Archiviazione di i file per mail

Parechji utenti anu scontrutu u prublema di trasmette i file grandi per e-mail. Questu prucessu piglia pochi di tempu, è sì ci sò parechji stili, a missione spessiva diventa impraticabile. Per facilità u prucedimentu di mandà u destinatariu è scaricà à u destinatariu cù mezu di vari metodi per ridurre u pesu di u cuntenutu annantu à a lettera.

Comprimite i file prima di mandà email

Assai utilizanu e-mail cum'è strumentu per trasmette immagini, prugrammi, documenti. Va rimarcatu chì quandu cerca di scambià pezzi pesanti, pò esse publicati parechji prublemi: troppu pesu ùn pò esse trasfusatu in principiu per e limitazioni di u client mail, u scaricamentu di a dimensione ammissibile nant'à u servitore sarà lungu, cum'è a scarica successiva è l'interruzzioni in Internet e cunnessioni pò dà una rottura di l'iniezione. Perciò, prima di mandà hè necessariu per creà un unicu file di u volume minimu.

Metudu 1: Comprimite foto

Più spessu, e-mail mandanu fotografie in alta risoluzione. Per a consegna rapida è a scarica faciule da u destinatariu, avete bisognu di cumpressà a foto cù utricii speciali. U mezu più faciule hè di aduprà "Picture Manager" da a suite Microsoft Office.

  1. Aprite ogni applicazione chì usa u software. Allora selezziunate a scelta "Cambia foto" in culla barra di strumentu.
  2. A nova sezione si aprirà cun un set di funzioni di edizione. Sceglite "Compressione di a foto".
  3. In a nova scheda, avete bisognu di sceglie a destinazione di compressione. Sottu chì va esse mostratu u volumu originale è finale di a foto dopu a compressione. I cambiamenti entranu in vigore dopu a cunfirmazione cù u pulsante "OK".

Se questu opzione ùn si adatta micca, pudete aduprà un software alternativo chì travaglia u listinu principiu è ti permette di riduce comodamente u pesu di una foto senza vittà a so qualità.

Per saperne di più: U più chjucu di prugramma di cumpressione di foto

Metudu 2: Archiviate i file

Ora avemu trattatu cù u numaru di file inviati. Per u travagliu cumunale, avete bisognu di creà un archiviu in cui a dimensione di u file sarà riduttu. U prugrammu di backup più popularu hè WinRAR. In u nostru articulu separatu, pudete leghje cumu creà un archiu per mezu di sta applicazione.

Per di più: Comprimendo i file in WinRAR

Se VinRAR ùn ti basta, fighjate i contrapari liberi chì avemu descrittu in un altru materiale.

Per saperne di più: analoghi gratuiti WinRAR

Per creà un archiviu ZIP, è micca RAR, pudete aduprà i prugrammi è le istruzioni per u travagliu cun u uttenu cù l'urtimu articulu seguitu.

Leggi ancu: Creà archivi ZIP

L'utenti chì ùn vogliono installà nisunu prugrammu ponu avvantaggiuu di i servizii in ligna chì offrenu per cumparà i schedari senza cumplicazioni.

Per di più: Comprimite i file online

Comu pudete vede, l'archiviazione è a compressione sò procedure simile chì acceleranu significativamente u travagliu cù e-mail. Aduprendu i metudi descritti, pudete riduce a dimensione di u file per duie volte o più.