Cumu restaurà a barra di lingua, chì hè scurdata in Windows

Per difettu, in Windows 7, 8 o XP, a barra di lingua hè minimizzata à a zona di notificazioni in a barra di applicazioni è pudete vede u linguaghju d'entrata utilizzatu oghje, cambiate a disposizione di a tastiera o scorri subitu in a configurazione di a lingua di Windows.

Tuttavia, à qualchì volta l'utenti si trovanu di fronte à a situazione chì a barra di lingua ha scomparsa da u locu solitu - è questu veramente prevene di travaglià cunfortevuli cù Windows, malgradu u fattu chì u cambiamentu di lingua continui à funzià bè, mi piacerebbe vedere chì lingua si trova in un mumentu. U modu di ripristinà a barra di lingua in Windows hè assai semplice, ma micca assai evidenti, è cusì, pensu chì hà bisognu di parlà cume di fà u.

Nota: in generale, u modu più veloce per fà Windows 10, Windows 8.1 è 7 a barra di lingua apparisci hè di pressà i tasti Win + R (Win hè a chjave cù u logo in tastiera) è entrà ctfmon.exe in a finestra di esecuzione, è poi cliccate OK. Un'altra cosa hè chì in stu casu, dopu à un riavvrizzamentu, pò esse scumparsa di novu. Sottu - chì faci per impedisce ch'ellu accade.

U modu faciule per ottene a barra di lingua di Windows torna in vigore

Per risturà a barra di lingua, andate in u pannellu di cuntrollu di Windows 7 o 8 è selezziunate a voce "Lingua" (In u pannellu di cuntrollu, a visualizzazione in forma d'iconi, micca e categurie, deve esse attivata).

Cliccate "Opzioni Avanzate" in u menu di sinistra.

Verificate a casella "Usa a barra di lingua, se hè dispunibile", è cliccate nantu à u ligame "Opzioni" accanto à a.

Installate e opzioni di u pannellu di lingua necessaria, di regula, selezziunate "Fighjatu à a barra di task".

Salvà tutte e vostre impostazioni. Hè tuttu, a barra di lingua mancante riarminu in u so locu. È s'ellu ùn hè micca fattu, fà l'operazione descritta sottu.

Un altru modu per ripristinà a barra di lingua

Pè per fà chì un pannellu di lingua appariscenu automaticamente quandu accede à Windows, devi avè u serviziu in u so autorunu. Se ùn ci hè micca quì, per esempiu, avete pruvatu à caccià i prugrammi da autolad, allora hè abbastanza faciule di ripuliri u so postu. Eccu cumu à fà u (Funziona in Windows 8, 7 è XP):

  1. Premete Windows + R nantu à a tastiera;
  2. In a finestra Run, inserisci regedit e premete Investe;
  3. Andate in u rughjonu di u registru HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Run;
  4. Fate un clic-clic in u spaziu libru in u pannello di destra di l'editor di Registro di sistema, seleziona "Crea" - "Parametro di stringa", puoi chiamarlo com'è pratico, per esempio Lingua Bar;
  5. Fate un clic destro nantu à u parametru creatu, seleziona "Modifica";
  6. In u campu "Valore", inserite "Ctfmon" = "CTFMON.EXE" (inclusi virguli), cliccate OK.
  7. Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer (o logoutu e log in)

Abilitate u Pannellu di Lingua di Windows cun Editor del Registro di sistema

Dopu sti azzioni, u pannellu di lingua anu da esse duve deve esse. Tuttu quellu di sopra si pò fà in un altru modu: creà un schedariu cù l'estensione .reg, chì cuntene u testu seguente:

Editor di Registre di Windows Versione 5.00 [HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Run] "CTFMON.EXE" = "C: WINged WINS

Run u file, assicuratevi chì i cambiamenti di u registru sò stati fatti, è dopu riavvià u computer.

Hè tutte l'istruzzioni, tuttu, cum'è si pò vede, hè semplice è se u pannellu di lingua hè andatu, allora ùn ci hè nunda di male in sta - chì hè faciule da ripristinà.