Installazione di u driver per Canon MG2440 Printer

Corel Draw hè cunnisciutu da parechji disegnatori, illustratori è artisti grafici cum'è un utillu pratiziu multifunzionale per i disegni. Per aduprà stu prugramma razionalmente è ùn teme micca di a so interfaccia, l'artisti principianti sò familiari cù i principii basi di u so travagliu.

In questu articulu, parlamu nantu à cume Corel Draw funziona è cum'è uta u più efficacemente.

Scaricate l'ultima versione di Corel Draw

Cumu aduprà Corel Draw

Se vulete trà una illustrazione o creà un layout di un bigliettu da visita, un banner, un poster è àutri prudutti visuali, pudete aduprà sicuru Corel Draw. Questu prughjettu vi aiuterà à sorte di tuttu ciò chì volete è preparà un layout per a stampa.

Selezzione di un prugramma per l'infografie? Leghje nantu à u nostru situ web: Ciò da scegliere - Corel Draw o Adobe Photoshop?

1. Scaricate u schedariu di installazione di u prugramma da u situ ufficiale di u sviluppatore. Per principianti, questu pò esse una versione di prova di l'applicazione.

2. Dopu aspittendu u download per finì, installate u prugramma nantu à u vostru computer, seguendu i prompt di l'assistente di installazione.

3. Dopu installazione, bisognu creà un account Corel personalizatu.

Crea un novu documentu Corel Draw

Informazione Utile: Chjave à l'alore in Corel Draw

1. A finestra di partenza, cliccate nantu à "Crea" o applica a combinazione di tasti Ctrl + N. Specifica i parametri seguenti per u documentu: nome, orientamentu di foglietta, dimensione in pixel o unità unita, numero di pagine, risoluzione, profili di culore. Cliccate "OK".

2. Davanti à noi hè u campu di travagliu di u documentu. Parametri di fogli ponu sempre cambià sottu a barra di menù.

Disegnà oggetti in Corel Draw

Cuminciate a disegnà cù a barra di strumenti. Ci sò e attrezzi per disegna linee arbitrarie, curve Bezier, contorni poligonali, poligoni.

Sò u listinu di u pannellu, truverete l'utili di inquadramentu è di panning, è u strumento Shape, chì vi permette di edità i nodi di i spline.

Modificà oggetti in Corel Draw

Spessu in u travagliu tu aduprà u pannellu “Proprietà di l'oggiu” per edità i elementi tracciati. L'oggiu selettutu hè editatu da e pruprietà seguenti.

- Schema. In sta tabulazione, setà i parametri di u contornu di l'oggiu. E so spessore, culore, tippu di linee, smuscheru è caratteristiche di angulu.

- Fà. Questa tabulazione definisce u pussibule di a zona chjusa. Pò esse semplice, sfasata, disegnata è raster. Ogni tipu di riempimentu hà i so propri regolazioni. U culore di u riempiu pò esse sceltu aduprendu e palette in e proprietà di l'oggiu, ma u modu più praticu per selezziunate u culore desideratu hè cliccanu nantu à u pannellu di culore verticali vicinu à u lighjere destro di a finestra di programma.

Per piacè, avà a nota chì i culori aduprati in u fondu di u schermu usatu in u corsu di u travagliu. Pò ancu esse applicati à un oggettu puru cliccendu nantu à elli.

- Trasparenza. Selezziunate u tippu di trasparenza per l'oggiu. Pò esse uniforme o pendenza. Usate u cursore per definisce u so gradu. A trasparenza pò esse attivata rapidamente da a barra di strumenti (vedi screenshot).

L'oggiu seleziatu pò esse scalatu, rotatu, rotatu, cambiatu e so proporzioni. Questu hè fattu cù u riquadro trasformatu, chì si apre in a tabulazione di a finestra di configurazione à a destra di l'area di lavoro. Se questu tabulazione manca, cliccate nantu à u "+" sottu à e tabulazioni esistenti è anchittate unu di i metudi di cunversione.

Pone una ombra all'oggiu selezziunatu, cliccendu nantu à l'icona correspondente in a barra di strumenti. Per l'ombra, pudete piazzare a forma è a trasparenza.

Esporta in altri formati

Prima di fà esportazione, u vostru disegni deve esse intessu à u furmatu.

Se vulete esportà in un format raster, per esempiu JPEG, avete bisognu di selezziunà l'imagine raggruppata è preme Ctrl + E, poi selezziunu u furmatu è inserite un segnu "in selezziunatu". Dopu cliccate "Esporta".

A finestra si aprirà in cui pudete piazzà l'impostazioni finali prima di esportà. Si vede chì solu a nostra immagine senza bordu è indente hè esportata.

Per salvà tuttu u fogliu, avete bisognu di circà cun un rettangulu prima di esportà è selezziunate tutti l'oggetti nantu à u fogliu, annantu à stu rettangulu. Se ùn vulete micca esse visibile, basta spegne u tracciatu o ghjustu u culore di u blancu.

Per salvà a PDF, ùn ci hè necessità di manipolazioni cù u fogliu, u cuntenutu interu di u fogliu sarà salvatu automaticamente in stu furmatu. Cliccate nantu à l'icona, cum'è in u screenshot, quindi "Opzioni" è setate e impostazioni di u documentu. Cliccate "OK" è "Salvà".

Cunsiglii di leghje: I migliori programmi per creà arte

Passamu nantu à i principii di base di aduprà Corel Draw è ora u so studiu diventerà più chiaru è più veloce per voi. Pruvati di successu in u grafica di l'informatica!