - s'è a scheda madre supporta una espansione, assicuratevi di aghjuntà 1-2 GB per l'iniziu (per i computer di l'ufficiale moderni, a quantità ottimale di RAM hè 4-6 GB, per i ghjochi 8-12 è su). Nantu à l'ordinatori persunali, hè ancu faciule di rimpiazzà u processore, installà un novu sistema di raffreddamentu, rimpiazzià i vecchi fili cù i più recenti. Se a scheda madre ùn sustene micca l'installazione di i nuovi cumpunenti - pò esse ancu rimpiazzatu.

    Lezioni nantu à u tema:
    Software di overclock di CPU
    Aumenta prestazione di u processore
    A scelta di un processore per u computer
    Seleziona a scheda madre per u processore
    Cambia u processore nantu à u computer

  4. Se avete bisognu di una velocità massima di risposta di u sistema, installatevi in ​​un drive SSD in solid-state. A velocità di scrittura è di lettura aumentarà assai in cunfrontu ancu cù i dischi rigidi moderni. Iè, sò più costosi, ma u scarhju di u fulmine di computer impurtante è di grande velocità di operazione valenu a pena. L'installazione di un drive à statu solide hè supportatu da e unità di sistema è urdinatori, ci sò assai opzioni per l'installazione.

    Lezioni nantu à u tema:
    Sceglite SSD per u vostru computer
    Cunnessu u SSD à un PC o laptop
    Cambia uni DVD à u discu solidu
    Cume trasferisce u sistema operativu è i prugrammi da l'HDD in SSD
    Configuriamo SSD per travaglià in Windows 7

L'espansione di a quantità di RAM, a rimpiazzamentu di u processore è l'upgrade di u sistema di raffreddamentu hè u modu più efficace per accelerà u vostru computer letteralmente.

Metudu 2: eliminà i prugrammi irrilevanti

Ma chì nant'à quiddi utenti chì ùn puderanu micca aggiornà i so cumpunenti di PC o avè un hardware moderno, ma u sistema operativu ùn funziona micca cume deve? Dunque, avemu a cura di u cumpunente di software di u dispositivo. A prima cosa chì fà hè liberà u computer da i prugrammi raramente usati è da tantu dimenticati.

Ùn basta sulu rimuovere u lugiziale, una parte impurtante di sta azzione sarà l'eliminazione di e tracce restanti chì l'utensu di u sistema operativu ùn pò micca basta. Dunque, si propone di aduprà un software di terze parti chì estende a funzionalità di u modulu di eliminazione di u prugramma è di i componenti integrati in u sistema. A scelta megliu per l'utente domesticu hè aduprà a versione gratuita di Revo Uninstaller. I nostri articuli aiuteranu à capisce perfettamente u scopu è e capacità di u prugramma, configurà lu è duvete una rimozione di alta qualità di software cù tutte e tracce.

Lezioni nantu à u tema:
Cumu aduprà Revo Uninstaller
Cumu à disinstallà cù Revo Uninstaller

Metudu 3: Pulizia di u Registru

Dopu à rimuovere i prugrammi in u registru di u sistema, un gran numeru di chiavi vuote o sbagliate puderanu rimanà. U so trattamentu rallenta u sistema, perciò queste chiavi anu da esse cancellate. A cosa principale - ùn sprimete troppu. Per i utilizatori chì vogliono risolve i prublemi più serii in u registro, ùn avete micca bisognu aduprà cumombie professionali pesanti. Per fà quessa, aduprà un prugramma libaru è faciule stallatu da quasi tutti i utilizatori - CCleaner.

Ma questu ùn hè micca l'unicu prugramma cù sta caratteristica. Sottu ci sò i ligami à i materiali chì un utente anu da esaminà per pulisce adeguatamente u registro di l'ordine senza dannà u sistema.

Articuli relativi:
Cumu pulì u registru cù CCleaner
Pulite u registru cù Wise Registry Cleaner
Top Pulizia di Registrazione

Metudu 4: cambiate l'autoload

Startup - una sezione di sistema chì cuntene infurmazione nantu à i prugrammi chì sò principiatu automaticamente quandu u computer hè attivatu. Quandu più prugrammi in avvicinamentu, u più lentu u computer s'accende è u più hè caricatunu da u principiu. U modu più rapidu di accelerà u travagliu in sta direzzione hè di caccià i prugrammi inutili da a partenza.

Per a pulizia, hè desiderabile aduprà unu di i strumenti più avanzati in sta zona - u prugramma Autoruns. Hè cumpletamente libaru, hà un'interfaccia comprensibile ancu à un utilizatore novizio, malgradu quant'è esse cumpletamente inglese. Fornisce l'accessu à assolutamente tutti i prugrammi è i cumpizenti chì funghjenu automaticamente, chì, se studiate attentamente, vi permetterà di adeguà l'autorun ergonomicamente cum'è pussibule à soddisfà e vostre necessità. In più, ci hè un modu standard, senza l'usu di prugrammi di terze parti, hè ancu spiegatu in l'articolo sottu.

Lezione: Cumu disattivà i prugrammi in autoloading in Windows 7

Metudu 5: rimuovi l'ordini da u discu sistema

L'eliminazione di u spaziu in a sezione più impurtante si faci da a cancellazione di i schedari temporali obsoleti è ridondanti chì s'accumulanu durante u travagliu. Ciò include tutti i dati senza interesse - cache di cache è di browser, file di installatore temporaneu, file di logu di sistema, etc., chì occupanu una quantità enorme di spaziu è richiede risorse fisiche per a trasformazione inutile.

A pulizia accurata di i file inutili hè spiegata in l'articolo in seguitu. Fighjulate regolarmente stu parametru per i dati più impurtanti nantu à u computer.

Lezione: Cumu pulì u discu duru da l'ordine in Windows 7

Metru 6: verificate i dischi per i settori difettosi

A parte più impurtante di u computer hè u discu dur. D'annu in annu, diventa sempre più usatu, e spazii danneggiati sò furmati in questu, chì influenu assai in a prestazione è rallentanu a velocità di u sistema. I nostri articuli vi aiutanu à imparà nantu à i settori difettosi nantu à u discu è cume sbarazzarsi di elli.

Lezioni nantu à u tema:
Cumu verificà discu duru per i settori difettosi
2 modi per recuperà i settori difettosi nantu à u discu duru

I disci in piena situazione sò assai raccomandati da esse rimpiazzati per evitare una perdita completa è irreparabile di i dati conservati nantu à elli.

Metudu 7: Sfruttamentu di u discu

Quandu i supporti di stoccaggio sò libavori da lìaretti interferenti cum'è possibile, u sistema di file deve esse defragmentatu. Questu hè una di e fasi più importanti, chì in alcun casu ùn pò micca trascurata.

L'articuli seguenti spiegavanu in dettu ciò chì hè a deframmentazione è perchè hè necessariu. Ùn raccomandemu micca di studiate u materiale nantu à vari metodi di deframmentazione.

Articuli relativi:
Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à a deframmentazione di u discu dur
Defragmenter di u disk in Windows 7

Qualsiasi computer perde a so velocità cù u tempu, perciò hè assai impurtante pulisce reggiu è ottimisce. U monitoru cuntinuu di a purezza è a rilevanza di u ferru, di tene a pulizia è l'ordine in u sistema di lìbule permetterà à u computer à rimanere in i classi per un tempu assai lungu. A causa di u numeru numeru di software di terze parti, pudete autumaticà guasi cumpletamente tutte e operazioni, dà cura solu di pochi minuti à a settimana.